וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מהראן ראדי חתם רשמית, פיראס מוגרבי ישודרג ויחזור לאימונים

"קבלן האליפויות" שעזב את הפועל באר שבע חוזר לקדנציה שנייה במועדון מהמגזר. היו"ר אבו יונס סיכם עם מוגרבי על שדרוג חוזהו וזה יחזור להתאמן. המגן האלבני גלדי מיצי מועמד להגיע

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש
מהראן ראדי בני סכנין.
ברוך הבא חביבי. מהראן ראדי

מהראן ראדי, קשרה הוותיק של הפועל באר שבע, חתם היום (ראשון) רשמית בשורות בני סכנין. ראדי, 36, חוזר לקדנציה שנייה בסכנין אחרי קריירה מופלאה שבמהלכה הוא זכה בשש אליפויות רצופות - שלוש עם מכבי תל אביב ושלוש עם הפועל באר שבע. ראדי שיחק בסכנין בעונת 2011/12 לפני שהגיע למכבי תל אביב ושיחק בנוסף גם במכבי הרצליה, בני יהודה והפועל עכו.

סכנין ממשיכה לחפש גם מגן שמאלי זר שיתפוס את מקומו של וונדרסון, ומי שמועמד להגיע הוא האלבני גלדי מיצי. מדובר בשחקן בן 27 שזכה באליפות אלבניה עם סקנדרבג ושיחק בעבר בנבחרת הצעירה של ארצו. מיצי סיים את חוזהו וכעת עשוי להגיע לישראל.


עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ז'ורדן פושה מבוקש בליגה השנייה בצרפת ועשוי לעזוב את בני סכנין
זנטי חתם לשלוש שנים במכבי חיפה, גם סלליך. דונלד מועמד

פיראס מוגרבי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הגיע לסיכום. פיראס מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

פשרה בין בני סכנין לקשר פיראס מוגרבי. היו"ר מוחמד אבו יונס סיכם עם מוגרבי על שדרוג חוזהו לעונה הקרובה וכך השחקן יוכל לחזור לאימונים ולעמוד לרשות המאמן החדש בני בן זקן, אחרי שלא הופיע לאימון הפתיחה בשבוע שעבר. אם השדרוג אכן ייכנס לתוקף, מוגרבי ימשיך בשורות סכנין.

כזכור, מוגרבי ביקש להשתחרר מהמועדון בשיחה עם אנשי ההנהלה לפני כשבוע וחצי, בטענה כי מיצה את עצמו בקבוצה. סעיף השחרור שהיה לו עד תחילת יולי, לפיו קבוצה תוכל לרכוש אותו ב-300 אלף יורו, לא נוצל וכעת נראה כי המתיחות בין הצדדים הגיעה לסיומה.

מוגרבי בן ה-26 כבש תשעה שערים ב-31 משחקי ליגה בעונה האחרונה, ובכך השווה את שיא הקריירה שלו מעונות 2014/15 ו-2015/16 - גם כן במדי סכנין. אם אכן ימשיך, תהיה זו העונה השישית שלו במועדון. פרט לסכנין, הוא שיחק גם במכבי נתניה, לאנס וחצי עונה במכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully