וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: סשה זברב הפסיד לארנסט גולביס, גם סימונה האלפ הודחה

הגרמני סיים את דרכו מוקדם בטורניר עם 7:6 (2), 4:6, 5:7, 6:3, 6:0 מול הלטבי. נדאל ניצח בקלות, גם דל פוטרו עלה. דג'וקוביץ' ניצח את אדמונד. האלפ שמטה יתרון 2:5 במערכה השלישית

סשה זברב טניסאי גרמני. AP
עוד הדחה מוקדמת. זברב/AP

רק אחת מבין 10 המדורגות הבכירות בטניס הנשים תהיה בשמינית הגמר של טורניר ווימבלדון 2018, לאחר שהמדורגת מספר 1, סימונה האלפ, הודחה במפתיע היום (שבת) על ידי וויי סו הסייה בסיבוב השלישי. אצל הגברים, רפאל נדאל טייל לשמינית הגמר וכך גם חואן מרטין דל פוטרו.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ונוס וויליאמס הפסידה בסיבוב השלישי
מוגורוסה וצ'יליץ' הופתעו והודחו

שמינית הגמר אצל הגברים:

רוג'ר פדרר (1) - אדריאן מנארינו (22)
קווין אנדרסון (8) - גאל מונפיס
מילוש ראוניץ' (13) - מקנזי מקדונלד
ג'ון איזנר (9) - סטפנוס ציציפאס (31)
קארן חצ'אנוב - נובאק דג'וקוביץ' (12)
קיי נישיקורי (24) - ארנסט גולביס
חואן מרטין דל פוטרו (5) - ז'יל סימון
רפאל נדאל (2) - ייז'י וסלי

שמינית הגמר אצל הנשים:

ויי סו הסייה (טייוואן) - דומיניקה ציבולקובה (סלובקיה)
ילנה אוסטפנקו (לטביה) - אלכסנדרה ססנוביץ' (בלארוס)
אליסון ואן אויטבנק (בלגיה) - דריה קסאטקינה (14, רוסיה)
אנג'ליק קרבר (11, גרמניה) - בלינדה בנצ'יץ' (שוויץ)
קרולינה פלישקובה (7, צ'כיה) - קיקי ברטנס (20, הולנד)
יוליה גרגס (13, גרמניה) דונה וקיץ' (קרואטיה)
סרינה וויליאמס (25, ארה"ב) - יבגניה רודינה (רוסיה)
קמילה ג'ורג'י (איטליה) קטיה מקארובה (רוסיה)

ארנסט גולביס טניסאי לטבי. רויטרס
גולביס חוגג את הניצחון/רויטרס

גברים

רפאל נדאל (2, ספרד) המשיך לטייל לעבר השלבים המכריעים ושוב לא שמט מערכה עם ניצחון 1:6, 2:6, 4:6 על אלכס דה מינור. האוסטרלי בן ה-19 (80 בעולם) שהדיח בסיבוב הראשון את מרקו צ'קינאטו, סיפק כמה רגעים יפים, אך נשבר פעמיים בשתי המערכות הראשונות, עוד פעם בשלישית ופינה את הדרך עבור השור ממאיורקה, שסגר סיפור עם נקודה גדולה ליד הרשת. בעקבות הניצחון, נדאל גם הבטיח לעצמו את פסגת הדירוג לפחות עד אוגוסט. נדאל יפגוש בשמינית הגמר את ייז'י וסלי הצ'כי (93), שהצליח לעלות בפעם השנייה בקריירה שלו לשלב הזה בווימבלדון עם 6:7 (4), 6:3, 3:6, 2:6 מול פאביו פוניני האיטלקי (19 בטורניר).

נובאק דג'וקוביץ', שזכה בטורניר שלוש פעמים בעבר ומדורג הפעם רק 12 בו ו-21 בעולם, אמנם שמט מערכה ראשונה בטורניר, אבל הצליח לחזור מפיגור ל-6:4, 3:6, 2:6, 4:6 מול קייל אדמונד הבריטי, שדורג 21 בטורניר וזכה כמובן לעידוד משמעותי מאוד במגרש המרכזי. נולה סיים את המשחק עם 18 אייסים ו-40 ווינרים לעומת 15 שגיאות לא מחויבות ועל הדרך סגר סוג של חשבון עם המארגנים ששיבצו את אדמונד למגרש המרכזי בסיבוב השני ואותו שלחו למגרש מספר שתיים. דג'וקוביץ' נראה טוב במשחק וגם שידר שפת גוף חיובית מאוד וחגג לא מעט אחרי נקודות גדולות וחשובות. דג'וקוביץ' ישחק בסיבוב הבא מול קארן חצ'אנוב הרוסי, המדורג 40 בעולם. זאת לאחר שחצ'אנוב הצליח לעלות לשמינית גמר בטורניר גרנד סלאם בפעם השנייה ברציפות. הרוסי הצעיר חזר מפיגור שתי מערכות כדי לנצח 6:4, 6:4, 6:7 (3), 2:6, 1:6 את פרנסס טיאפו האמריקאי (52 בעולם).

סשה זברב, המדורג שלישי בעולם ורביעי בטורניר, שוב סיים את דרכו בטורניר גרנד סלאם מוקדם מאוד עם הדחה בסיבוב השלישי. מי ששלח אותו הביתה הפעם היה לא אחר מאשר ארנסט גולביס הוותיק, שמדורג 138 בעולם ועשה את כל הדרך מהמוקדמות כדי לעלות לטורניר. הלטבי בן ה-29 ניצח בפעם השלישית בטורניר בחמש מערכות עם 6:7 (2), 6:4, 7:5, 3:6, 0:6 מול זברב בתוך שלוש שעות ועוד 24 דקות. זברב, שמעולם לא עבר את רבע הגמר בטורניר גרנד סלאם, שוב כשל ונראה רע מאוד במערכה החמישית, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה מנטאלית. הוא התקשה להכניס את הכדור למגרש בכלל ונראה מובס כבר בתחילת המערכה.

גולביס ישחק בשמינית הגמר מול קיי נישיקורי. היפני, המדורג 24 בטורניר, הצליח לעמוד בשתי משימות: הראשונה היא לנצח את ניק קיריוס והשנייה היא להשלים את הניצחון לפני החשיכה כך שלא יצטרכו לדחות את השלמת המשחק עד יום שני כיוון שבראשון אין משחקים. נישיקורי ניצח 1:6, 6:7 (4), 4:6 את האוסטרלי (15 בטורניר) בתוך שעה ועוד 40 דקות בלבד כשאת המערכה הראשונה הוא לוקח בתוך 16 דקות.

חואן מרטין דל פוטרו (5) הפך לארגנטינאי הראשון שעולה ארבע פעמים בקריירה לשמינית הגמר בווימבלדון, אחרי שניצח 4:6, 6:7 (4), 3:6 את בנואה פר הצרפתי. דלפו ישחק בשמינית הגמר נגד ז'יל סימון הוותיק, שהצליח לעבור את הסיבוב השלישי אחרי 1:6, 7:6 (3), 3:6, 6:7 (2) את מת'יו אבדן האוסטרלי.

עוד באותו נושא

רוג'ר פדרר עזב את נייקי אחרי 24 שנים, מניות החברה ירדו

לכתבה המלאה
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
ניצחון גדול במגרש המרכזי. דג'וקוביץ'/רויטרס

מילוש ראוניץ' (13, קנדה) - דניס נובאק (אוסטריה) 6:7 (5), 6:4, 5:7, 2:6

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
סנסציה אדירה. סימונה האלפ/רויטרס

נשים

המדורגות הבכירות ממשיכות ליפול בווימבלדון, והפעם הקורבן הייתה לא אחרת מאשר סימונה האלפ, המדורגת הבכירה בטורניר. הרומנייה, אלופת רולאן גארוס, נגררה למותחן מול סו וויי הסייה מטייוואן (48 בעולם), איבדה מערכה ראשונה בטורניר, אבל בכל זאת הובילה 2:5 במערכה השלישית ואף השיגה נקודת משחק. למרות שהאלפ נראתה בשליטה, הקאמבק הסנסציוני של הטייוואנית בת ה-32 הגיע לשיאו עם שתי שבירות רצופות, ובסופו של דבר היא חגגה אחרי 2:21 שעות עם 6:3, 4:6, 5:7. כך, טניסאית הטופ 10 היחידה שנותרה בטורניר היא קרולינה פלישקובה, המדורגת 7. הסייה המפתיעה תפגוש בשמינית הגמר את דומיניקה ציבולקובה הסלובקית, שהמשיכה להרשים עם 2:6, 2:6 מול אליס מרטנס (15, בלגיה).

אנג'ליק קרבר הגרמנייה, המדורגת 11 בטורניר, הצליחה לעלות לסיבוב הרביעי עם 2:6, 4:6 מרשים מאוד מול נאומי אוסקה היפנית הכישרונית, שדורגה 18 באליפות. קרבר עולה שנה שנייה ברציפות לשמינית הגמר בווימבלדון, שנתיים אחרי שהגיעה עד לגמר שם והפסידה בו לסרינה וויליאמס. קרבר תשחק בשמינית הגמר מול בלינדה בנצ'יץ' השוויצרית, שהצליחה לנצח 1:6, 6:7 (4) את קרלה סוארס נבארו הספרדייה (27 בטורניר).

ילנה אוסטפנקו, אלופת רולאן גארוס מהשנה שעברה, הצליחה לעלות לשמינית הגמר. המדורג 12 בטורניר ניצח 0:6, 4:6 את ויטליה דיאטצ'נקו הרוסייה, שהדיחה את מריה שראפובה בסיבוב הראשון, והיא תפגוש בשלב הבא את אלכסנדרה ססנוביץ' הבלארוסית (50 בעולם), שהמשיכה בטורניר הנהדר שלה עם 3:6, 1:6 מול דריה גברילובה. ססנוביץ' עלתה בפעם הראשונה בקריירה שלה לשמינית גמר בטורניר גרנד סלאם.

דריה קסאטקינה, שהגיעה עד לרבע הגמר ברולאן גארוס, הצליחה עכשיו להגיע גם לשמינית הגמר בווימבלדון עם 5:7, 3:6 מרשים נגד אשלי בארטי האוסטרלית (17) והיא תשחק בסיבוב הבא נגד אליסון ואן אויטבנק הבלגית, שהצליחה להמשיך במומנטום מהניצחון מול גרבינייה מוגורוסה ולנצח 2:6, 3:6 גדול את אנט קונטבייט האסטונית.

סו וויי הסייה טניסאית טאייוונית. רויטרס
סינדרלה בגיל 32. סו וויי הסייה/רויטרס
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
קרבר חוגגת עלייה/רויטרס
מעריצים של קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
המעריצים של נישיקורי מרוצים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully