וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרג פופוביץ' דורש חבילות מטורפות על לאונרד, מנסה לרושש את הלייקרס"

בארה"ב טוענים שמאמן הספרס דורש מחיר כבד במיוחד. הכוכב עצמו מוכן לוותר על 80 מיליון דולר כדי לשחק באחת מהקבוצות של לוס אנג'לס. ברוק לופז במילווקי, כריס פול רוצה את כרמלו

אימג'בנק GettyImages

לאחר שלברון ג'יימס חתם בלוס אנג'לס לייקרס ופול ג'ורג' החליט להישאר באוקלהומה סיטי, השם הגדול האחרון ב-NBA שעתידו לוט בערפל כרגע הוא קוואי לאונרד. שוב ושוב מוזכרות אותן קבוצות בהקשר של כוכב סן אנטוניו - קודם כל לוס אנג'לס לייקרס, ולאחר מכן לוס אנג'לס קליפרס, בוסטון ופילדלפיה, כולן התעניינו ואולי אפילו הגישו הצעות לא מספיק טובות לספרס.

על פי העיתונאי הוותיק פיסר וסי, לאונרד לא יהיה מוכן לחתום על חוזה חדש בפילדלפיה, כשיהיה שחקן חופשי בקיץ הבא, מה שמקטין את הסיכויים של הסיקרס להרכיב חבילה שתרצה את סן אנטוניו. זאת ועוד: כסף פחות מעניין את הפורוורד, שמוכן לוותר על חוזה המקסימום של סן אנטוניו ולעשות כל שביכולתו כדי להגיע ללייקרס. "קוואי מוכן לוותר על 80 מיליון דולר כדי לשחק בלוס אנג'לס", צוטט מקורב למגעים. "הוא לא יוותר על 80 מיליון דולר כדי לשחק בבוסטון או בפילדלפיה".

וסי אף טוען כי בניגוד לדיווחים שצצו בארצות הברית בשבוע שעבר, לאונרד דווקא כן רוצה לשתף פעולה עם לברון ג'יימס. "ואם לא, הוא יהיה בקליפרס", העריך אותו מקורב.

אבל כרגע, הלייקרס והספרס עדיין לא קרובים יותר מלעסקה משהיו בשבוע שעבר, או בכל שלב של הקיץ הנוכחי, משום שגרג פופוביץ' "דורש חבילות מטורפות", כך על פי אחד המנהלים בליגה. "הוא מנסה לרושש את הלייקרס".

עוד בנושא:

עניין של החלטה: שמונה שנים למשדר המפוקפק של לברון ג'יימס
יתאחד עם לברון? דיווח: היעד המועדף של כרמלו אנתוני - הלייקרס
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

קוואי לאונרד עם גרג פופוביץ', סן אנטוניו ספרס. AP
לא ייתן לו לעזוב כל כך מהר. פופוביץ' עם לאונרד/AP

* מילווקי הגיעה לסיכום עם ברוק לופז, שיחתום לעונה אחת. אשתקד רשם הסנטר בן ה-30 את עונתו הגרועה ביותר בקריירה, עם 13 נקודות ו-4 ריבאונדים למשחק בשורות הלייקרס.

* יוסטון הודיעה אמש רשמית על החתמתו של כריס פול לארבע שנים נוספות, אולם המגעים עם קלינט קאפלה תקועים. על פי דיווחים, הסנטר מעריך שהוא שווה את החוזים שקיבלו סטיבן אדמס ורודי גובר - 24 מיליון דולר לעונה - בעוד אחת ההצעות של יוסטון היתה 53 מיליון דולר לארבע שנים (כפי שקיבל יוסוף נורקיץ'). עם זאת, הרוקטס יוכלו להשוות כל הצעה שקאפלה יקבל בשוק החופשי, והם צפויים לעשות כך. לא מן הנמנע שהסנטר יבחר בסופו של דבר לנצל את אופציית השחקן שלו (בסך 4.7 מיליון דולר), ויהפוך שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הבא.

* בליגה מעריכים שקליבלנד תבנה את הקבוצה סביב קווין לאב, ולא תחפש להעבירו בטרייד ולבנות מחדש. "אלא אם הם יקבלו הצעה מדהימה, הם יפתחו את העונה עם לאב", צוטט אחד המנהלים בליגה כאומר. "תהיה לו דרישה לקראת סגירת חלון הטריידים בפברואר. קווין יכול לספק עונה טובה מאוד כשחקן המרכזי בהתקפה של קליבלנד".

* על פי ג'ורדן שולץ מ"יאהו", כריס פול מאיץ ביוסטון לנסות ולצרף את חברו הטוב כרמלו אנתוני, שככל הנראה ישוחרר בקרוב מאוקלהומה סיטי. השניים שיתפו פעולה בנבחרת ארצות הברית.

* סן אנטוניו לא צפויה להשוות את ההצעה שממפיס הגישה על קייל אנדרסון - 37 מיליון דולר לארבע שנים - והפורוורד שמשחק בעמדות 3 ו-4, כמו עומרי כספי, יחתום רשמית בשורות הגריזליס.

* זאזה פאצ'וליה חתם לשנה אחת בדטרויט, תמורת 2.4 מיליון דולר.

עוד באותו נושא

יתאחד עם לברון? דיווח: היעד המועדף של כרמלו אנתוני - הלייקרס

לכתבה המלאה
קלינט קאפלה, יוסטון רוקטס. AP
הרוקטס בכל זאת צפויים להשוות כל הצעה. קאפלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully