וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה המריאה למחנה, מעקב אחר שחקני מכבי תל אביב

10.7.2018 / 15:50

הקבוצה של ניר קלינגר המריאה למחנה האימונים בהולנד עם ארבעה שחקני חיזוק חדשים. במועדון יפנו אל הצהובים על מנת לבדוק מי משחקני הקבוצה שהוזכרו כמועמדים לעזוב, יושאל

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל חיפה המריאה היום (שלישי) למחנה האימונים שלה בהולנד יחד עם שחקני החיזוק החדשים אלי אלבז, רועי שוקרני, חן דילמוני ונס זמיר והנבחנים הקשר גיא חדידה והמגן אשרף רבאח. במהלך המחנה, שיימשך עד יום רביעי הבא, תערוך הקבוצה שלושה משחקי אימון. כבר מחר תפגוש הפועל חיפה את אוסטנד (מקום 11 בליגה הבלגית) ובהמשך תשחק מול קלאב ברוז' וזולטה וארחם.

עוד בנושא:
סלישקוביץ' לא הרשים ושוחרר מהפועל חיפה

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
קלינגר/קובי אליהו

לאחר שחרורו של פטר סלישקוביץ', המאמן ניר קלינגר רוצה לצרף מגן שמאלי זר וחלוץ כשאחד מהם יהיה שחקן זר. מיהאי קורהוט על הפרק, אך יחד עם זאת במועדון החליטו לנהל מעקב אחר מספר שחקנים ממכבי תל אביב שייתכן כי יעזבו את הקבוצה בהמשך. כך למשל שון גולדברג, שהוזכר בתחילת הקיץ כמועמד לקבוצה, הוזכר כמי שעשוי להצטרף לחיפה אם יעזוב את הצהובים. שחקנים נוספים שהוזכרו במועמדים אפשריים לעזוב את סגל הצהובים הם גם מאוויס צ'יבוטה, אור דסה ודור ג'אן. "נצרף עוד שני שחקנים לפחות, מגן שמאלי, חלוץ ואולי עוד קשר, כך שהכול כרגע פתוח. ברגע שנדע מי ישוחרר מהקבוצות הגדולות, יכול להיות שנצרף שחקן נוסף מהסגל שלהן", אמרו בהפועל חיפה.

בעקבות הבקשה של הנהלת הקבוצה להצטייד בנעליים וכפכפים, שחקני האדומים הגיעו מלווים היום בציוד המתאים לנתב"ג. "זה לא אידיאלי, בטח לא אצל קבוצת צמרת", אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully