וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים והפועל חולון מעוניינות בעידן זלמנסון

8.7.2018 / 10:10

הסנטר (23, 2.06) שסיים את חוזהו בראשון לציון שייך למכבי תל אביב אך ככל הנראה לא ישחק במדים הצהובים. האדומים שוקלים לצרפו כמחליף לריצ'רד האוול שעוזב, בחולון הוא עשוי להכנס לנעליו של ג'ו אלכסנדר

עריכת וידאו: מתן חדד

אחד השחקנים המעניינים ביותר בשוק השחקנים הקיץ הוא הסנטר עידן זלמנסון, שסיים שלוש שנים במכבי ראשון לציון ועוזב את הקבוצה כשבמקומו הוחתם איתי שגב ממכבי תל אביב. כרטיס השחקן של זלמנסון שייך למכבי תל אביב, אך בשלב הזה קשה להאמין כי יחזור לצהובים, ושתיים מהקבוצות שכבר התעניינו בלצרף אותו הן הפועל ירושלים והפועל חולון. בירושלים עשוי זלמנסון להכנס לנעליו של ריצ'רד האוול, שעוזב את הקבוצה בזכות אופציית היציאה של האדומים, ובחולון הוא בא בחשבון אם אכן תתעורר בעיה אמיתית בחזרתו של טי ג'יי קליין לארץ, והסגולים לא יצליחו לשמור על ג'ו אלכסנדר.

זלמנסון (23, 2.06) הוא אחד הגבוהים המובילים היום בכדורסל הישראלי, ואף היה חלק מנבחרת ישראל ביורובאסקט האחרון ובמוקדמות אליפות העולם. אחרי שגדל במכבי תל אביב ועלה לבוגרים בגיל 16, הושאל לבני הרצליה ושיחק בקבוצה במשך שנתיים אך לא פרץ. למרות זאת היה לחלק חשוב מאוד בנבחרות הצעירות של ישראל כשהוא רושם באליפות אירופה לנבחרות עתודה בקיץ 2015 7.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

בקיץ 2015 עבר למכבי ראשון לציון ובעונה הראשונה זכה עם הקבוצה באליפות כשהוא רושם 2.4 נקודות ו-1.5 ריבאונדים ב-6.4 דקות בלבד למשחק. החל מהעונה שלאחר מכן הגיעה הפריצה הגדולה שלו, ובעונה החולפת רשם בעיר היין 8.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
חוזר למדים הסגולים: קאליף וואייט חתם לעונה אחת בהפועל חולון
הסוכן אישר את מותו של טיילר האניקט, עירוני נס ציונה מתאבלת

שחקן נבחרת ישראל עידן זלמנסון. ברני ארדוב
איפה הוא ישחק בעונה הבאה? עידן זלמנסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully