וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ואתלטיקו מדריד הקימו אקדמיה משותפת: "זה חיבור לעשר שנים"

אלונה ברקת הכריזה על המיזם החדש באירוע בו השתתפו גם מנכ"ל המועדון הספרדי מיגל אנחל חיל ואחד מבעלי אתלטיקו מדריד עידן עופר. ברקת: "לאתלטיקו תהיה זכות ראשונים על שחקני הנוער של באר שבע"

קובי אליהו

הפועל באר שבע קיימה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים משותפת עם אתלטיקו מדריד בה הוכרז על הקמת אקדמיית נוער משותפת לשני המועדונים. באירוע השתתפו הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת, איש העסקים עידן עופר מבעלי סגנית אלופת ספרד ומנכ"ל אתלטיקו מדריד מיגל אנחל חיל.

אלונה ברקת הציגה את המיזם ואמרה: "אנו מכריזים על הקמת אקדמיה הפועל - אתלטיקו באר שבע. אנחנו מבינים שצריך לבחון את הדברים בדרך אסטרטגית. טיפוח שחקנים צעירים תורם להיבט כלכלי, חברתי וקהילתי. אנחנו נעשה שימוש בידע של אחת מקבוצות הכדורגל הטובות באירופה. עידן הוא זה שיצר את החיבור הזה ואנחנו מודים לו על התרומה לנגב. יש שלושה היבטים לשיתוף הפעולה. אנחנו מתחברים למשך עשור לאתלטיקו. חמישה מאמנים מטעם אתלטיקו יגורו בבאר שבע ויעבדו באקדמיה. זה יהיה גם מסלול ישיר לשחקנים מבאר שבע לאתלטיקו מדריד. הדבר הנוסף הוא ההיבט נקהילתי. זה פרויקט לעשר שנים. הפירות יגיעו, אבל זה ייקח זמן. לאתלטיקו מדריד תהיה זכות ראשונים על שחקני נוער של באר שבע".

עוד בנושא
https://t.me/israelsport' target='_blank'>ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד דנות באפשרות לטרייד. גדי קינדה יועבר?
מכבי חיפה: לחץ על מאנג'ק לנחות בהולנד. ההצעה: 400 אלף יורו לעונה

עידן עופר, מיגל אנחל גיל, אלונה ברקת, הפועל באר שבע, אתלטיקו מדריד. קובי אליהו
יוצאים לדרך משותפת. מיגל אנחל גיל, אלונה ברקת ועידן עופר/קובי אליהו

מיגל אנחל חיל הוסיף: "האקדמיה היא פרויקט אסטרטגי. אני רוצה להודות לאלונה שיש לה איתנו יחסי עבודה טובים. הניסיון שלה בכדורגל האירופי יאפשר לנו לשתף פעולה ולפתח צעירים כבני אדם וגם כשחקני כדורגל. מאוד היינו רוצים ששחקנים שיצמחו פה יגיעו לקבוצה הבוגרת של אתלטיקו מדריד. האקדמיה שלנו בספרד כוללת 1500 שחקנים ויש לנו ידע בהכשרת שחקנים. אחת המטרות היא להקנות ערכים דרך הספורט. יש לנו פרויקטים דומים בכל העולם גם באסיה וגם באפריקה. אנחנו רוצים שהאקדמיה פה תשקף את הרב תרבותיות שאנחנו דוגלים בה".

עידן עופר אמר מצידו: "מיד לאחר ההצטרפות שלי לאתלטיקו רציתי שתהיה תועלת לכדורגל ישראלי. מכאן הגענו לרעיון של הקמת אקדמיה לילדים ונוער ילדים וערבים כאחד בישראל. נביא לפה את הידע של ספרד. אם קרואטיה הגיעה למונדיאל עם פחות מארבעה מיליון תושבים אין סיבה שגם אנחנו לא נגיע לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיגל אנחל גיל מנכ"ל אתלטיקו מדריד במסיבת העיתונאים עם הפועל באר שבע. קובי אליהו
דיבר על ערכים. מיגל אנחל חיל/קובי אליהו
אלונה ברקת, הפועל באר שבע. קובי אליהו
האם המיזם יצליח?/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully