וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: כריסטיאנו רונאלדו דחה הצעה של 100 מיליון יורו לעונה מסין

לכוכב הפורטוגלי הוצע חוזה לשנתיים, אך זה דחה אותו משום ש"הרגיש שזה יקרב את הפרישה". בכך נסללה דרכו ליובנטוס, אקסים של ריאל מדריד כבר קוטלים: "לא אכפת לו מהקבוצה"

עריכת וידאו: מתן חדד

עם כל יום שעובר נראה שכריסטיאנו רונאלדו מתקרב למעבר סנסציוני ליובנטוס. באיטליה נטען היום (ראשון) כי CR7 דחה הצעת ענק להצטרף לליגה הסינית, מה שסולל את דרכו לגברת הזקנה. על פי "טוטוספורט", לכוכב הפורטוגלי הוצע חוזה של 100 מיליון יורו לעונה (!) למשך שתי עונות, מה שכמובן היה הופך אותו לשחקן היקר בתבל בפער ענק מכל מתחריו, אולם זה בחר לוותר, משום ש"הוא חשב שזה יקרב את הפרישה שלו".

באיטליה כבר ערכו לכוכב הפורטוגלי קבלת פנים מיוחדת, כשכל שערי העיתונים הגדולים בירכו אותו לרגל ההצטרפות לגברת הזקנה. "ברוך הבא כריסטיאנו רונאלדו", קראה הכותרת ב"טוטוספורט", "דיבאלה, מטוידי, פיאניץ', האוהדים - כולם מחכים לך באופוריה. ז'ורז'ה מנדש כבר נתן את האישור בנוגע למחיר, וכל מה שחסר זאת ההודעה של ריאל מדריד".

ב"קוריירה דלו ספורט" ציינו שריאל ורונאלדו כבר דנים באופן שבו יודיעו על פרידה, והוסיפו שפלורנטינו פרס מערים קשיים חדשים על העסקה עם דרישה לקבל סכום קצת יותר גבוה מזה שסוכם במהלך סוף השבוע - כ-100 מיליון יורו.

עוד בנושא

"פלורנטינו פרס העלה את דרישתו עבור רונאלדו ל-150 מיליון יורו"
מנדש: "אם רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, זה רק לאתגר חדש"

גם בספרד כמעט כל כלי התקשורת מיישרים קו. בתחנת הרדיו "אל צ'ירינגיטו" סיפקו רמז נוסף לעסקה הנרקמת, כשציטטו מלצר - לא פחות ולא יותר - ששירת את בעלי יובנטוס אנדראה אניילי. לטענת המלצר, הוא שאל את אניילי מה חדש בעסקת רונאלדו והבעלים השיב לו: "בקרוב מאוד זה יהפוך רשמי".

ריאל מדריד עדיין לא מוכנה להשלים לחלוטין עם החדשות. אחרי שהעפיל לחצי גמר המונדיאל עם קרואטיה התייחס לוקה מודריץ' לדיווחים ואמר ש"אני חושב שהוא עומד להישאר, אבל זו דעתי בלבד. אני לא מסוגל לדמיין אותו בקבוצה אחרת באירופה".

אקס ריאל סטיב מקמנמן ביקר את רונאלדו ואמר ש"הוא אהוב ומוערך מאוד במדריד. אפילו הייתי אומר שהוא נערץ. לכן הדברים שאמר על כך שהוא לא אהוב נשמע כמו שטויות, לא ברור למה הוא מרגיש את זה". לטענת מקמנמן "ריאל כבר עייפה מהסצנות של רונאלדו. להתראיין מיד אחרי גמר ליגת האלופות ולהגיד שאתה עוזב? זה רע, רע מאוד. לומר דבר כזה בעיתוי כזה - זה אומר שלא באמת אכפת לו מהקבוצה. אז אולי זה באמת הזמן ללכת".

במקביל, ריאל כבר מתכוננת ליום שאחרי רונאלדו. ב"אס" פרסמו שכבר גובשה תוכנית ג' למקרה ששני שחקני הרכש הראשונים ברשימה של הבלאנקוס - ניימאר וקיליאן אמבפה - לא יגיעו. במקרה כזה, ריאל צפויה "ללכת בכל הכוח" על אדן הזאר.

שחקן נבחרת בלגיה אדן הזאר, שחקן נבחרת ברזיל פרננדיניו. רויטרס
האופציה השלישית של ריאל. הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully