וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 5.7: אלברו אודריוסולה סיכם לשש שנים בריאל מדריד

הבלאנקוס הודיעו שהמגן הימני בן ה-22 יחתום אחרי בדיקות, ריאל סוסיאדד תקבל כ-40 מיליון יורו. בופון יוצג בפ.ס.ז' בשני, ארתור יחתום בברצלונה ברביעי, נאפולי החתימה שלושה שחקנים

העברות

* ריאל סוסיאדד הודיעה כי הגיעה עם ריאל מדריד לסיכום בנוגע למעברו של המגן הימני אלברו אודריוסולה לאלופת אירופה. אודריוסולה בן ה-22 רשם ארבע הופעות בנבחרת ספרד, ונכלל בסגל למונדיאל האחרון. על פי דיווחים, הבלאנקוס ישלמו עבורו 40 מיליון יורו ולאחר בדיקות רפואיות, הוא יחתום לשש שנים.

* יום עמוס אצל נאפולי, שהחתימה לא פחות משלושה שחקנים: השוער אלכס מרט (21) הגיע מאודינזה וחתם לחמש שנים, כשאחריו הצטרף גם המנטור שלו, השוער היווני אורסטיס קרנזיס (32) בעסקה משותפת של 28 מיליון יורו (25 על מרט ו-3 על קרנזיס). הקשר הספרדי פביאן רואיס (22) נרכש ב-30 מיליון יורו מבטיס וחתם לחמש שנים.

* בטיס הציגה את השוער פאו לופס בן ה-23, שהגיע אליה בהעברה חופשית מאספניול וחתם על חוזה עד 2023, כשמי שיהווה עבורו גיבוי הוא יואל רובלס שהגיע מאברטון וחתם עד 2022.

* אחרי הטרייד במסגרתו קיבלה את דייגו פלצ'ינלי והעבירה את פדריקו די פרנצ'סקו לססואולו, בולוניה החתימה הערב את מתיאס סבאנברג, קשר שבדי בן 19 שהגיע ממאלמו וחתם לחמש שנים. גודפרד דנסה האריך את חוזהו עד 2023.

* קווין פרינס בואטנג בן ה-31 השלים רשמית את המעבר שלו מאיינטרכט פרנקפורט לססואולו וחתם באיטליה לשלוש שנים. זו תהיה התחנה העשירית בקריירה של בואטנג, שחוזר לאיטליה אחרי ששיחק במילאן בין 2013-2010 וחזר ב-2016.

* עוד קודם לכן הודיעה פרנקפורט על שתי החתמות. הקשר האחורי לוקאס טורו, שגדל בנוער של ריאל מדריד, הגיע מאוסאסונה וחתם לחמש שנים. השחקן השני שחתם הוא הבלם הצרפתי בן ה-18 אוביטה איבן אנדיקה שעבר מאוקזר.

* רכש חמישי לווטפורד, שהציגה את הקשר השבדי קן סמה, שחקנה בן ה-24 של אסטרסונד, שחתם על חוזה לחמש שנים אחרי שנרכש ב-2 מיליון יורו.

* רוברט באוור, המגן הימני בן ה-23 של ורדר ברמן, הושאל לעונה אחת לנירנברג.

* סמפדוריה החתימה את דאודה פטרס, הקשר האחורי הבלגי-גינאי בן ה-19 של קלאב ברוז'.

שמועות

* אחרי שנרכש על ידי ברצלונה מגוואנגז'ו הסינית תמורת 40 מיליון יורו, פאוליניו עשוי להימכר בחזרה לאחת מהקבוצות בליגה הסינית שמציעה עבורו 50 מיליון יורו, כך על פי הדיווחים.

* ב"סקיי ספורט איטליה" מאשרים כי ג'יג'י בופון בן ה-40 ימריא לצרפת ויוצג כשוער החדש של פריס סן ז'רמן ביום שני. שיאן ההופעות של נבחרת איטליה יחתום על חוזה לשנתיים.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", הקשר הברזילאי ארתור יעבור רשמית מגרמיו לברצלונה ביום רביעי הבא תמורת 30 מיליון יורו.

* ב"דיילי סטאר" מדווחים שאלכס סנדרו, הקיצוני השמאלי של יובנטוס, עשוי להימכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 53 מיליון ליש"ט.

* אחיו וסוכנו של גונסאלו היגואין מכחיש את הדיווחים על מעבר אפשרי מיובנטוס לצ'לסי: "לא דיברנו עם אף מועדון, יש לו חוזה לשלוש שנים ביובה. טוב לו בטורינו והוא לא מתכוון לעזוב".

* על פי "מארקה", אשרף חכימי צפוי להיות מושאל לשנתיים מריאל מדריד לבורוסיה דורטמונד.

* דיווח באנגליה: אחרי הכישלון במונדיאל, נבחרת ארגנטינה מעוניינת בפפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי כמחליפו של חורחה סמפאולי.

* מנצ'סטר סיטי קרובה להשלים את רכישתם של ריאד מחרז מלסטר וז'ורז'יניו מנאפולי תמורת 122 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד וברצלונה מעוניינות בקשר צ'לסי ונבחרת ברזיל וויליאן, הבלוז צפויים לדרוש 79.5 מיליון יורו תמורתו. עוד שחקן שיונייטד מעוניינת בו הוא ג'רדאן שאקירי, כוכבה של נבחרת שוויץ שירד ליגה עם סטוק אשתקד.

* ליברפול מעוניינת לצרף את בלם בשיקטאש ונבחרת קרואטיה דומאגוי וידה, בו מעוניינת גם אברטון.

* טוטנהאם מעוניינת לרכוש את קשר פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו.

* מאמן ארסנל החדש אונאי אמרי מעוניין לרכוש את אנדרה גומש מברצלונה, שצפויה לדרוש כ-34 מיליון יורו תמורת הפורטוגלי שלא הצליח אצלה.

* אפרופו ארסנל, אז בסאן מדווחים שקשר סביליה ונבחרת צרפת סטיבן אנזונזי הודיע לקבוצתו שהוא מעוניין לעזוב לטובת התותחנים.

* צ'לסי עשויה להשתמש באלברו מוראטה בניסיון לרכוש את גונסאלו היגואין מיובנטוס. כזכור, מוראטה כבר שיחק בעבר ביובה והצליח שם.

* אברטון צפויה לרכוש את את ראמי בנסביאני מראן הצרפתית תמורת 14.5 מיליון יורו.

* אברטון הציעה לברצלונה 24 מיליון יורו תמורת בלם הקבוצה ונבחרת קולומביה ג'רי מינה, שסיים את המונדיאל עם שלושה שערים.

* האם אנטה רביץ' יעבור לבאיירן מינכן? כוכב נבחרת קרואטיה ואיינטרכט פרנקפורט, שכבש צמד מול הבווארים בגמר הגביע בעונה החולפת, ענה לשאלות לגבי ניקו קובאץ', תחתיו שיחק בפרנקפורט ואמר: "עבדתי איתו כמה שנים. הוא הצליח מאוד בפרנקפורט והרוויח את המקום בבאיירן. אני שחקן פרנקפורט ומרוכז רק בגביע העולם כרגע".

שחקן גרמיו, ארתור. GettyImages
בקרוב במדי ברצלונה. ארתור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully