וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סוכמה העברת כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, החתימה עוד הערב?

ברחבי אירופה מדווחים: העסקה תיסגר הערב. נשיא יובה עלה על מטוס ליוון, שם נופש הפורטוגלי, על מנת לסכם את הפרטים האחרונים. הערכות: אלופת איטליה תשלם כ-120 מיליון יורו

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

כנראה שזה סופי: כריסטיאנו רונאלדו ישחק ביובנטוס בעונה הבאה. על פי אחת מרשתות הטלוויזיה בספרד, ריאל כבר קיבלה את הצעת יובנטוס ולפנות ערב נכתב ב"סקיי ספורט" שסכום ההעברה יעמוד על כ-120 מיליון יורו. גם ב"מארקה" נטען שהעסקה סגורה, וב"אס" דווח כי תהפוך רשמית עוד הערב.

היום (שלישי) טס נשיא הגברת הזקנה אנדראה אניילי ליוון על מנת להיפגש עם הכוכב הפורטוגלי שנופש במדינה, ככל הנראה כדי לסכם עימו את הפרטים האחרונים ולהביא לסגירת אחת העסקאות המעניינות ביותר של השנים האחרונות. כמו כן, באיטליה דווח שמסימיליאנו אלגרי כבר דיבר בטלפון עם מי שעתיד להיות הסטאר החדש שלו, וכעת כל שנותר הוא שהחתימה תהפוך רשמית.

"עבור יובה, העובדה שרונאלדו אפילו חושב להגיע היא יוצאת דופן", אמר שחקן הקבוצה לשעבר דויד טרזגה. "נחכה, אבל חלומות יכולים להתגשם לעתים, וזה אחד מהם. האם צריך למכור את היגואין? זו החלטה של המועדון, אבל לדעתי שחקנים גדולים תמיד יכולים לשחק יחד. הם כבר שיחקו בהצלחה בריאל מדריד".

שחקן עבר נוסף של השחורים-לבנים, אדווין ואן דר סאר, הוסיף: "הוא כבר ביקר בנומאנסיה, ברצלונה, אייבר, ולנסיה, אולי חוויות שונות וסגנון חיים שונה יעזרו לתת לו פוש בשלבים המאוחרים של הקריירה".

עוד בנושא:


באיטליה טוענים: כריסטיאנו רונאלדו דחה הצעה של 100 מיליון יורו לעונה מסין
פלורנטינו פרס העלה את דרישתו עבור רונאלדו ל-150 מיליון יורו"

רונאלדו בעצמו ממשיך לשהות כרגע בחופשה ביוון, אבל ברור שהגברת הזקנה תצטרך להיפרד מהרבה מאוד כסף כדי להחתים אותו, כאשר שכרו צפוי לעמוד על בסביבות 30 מיליון יורו לשנה לא כולל בונוסים, סכום שריאל מדריד אפילו לא ששה לשלם. בינתיים, אמרה ג'אן עוד החתמה חדשה של יובנטוס, התייחס להגעה הצפויה של רונאלדו ואמר: "לכל שחקן זה כבוד גדול לשחק עם כוכב ענק כזה וגם לי. אין לי מושג מה קורה עם המו"מ, אבל הלוואי שזה יקרה".

רונאלדו זכה בליגת האלופות חמש פעמים עם ריאל מדריד ועם מנצ'סטר יונייטד, והוא מלך השערים של המפעל בכל הזמנים. יובנטוס ששולטת ביד רמה בליגה האיטלקית, רוצה לעשות צעד קדימה ולזכות בליגת האלופות לראשונה מאז 1996 ושחקן כמו רונאלדו, כך מאמינים בטורינו, יקרב אותם מאוד לחלום אחרי שבשתי העונות האחרונות האיטלקים הודחו על ידי רונאלדו וריאל מדריד - ברבע הגמר בעונה שעברה ובגמר לפני שנתיים עם תבוסה צורמת של 4:1.

עוד באותו נושא

דיווח: פרטי ההעברה סגורים, רונאלדו יוכרז כשחקן יובנטוס בשבוע הבא

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
בקרוב מאוד הוא יהיה שחקן יובנטוס. רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully