וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס חתם רשמית בלייקרס, מג'יק: "יחזיר אותנו לגמר ה-NBA"

הסופרסטאר של הליגה נודד מערבה וירוויח 153.3 מיליון דולר בארבע שנים. נשיא הלייקרס התמוגג: "הוא מנהיג אדיר, זה צעד ענק". לוק אמבה א מוטה סיכם בקליפרס, יוסטון הולכת על כרמלו

לוק וולטון, טיירון לו,. GettyImages
ייפגשו בליגת הקיץ. לו וולטון/GettyImages

עידן חדש בלוס אנג'לס לייקרס: לברון ג'יימס חתם הלילה (בין שני לשלישי) לארבע שנים בקבוצה של מג'יק ג'ונסון ויזכה לשכר נאה של 153.3 מיליון דולר. נציגיו של לברון העלו תמונה שלו חותם על החוזה יחד עם סוכנו ריץ' פול והג'נרל מנג'ר של הלייקרס רוב פלינקה. לברון, ששיחק בשתי קבוצות בקריירה שלו (קליבלנד ומיאמי) וזכה בשלוש אליפויות, ינסה להחזיר את הלייקרס לימי התהילה שלהם ולזכות באליפות נוספת, הפעם במערב.

מג'יק ג'ונסון, נשיא הלייקרס, נשמע נרגש ואמר אחרי החתימה הרשמית: "זה מיוחד, הוא השחקן הטוב בעולם. הוא אוהב להתחרות והוא מנהיג אדיר שיודע לנצח וגם מוודא שהחברים שלו לקבוצה יצליחו. שחקני הלייקרס נרגשים לקבל לקבוצה שחקן שהיה תשע פעמים בגמר ה-NBA. זה צעד ענק כדי להחזיר את הלייקרס לפלייאוף ולגמר".


אגב, כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו כי זמן קצר לאחר ההצטרפות הרשמית של לברון ג'יימס ללוס אנג'לס לייקרס יצר מאמנו החדש לוק וולטון קשר עם מאמן קליבלנד טיירון לו. זאת על מנת לקבל עצות על הדרך שבה יש לנהוג בקינג ג'יימס שלא תמיד מסתדר עם מאמניו. וולטון ולו שוחחו בקצרה בטלפון וקבעו להיפגש בליגת הקיץ בלאס וגאס כדי לדבר על הנושא.

וולטון יהיה מאמנו השביעי בקריירה של לברון ג'יימס אחרי פול סילאס, ברנדון מאלון, מייק בראון, אריק ספולסטרה, דייויד בלאט וכאמור טיירון לו. לו עצמו התייחס לתוכן השיחה עם וולטון ואמר ל-ESPN: "הוא אמר לי, העט והנייר מוכנים, בוא נשמע אותך".

לו הוסיף ואמר: "אני רק רוצה שהוא יידע, החרא שאנשים אומרים והוא קורא, לברון הוא בכלל לא כזה. זה נראה מבחוץ כאילו שהוא קשה עם המאמנים שלו ושהוא מקשה על המועדון כארגון. אבל הוא בכלל לא כזה. הדבר הכי חשוב שאני רוצה להעביר לוולטון הוא: לברון בכלל לא כזה. הוא לא כזה".

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
יתאחד עם לברון? דיווח: היעד המועדף של כרמלו אנתוני - הלייקרס

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס.
הכול עניין של תדמית? לברון ג'יימס חותם

מאמן קליבלנד המשיך בכתב ההגנה על ג'יימס והכריז: "כל הגן החיות הזה יוצא בתקשורת. האנשים בתוך הלייקרס הם מקצוענים ולא תהיה להם שום בעיה עם לברון. צריך יהיה להתמודד עם הביקורת בתקשורת. התדמית שיצאה ללברון היא לא נכונה".

ב-ESPN דווח כי בנוסף ללו התייעץ וולטון גם עם אריק ספולסטרה שהדריך את לברון במיאמי. אגב, לו עצמו נקט בצעד דומה כשהחליף את דיוויד בלאט. לאחר פיטוריו של האחרון התקשר לו שמונה לתפקיד לספולסטרה כדי לקבל עצות על הדרך להתמודד עם לברון. על כך אמר כעת לו: "ספו מאוד עזר לי . הוא גרם לי להבין את הצדדים החזקים של לברון. רק לשמוע עצות ממאמן שלקח אליפות NBA והתעסק עם לברון במשך ארבע שנים, זה עשה לי טוב מאוד. ספו הסביר לי מה הם הצדדים החזקים של לברון, מה הוא אוהב ומה הוא לא אוהב, איך להשתמש בו במצבים מסוימים ואיך לתפעל אותו. זה מאוד עזר לי".

עוד באותו נושא

עניין של החלטה: שמונה שנים למשדר המפוקפק של לברון ג'יימס

לכתבה המלאה
לוק אמבה א מוטה. GettyImages
חוזר לקליפרס. לוק אמבה א מוטה/GettyImages

* אחרי שאיבדה את טרבור אריזה לפיניקס, יוסטון הקבוצה בעלת המאזן הכי טוב ב-NBA בעונה החולפת, איבדה הלילה שחקן נוסף כאשר הפורוורד לוק אמבה א מוטה סיכם לעונה אחת בשורות הקליפרס תמורת 4.3 מיליון דולר. אחרי שאיבדה שני פורוורדים, בארה"ב מדווחים שהרוקטס יילכו כעת חזק על לא אחר מאשר כרמלו אנתוני, הפורוורד שחווה עונה לא מוצלחת באוקלהומה סיטי ולא ממשיך בקבוצה של ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully