וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון הוצג בפ.ס.ז': "לפעמים החיים הם בלתי צפויים"

השוער האגדי דיבר במסע"ת החגיגית על יצירת הקשר מצד אלופת צרפת: "הופתעתי, אבל הרגשתי שעדיין יש לי מה לתת. רוצה להוכיח שאני עדיין שוער נהדר. ליגת האלופות? זו לא אובססיה"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

עידן חדש החל היום (שני) בצרפת, כאשר ג'אנלואיג'י בופון הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית כשוער החדש של פריס סן ז'רמן. שיאן ההופעות של נבחרת איטליה כבר בן 40, אבל זה לא מנע ממנו לבחור להגיע לאחת הקבוצות הטובות באירופה אחרי סיום 17 שנותיו ביובנטוס, בתקווה לנצל את התקופה בפריס (עונה עם אופציה לעונה נוספת) כדי לזכות לראשונה בקריירה בליגת האלופות.

השוער הוותיק כבר צחצח את הצרפתית שלו ביומיים מאז החתימה הרשמית, התקבל בחמימות על ידי שחקני פ.ס.ז' וזכה לברכות גם משלל שוערי הליגה הצרפתית, בעבר ובהווה.

ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן עם משפחתו. רויטרס
בית חדש. ג'יג'י בופון עם האשה והילדים בפארק דה פראנס/רויטרס

בופון התייחס ליצירת הקשר עם פ.ס.ז' והודה: "זו הייתה הפתעה. זה קרה בתחילת מאי, הרגשתי שעוד יש לי מה לתת. החיים הם בלתי צפויים. אני אמנם בן 40, אבל במצב פיזי טוב מאוד. הייתי רוצה להוכיח שאני עדיין שוער נהדר. אני נרגש מאוד מההרפתקה החדשה הזו, יש כאן אנרגיה ייחודית".

השוער התייחס לחלום ליגת האלופות והבהיר: "זו לא אובססיה מבחינתי. קיבלתי את ההצעה כי חשבתי שאני יכול להתפתח כאדם וכשחקן. זה יהיה טירוף לסמן מטרה אחת בתחילת העונה. התאמנתי עם החברים לראשונה והיה כיף להתחיל. אהיה בטוח יותר בעוד חודש. אלה החיים, אתה חייב להרחיב את האופקים".

עוד באותו נושא

ג'אנלואיג'י בופון חתם רשמית בפריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה
נאסר אל חלאיפי נשיא פריס סן ז'רמן עם ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
רוצה שפ.ס.ז' תחלום בגדול. ג'יג'י בופון עם נאסר אל חלאיפי/רויטרס

על התחרות הצפויה עם אלפונס אראולה ומעמדו בקבוצה אמר בופון: "תמיד הייתי מספר 1 - עם פארמה, עם יובנטוס ועם איטליה - אבל מעולם לא נאמר לי שאני השוער הראשון. תמיד הרווחתי את הזכות הזו, זה ספורט. אעשה כל שביכולתי כדי לדחוף את החברים שלי, גם את השוערים האחרים, לתת את המקסימום".

על העתיד אמר: "כבר מזמן הפסקתי לחשוב כמה עוד אמשיך לשחק. עדיין הייתי שוער נבחרת בגיל 40, אז אני לא שואל את עצמי יותר. כל עוד הגוף יאפשר לי, אמשיך לשחק. הייתי בפארמה 10 שנים, ביובנטוס 17. הייתי באזור הנוחות בטורינו, ולא אהבתי את זה. אני רוצה תחרות, אתגרים. בלס מטוידי עודד אותי להגיע ואמר שפ.ס.ז' זקוקה למישהו כמוני".

ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
ג'יג'י בופון נכנס לאצטדיון/רויטרס
ג'אנלואיג'י בופון שוער פריס סן ז'רמן. רויטרס
זו פריס. ג'יג'י בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully