וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "למרות הניצחון יש דברים שטעונים שיפור, חשוב שתהיה תחרות בסגל"

מאמן הפועל באר שבע לא היה מרוצה ממשחק ההגנה של קבוצתו ב-1:4 על פלורה טאלין במוקדמות הצ'מפיונס. על הסגל אמר בכר: "אם נחליט שצריך עוד חיזוק - נתחזק". שיר צדק: "ידעתי מראש שאבעט את הפנדל"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע עשתה הערב (שלישי) צעד גדול לעבר עלייה לסיבוב השני המוקדם של ליגת האלופות. זאת לאחר שהחניכים של ברק בכר ניצחו בחוץ 1:4 את פלורה טאלין האסטונית. בן שהר (18), שיר צדק (36, פנדל במשחק הרשמי הראשון מאז ההשעיה), חנן ממן (53) וחן עזרא (85, בבכורה רשמית במועדון) מצאו את הרשת לזכות באר שבע. ראונו סאפינן צימק לזכות האסטונים (73) בפנדל לאחר הכשלה מיותרת ברחבה של שיר צדק. אם, כצפוי, תעבור את פלורה טאלין תפגוש הפועל באר שבע בסיבוב הבא את דינמו זאגרב הקרואטית.

המאמן ברק בכר התייחס למשחק מול היריבה האסטונית החלשה למדי ואמר: "אני חושב שצריך לכבד כל יריבה. באנו מוכנים וזה עזר לעשות את המשחק קל יותר. כל משחק עכשיו נותן לנו הרבה חדות. למרות הניצחון ראיתי המון דברים שצריך לשפר ואנחנו נעשה את זה. אנחנו עובדים על משחק ההגנה שלנו. במחנה אימון ספגנו משתי קרנות ואנחנו עובדים על זה. אסור שזה לא יקרה. זה טעון שיפור".

בנוגע לתוכניות הרכש הקשורות לזרים אמר המאמן: "יש לנו בסגל את תומאש פקהראט ויש את ג'ון אוגו שחוזר מהחופש שלו. אנתוני וואקמה חוזר מפציעה. הבלם החדש סטו אמור להשתלב במשחק הבא. אנחנו עובדים על השילוב שלהם בקבוצה. אני לא יודע אם יהיו החתמות נוספות. אנחנו עושים הערכות מצב ואם נחליט שצריך להתחזק אז נתחזק. ככל שהסגל יהיה גדול, תהיה תחרות גדולה יותר וזה חשוב".

הבלם שיר צדק הוסיף: "כיף לחזור. מאוד מרגש. אני שמח שעשינו את העבודה במשחק הזה. ידעתי שאני הולך לבעוט את הפנדל עוד לפני. יש לנו רשימה מסודרת. הרגשתי טוב ולקחתי את הבעיטה. יש הרבה דברים שצריך לשפר. זו תחילת עונה. הדרך עוד ארוכה".

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
רמי גרשון במחנה: "רוצים לכפר על העונה הקשה שעברנו". רוטן: "מתחילים לעבוד
הפועל חיפה המריאה למחנה, מעקב אחר שחקני מכבי תל אביב

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
"ההכנה הפכה את המשחק לקל יותר". ברק בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully