וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.7: מנצ'סטר סיטי הודיעה על רכישתו של ריאד מחרז

קשר לסטר סיטי חתם לחמש שנים בשורות אלופת אנגליה. סכום ההעברה מוערך בכ-60 מיליון ליש"ט. ארסנל הודיעה על רכישתו של לוקאס טוריירה. אחרי שכשלה עם אנטואן גריזמן, ברצלונה תלך על אדן הזאר

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה על צירופו של הקשר ריאד מחרז (27) מלסטר סיטי. מחרז חתם על חוזה לחמש שנים וסכום ההעברה מוערך ב-60 מיליון ליש"ט. מחרז אמר לאחר החתימה: "אני שמח להצטרך לקבוצה של פפ גווארדיולה. הצפייה במשחקים שלהם תמיד גרמה לי הנאה. פפ מחויב לכדורגל התקפי וזה דבר שהוא אידיאלי עבורי. ההישגים של סיטי בעונה שעברה היו מעולים. הם מגדירים את הכדורגל האנגלי מחדש ואני רוצה להיות חלק מזה".

* ארסנל הודיעה על השלמת רכישתו של לוקאס טוריירה האורוגוואי מסמפדוריה. הקשר בן ה-22 שיחק בחמשת המשחקים של נבחרתו במונדיאל. "הצלחנו להחתים שחקן צעיר עם כישרון גדול והרבה איכויות. נהניתי לצפות בו בשנתיים האחרונות בסמפדוריה וכולנו ראינו אותו משחק בנבחרת אורוגוואי בקיץ". טוריירה עצמו אמר: "אני מרוצה מאוד ורוצה לנצל את ההזדמנות הזו שניתנה לי. אני מחכה מאוד להתחיל בהרפתקה החדשה הזו".

* אחרי קריירה ארוכה באתלטיקו מדריד, פרננדו טורס אישר שהוא חותם בקבוצה היפנית סגאן טוסו.

* טורינו החתימה את הקשר הצרפתי סואהילו מייטה, שמגיע ממונאקו. מייטה, 24, אכזב במונאקו והושאל אשתקד לבורדו. במסגרת העסקה טורינו תשלם 2 מיליון יורו, ותשלח למונאקו את המגן השמאלי אנטוניו בארקה, 23, ששיחק במדי כל הנבחרות הצעירות של איטליה.

* פארמה החתימה את השוער האיטלקי לואיג'י ספה, שמגיע בהשאלה מנאפולי, עם אופציית רכישה.

* לגאנס החתימה לחמש שנים את הקשר פקונדו גרסיה בן ה-18, שחקן נבחרת הנוער של ארגנטינה, שרשם 10 הופעות במדי אולימפו מהליגה הבכירה בארצו.

* ווסקה, העולה החדשה ללה ליגה, צירפה את ג'ונתן טורו, עושה משחק בן 21 מהונדורס ששיחק בז'יל ויסנטה מפורטוגל.

* בובי ווד ממשיך בבונדסליגה: החלוץ האמריקאי בן ה-25 של המבורג הושאל לעונה אחת להאנובר.

* סרג'יו פליסייר לא רוצה לפרוש. החלוץ בן ה-39, שערך את הבכורה במדי קייבו ב-2002, היה הקפטן שלה בלא פחות מ-201 משחקים והפך למלך שעריה בכל הזמנים, חתם על חוזה לעונה נוספת.

* העברת ענק במצרים: הבלם עלי ג'אבר, שחקן הנבחרת בן ה-29 שהעביר תקופת השאלה לא מוצלחת בווסט ברומיץ', נמכר מזמאלק לפירמידס ב-1.94 מיליון יורו.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ג'אנלואיג'י בופון הוצג כשוער החדש של פריס סן ז'רמן: "לפעמים החיים בלתי צפויים"
דיווח: פרטי ההעברה סגורים, כריסטיאנו רונאלדו יהפוך לשחקן יובנטוס בשבוע הבא

פרננדו טורס סגאן טוסו.
נודד עד יפן. פרננדו טורס והמדים החדשים

שמועות

* האם ברצלונה בדרך למחטף ענק? ב"ספורט" הקטלאני מדווחים היום שאחרי הכישלון בהחתמתו של אנטואן גריזמן, הקטלאנים הולכים חזק על אדן הזאר, הכוכב הבלגי שאמור להחליף את כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד. לפי הדיווח בין הצדדים מתנהל מו"מ חשאי, כאשר הקטלאנים מנסים לשכנע את הקשר להצטרף, למרות שזה מעדיף את הבלאנקוס.

* על פי "דון באלון", ריאל מדריד סימנה מחליף מפתיע לכריסטיאנו רונאלדו: רומלו לוקאקו, כוכבה של נבחרת בלגיה ומנצ'סטר יונייטד.

* רוברט לבנדובסקי שינה את דעתו? על פי העיתון "בילד", החלוץ הפולני החליט להישאר בבאיירן מינכן, למרות הדיווחים לפיהם יעזוב הקיץ את אלופת גרמניה.

* ה"דיילי מייל" מדווח שריאד מחרז צפוי לעבור ביום-יומיים הקרובים מלסטר סיטי למנצ'סטר סיטי. סכום ההעברה צפוי להיות באזור ה-75 מיליון יורו, ומחרז ירוויח 225,000 אלף יורו לשבוע אחרי שיחתום על חוזה לחמש שנים.

* צ'לסי, ריאל מדריד וליברפול הוזכרו כקבוצות שהגישו הצעות כספיות לרומא על השוער הברזילאי אליסון, אבל המנהל הספורטיבי מונצ'י טוען: "לא קיבלנו אפילו הצעה אחת. אני יודע שאתם לא מאמינים לי, אבל אין הצעות".

* מלחמת הצעות בין אתלטיקו מדריד לבטיס על ג'וני קסטרו, המגן השמאלי בן ה-24 של סלטה ויגו. הקבוצה מסביליה הציעה 6 מיליון יורו, אתלטיקו הציעה 7 מיליון ואז בטיס העלתה ל-8 מיליון, אך סלטה לא ממהרת למכור ודורשת 10 מיליון יורו.

* ווסטהאם מתכוונת להגיש הצעה של 17 מיליון יורו לליון כדי לרכוש את הבלם הברזילאי מרסלו. המגעים בין הצדדים בעיצומם.

* סמפדוריה לא מסתפקת ביקוב ינקטו ועל פי דיווחים מנסה לצרף גם את ג'יאנלי אימבולה, הקשר האחורי של סטוק סיטי, כדי למלא את החלל בעקבות עזיבתו הצפויה של לוקאס טוריירה לארסנל.

* באיטליה טוענים כי המגן השמאלי אנטוניו בארקה (23) השלים את המעבר מטורינו למונאקו וחתם לחמש שנים בקבוצה מהנסיכות, אך עדיין אין לכך אישור רשמי מאחת הקבוצות. טורינו תקבל 2 מיליון יורו ואת הקשר סואליהו מייטה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ככל הנראה ממשיך בבאיירן. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully