וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרטי ההעברה סגורים, רונאלדו יוכרז כשחקן יובנטוס בשבוע הבא

באיטליה מדווחים שסוכנו של כוכב ריאל מדריד זו'רז'ה מנדש סיכם עם האיטלקים את כל תנאיו של השחקן. הבלאנקוס הסכימו למכור, אך מה שמעכב השלמת העסקה הוא האופן בו ריאל תיפרד מהשחקן. וגם: סעיף הסודיות שפלורנטינו פרס דורש להכניס

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

כריסטיאנו רונאלדו ככל הנראה לא ישבור את שיא ההעברות העולמי, הוא כנראה אפילו לא יתקרב לשיא ששייך לניימאר שנמכר מברצלונה לפריס סן ז'רמן תמורת 222 מיליון יורו, אך ההעברה הכי מסקרנת בשנים האחרונות הולכת ונרקמת ודיווחים חדשים מגיעים מכיוונו של ג'אנלוקה די מארציו, אחד מעיתונאי הספורט המוערכים והאמינים באיטליה.

עוד בנושא:

באיטליה טוענים: כריסטיאנו רונאלדו דחה הצעה של 100 מיליון יורו לעונה מסין
פלורנטינו פרס העלה את דרישתו עבור רונאלדו ל-150 מיליון יורו"
מנדש: "אם רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, זה רק לאתגר חדש"

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו מול שחקן ליברפול דיאן לוברן. AP
הולך ומתקרב ליובנטוס. רונאלדו/AP

על פי הדיווח האחרון שמגיע מאיטליה רונאלדו, שנמצא בכלל בחופשה פרטית ביוון בימים אלו, שם הוא נרגע מהמונדיאל, נמצא בקשר רציף עם סוכן העל הפורטוגלי שלו ז'ורז'ה מנדש שנמצא בתקשורת רציפה עם יובנטוס לגבי המעבר. האופטימיות לגבי השלמה מוצלחת של העסקה גדולה משום שמנדש, כך על פי הדיווח, נתן את המילה שלו למארוטה היו"ר של יובנטוס לגבי הסיכום ביניהם וריאל מדריד מצידה צפויה לכבד את הסיכום שלה עם האיטלקים ותמכור את הכוכב הגדול שלה תמורת סכום שינוע בין 100 מיליון ל-120 מיליון יורו כולל מסים.

על פי די מארציו השבוע הבא יהיה גורלי ומכריע. יובנטוס מחכה שריאל מדריד תחתום על מסמכי ההעברה, אך נראה שהעיכוב להשלמת ביצוע העסקה נובע מכך שרונאלדו ופלורנטינו פרס הנשיא רוצים לנסח את הודעת הפרידה בדרך שתרצה את כולם וגם את אוהדי הבלאנקוס שבוודאי לא ישמחו לראות את הכוכב הכי גדול שלהם עוזב בעקבות המאמן שלו. על פי שלל דיווחים, פרס דורש מרונאלדו לחתום על סעיף סודיות שימנע ממנו לספר מה באמת הוביל לעזיבתו, ויכריח אותו להציג את העזיבה כהחלטה אישית בלבד, שלא תלויה במהלכים שביצעה הקבוצה.

ברונו אלבש, בלמה של גלאזגו ריינג'רס ונבחרת פורטוגל לשעבר, התייחס למעבר הצפוי של רונאלדו ואמר: "הוא ינצוץ גם באיטליה. אין ליגה שבה הוא לא יכול להצליח. הוא כבר הוכיח שהוא יכול להצליח בכל מדינה ואיטליה לא שונה. אני עומד לצידו כבר 12 שנים ורואה איך הוא מאתגר את עצמו בכל שנה מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully