וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתאחד עם לברון? דיווח: היעד המועדף של כרמלו אנתוני - הלייקרס

על פי דיווחים בארה"ב, הסמול פורוורד שיעזוב בקרוב את הת'אנדר נחוש לשתף פעולה עם חברו הטוב ב-LA. גולדן סטייט צפויה להחתים את ג'רבקו, דווין בוקר חתם על חוזה מקסימום בסאנס

כרמלו אנתוני, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, מול לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הפנטזיה לשחק יחד סוף סוף תוגשם? כרמלו ולברון/GettyImages

בהיעדר התפתחויות ממשיות בגזרת קוואי לאונרד, הפוקוס בשוק ה-NBA עובר לכרמלו אנתוני. הפורוורד יסיים את האפיזודה הקצרה והלא מרשימה באוקלהומה סיטי בקרוב, יוזיל לת'אנדר עלויות נכבדות מאוד מחריגת מס המותרות בעונה הבאה, וניסה למצוא בעצמו קבוצה חדשה שאולי תתן דחיפה מחודשת לקריירה הדועכת שלו.

באופן לא מפתיע, הקבוצה הזאת עשויה להיות לוס אנג'לס לייקרס. לברון ג'יימס ואנתוני נחשבים חברים קרובים, וכעת תהיה להם סוף סוף הזדמנות לשחק יחדיו. על פי דיווח ב"יאהו" האפשרות הזו קורצת במיוחד למלו, ש"העמיד את הלייקרס בתור היעד המועדף עליו".

ב-ESPN דווח ביומיים האחרונים ששתי קבוצות נוספות שמביעות עניין באנתוני הן יוסטון ומיאמי, אבל לעת עתה נראה שאם גורלו של הסמול פורוורד יהיה בידיו (מה שלא בטוח יתאפשר אם הת'אנדר ימצאו לו טרייד) הוא יבחר בלייקרס.

שחקן פיניקס סאנס דווין בוקר זוכה בתחרות השלשות אולסטאר 2018. AP
קיבל את מבוקשו. דווין בוקר/AP

עוד חדשות NBA

* גולדן סטייט בדרך לחיזוק מעניין לספסל: ג'ונאס ג'רבקו השבדי, 31, ששוחרר אמש מיוטה צפוי לחתום על חוזה לעונה אחת בשורות האלופה. סטיב קר ככל הנראה מייעד לו דקות בעמדה 4 בחמישייה השנייה של הווריירס.

* דווין בוקר חתם רשמית על חוזה מקסימום בפיניקס. הגארד הכישרוני סגר לחמש עונות תמורת 158 מיליון דולר, זאת למרות שמועות על כך שנוצרו בינו לבין ההנהלה חילוקי דעות בתקופה האחרונה.

* טרייד משולש בין אורלנדו, שארלוט ושיקגו: ביסמאק ביומבו עבר להורנטס, שבתמורה העבירה למג'יק את טימופיי מוזגוב וג'ריאן גרנט, בעוד הבולס קיבלו את ג'וליאן סטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully