וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.7: ג'אנלואיג'י בופון חתם רשמית לשנתיים בפ.ס.ז'

השוער שעזב את יובנטוס לאחר 17 שנה הצטרף רשמית לאלופת צרפת וחתם לשנה עם אופציה לשנה נוספת. הוא ירוויח סכום של 8 מיליון יורו בעונה. וגם: ברוסיה טוענים שאלכסנדר גולובין כבר חתם בצ'לסי ואימו של ניימאר מכחישה את המעבר לריאל מדריד

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

*סוף הסאגה: ג'אנלואיג'י בופון (40) הפך רשמית לשחקנה של פ.ס.ז'. השוער שעזב הקיץ את יובנטוס לאחר 17 שנה הגיע לעיר האורות, עבר בדיקות רפואיות בבית חולים בפריס וחתם לשנה עם אופציה לעונה נוספת בשורות אלופת צרפת. הוא אמור להרוויח סכום של כשמונה מיליון יורו בשנה.

* אינטר שלחה את החלוץ סמואלה לונגו לעונת השאלה בווסקה, העולה החדשה ללה ליגה, שתחזיק באופציית רכישה. לונגו בן ה-26 כבש 12 שערים במדי טנריפה בעונה האחרונה ו-14 לפני כן במדי ג'ירונה.

* ברייטון רכשה ב-10 מיליון יורו את המגן הברזילאי ברנרדו (23) ששיחק בשנתיים האחרונות בר.ב. לייפציג. גם וולפסבורג התעניינה בשחקן, אך הוא חתם לארבע שנים אצל השחפים.

* ג'ון בוסטוק, הקשר האנגלי שנבחר לשחקן העונה בליג 2 לפני שנתיים כשכיכב בלאנס והעביר חצי עונה בבורסאספור הטורקית, חזר לצרפת עם חוזה לשלוש שנים בטולוז, שרכשה אותו ב-800 אלף יורו.

* אקס מכבי תל אביב, טינו סושיץ', חתם בוונלו ההולנדית בהעברה חופשית. הבוסני חתם על חוזה לעונה אחת עם אופצייה לעונה נוספת. ונלו החתימה גם את אחיו הצעיר של אדן הזאר, קיליאן הזאר (22).

* חאירו סאמפריו, הקשר הספרדי בן ה-24 ששיחק במיינץ ובעונה האחרונה הושאל ללאס פלמאס, חזר לגרמניה בהעברה חופשית וחתם לעונה אחת בהמבורג שתשחק לראשונה בבונדסליגה השנייה.

עוד בנושא:
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
העברות בעולם, 5.7: נאפולי החתימה שלושה שחקנים ב-58 מיליון יורו
ז'ורז'ה מנדש: "אם כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את ריאל מדריד, זה רק לאתגר חדש"

ג'אנלואיג'י בופון, שוער פ.ס.ז'. רויטרס
בגדיו החדשים של סופרמן. בופון/רויטרס

שמועות

*מאמן צסק"א לשעבר ואלרי גזאייב טוען כי כוכב הקבוצה ונבחרת רוסיה אלכסנדר גולובין כבר חתם על חוזה בצ'לסי של רומן אברמוביץ'.

* מעבר לריאל מדריד? אמו של ניימאר התראיינה והבהירה: "ניימאר מרגיש טוב בפריס, אין לו שום סיבה לעזוב".

* ולנסיה מכינה תוכנית מגירה למקרה שעסקת גונסאלו גדש מול פריס סן ז'רמן לא תצא אל הפועל, ומתכננת להגיש לבורוסיה מנשנגלדבאך הצעה על תורגן הזאר, קשר נבחרת בלגיה.

* "דיילי מייל" מדווח על התקדמות במגעים בין טוטנהאם לאסטון וילה בנוגע לקשר בן ה-22 ג'ק גריליש, אותו רוצה מאוריסיו פוצ'טינו לצרף. טוטנהאם הציעה בינתיים 20 מיליון ליש"ט ואסטון וילה דורשת 30, אך באנגליה מאמינים כי העסקה תיסגר.

* בדרך לעסקה סיבובית? על פי "ספורט איטליה", ניקולה קאליניץ', חלוצה הקרואטי של מילאן, סיכם את תנאיו באתלטיקו מדריד, שתעביר את קווין גמיירו לוולנסיה וזו תשלח את סימונה זאזה למילאן.

* סוכנו של ריקרדו רודריגס הכחיש מגעים עם טוטנהאם, אבל הודיע כי המגן השמאלי של נבחרת שוויץ יעזוב את מילאן רק לטובת "מועדון אירופי בכיר שיכול לזכות בליגת האלופות". האם באיירן מינכן שוב בתמונה?

* מנצ'סטר סיטי מעוניינת לצרף את הכישרון האוסטרלי דניאל ארזני, שהיה השחקן הכי צעיר במונדיאל. ארזני שייך למלבורן סיטי, הסניף האוסטרלי של "סיטי פוטבול גרופ", המחזיקה באלופת אנגליה.

* האם אילקאי גונדואן יעזוב את הסיטיזנס לטובת ברצלונה? כך לפחות מדווח "לה 10 ספורט" הצרפתי.

ניקולה קאליניץ', מילאן, חוגג. AP
אתלטיקו מחכה לו. ניקולה קאליניץ'/AP

* "אברטון יצרה קשר עם ברצלונה בנוגע להעברתו של ג'רי מינה", כך על פי "ליברפול אקו". הבלם שכבש שלושה שערים במונדיאל עבור נבחרת קולומביה, עשוי לעזוב בעקבות הגעתו הצפויה של הצרפתי קלמון לנגלה.

* רומא שחררה את ברונו פרס ממחנה האימונים שלה, והמגן הברזילאי צפוי לחזור לארצו ולחתום בימים הקרובים בסאו פאולו, שתקבל אותו בהשאלה עם אופציה לרכישה ב-8 מיליון יורו.

* על פי דיווח ב"ניס מאטן", החלוץ אלסאן פלאה ישלים בימים הקרובים את מעברו לבורוסיה מנשנגלדבאך, שתשלם לניס כ-25 מיליון יורו. השחקן כבר סיכם את תנאיו.

* הכסף יגיע ככל הנראה ממכירתו של הבלם יאניק וסטרגור, עליו צפויה לשלם סאות'המפטון כ-20 מיליון יורו.

* ווהבי חאזרי, כוכב נבחרת טוניסיה, נמצא במאבק בין שתי קבוצות: הקשר בן ה-27 כבר סיכם בסנט אטיין, אבל כעת ראן, במדיה שיחק בעונה האחרונה כמושאל מסנדרלנד, מציעה לו שכר גבוה יותר.

שחקן נבחרת אוסטרליה, דניאל ארזני. GettyImages
יעבור לקבוצה הבכירה של "סיטי פוטבול גרופ"? דניאל ארזני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully