וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: חלוץ בלגי ינחת להתרשמות, החל מו"מ להעברת גידי קאניוק

9.7.2018 / 10:57

אילומבה אמבויו, 31, ששיחק בסיון השווייצרית, צפוי להגיע. הקבוצה האוזבקית של קאניוק מוכנה להשאיל את השחקן, שחתום עד סוף 2019, לשנה עם אופציה לרכישה. שיחה נערכה עם צחי גיגי

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

מכבי פתח תקוה עשויה להנחית בימים הקרובים להתרשמות חלוץ בלגי. מדובר באילומבה אמבויו, 31, חלוצה של סיון השווייצרית, שבעונה שעברה כבש 4 שערים ב-24 משחקים ובעבר שיחק בגנק ובגנט.

כמו כן, אחרי שקיבל הצעה לחתום לשלוש שנים במכבי פתח תקוה והסכים לחתום לעונה אחת בלבד, החל משא ומתן להעברת גידי קאניוק מפחטקור טשקנט למכבי פתח תקוה. כזכור, כבר בחודש אפריל החליטו להחזיר את הקשר הביתה ובחודש שעבר אף הוגשה לו הצעה לשלוש שנים. קאניוק עצמו קשור בחוזה עם קבוצתו האוזבקית עד סוף 2019. הקבוצה מוכנה להשאילו לשנה בלבד, כלומר עד הקיץ, עם אופציית רכישה. נציגת השחקן, עו"ד ויקי וקנין, מנסה לגשר בין שני המועדונים בנוגע לתקופת החוזה וכן בנוגע לגובה האופציה לרכישתו. כזכור, אתמול אישרו במועדון כי פגישה תתקיים בעניין השבוע, אליה יצטרף גם פרקליטו עו"ד אייל אברמוב.

השוער אוגמנדור קריסטינסון, שנחת בארץ וסיכם, עדיין לא מצליח לאשר את הגעתו לישראל בשל העובדה שסוכן נוסף נכנס לעסקה ודורש לקבל את העמלה. במועדון שוחחו עם הסוכן וניסו לקדם את ההעברה, אך עדיין לא קיבלו אור ירוק להגעתו. בעקבות כך, במועדון יזמו שיחה עם השוער צחי גיגי והסבירו לו שאם לא יגיע שוער זר, ייתכן שיישאר בקבוצה. במקרה כזה, יוסי גינזבורג עשוי לצאת לעונת השאלה. במועדון עדיין לא ויתרו גם על מוחמד גדיר, אך זה תלוי במשא ומתן של השחקן עם הפועל באר שבע, בה הוא חתום על חוזה בגובה 250 אלף דולר - סכום גבוה בהרבה ממה שפתח תקוה מוכנה להציע.

עוד בנושא:

זנטי חתם במכבי חיפה לשלוש שנים
מהראן ראדי חתצם בבני סכנין
הפועל באר שבע תקפיא את ויטור

גידי קאניוק שחקן מכבי תל אביב. טל לוי
מתקרב. קאניוק/טל לוי
אילומבה אמבויו. AP
משווייץ לישראל? אמבויו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully