וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: רוג'ר פדרר וסרינה וויליאמס בשמינית הגמר, ונוס בחוץ

הפנומן השוויצרי טייל ל-3:6, 5:7, 2:6 על שטרוף המפתיע, האמריקאית המתקמבקת גברה 5:7, 6:7 על קיקי מלאדנוביץ', אחותה סיימה את דרכה. פלישקובה בשמינית, זברב עלה לסיבוב השלישי

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
בינתיים מנצל עד תום את החצי הנוח שלו בהגרלה. פדרר/רויטרס

הסיבוב השלישי אצל הגברים והנשים בווימבלדון יצא היום (שישי) לדרך כשהעניינים כבר מתחילים להיות מעניינים מאוד. רוג'ר פדרר המשיך לנצל את החצי הנוח מאוד שלו בהגרלה אצל הגברים ועלה לשמינית הגמר, בעוד אצל הנשים סרינה וויליאמס העפילה לאותו השלב בזמן שאחותה ונוס הודחה מהטורניר.

טניסאי גרמני סשה זברב. רויטרס
החשיכה עזרה. זברב/רויטרס

גברים

סשה זברב, המדורג שלישי בעולם ורביעי בטורניר, לא נראה אתמול כל כך טוב מול טיילור פריץ האמריקאי בן ה-20 (68), אבל המשחק הופסק בשל החשיכה רגע לפני המערכה הרביעית (ביתרון 1:2 לגרמני) והוא ניצל מהסתבכות פוטנציאלית. היום השניים שבו למגרש מספר 1 וזברב היה כבר הרבה יותר חד. זה נגמר ב-4:6, 7:5, 6:7 (0), 1:6, 2:6, ושתי המערכות האחרונות ארכו שעה בלבד.

רוג'ר פדרר נעל את היום במגרש המרכזי. אלוף הטורניר שמונה פעמים בעבר והמדורג ראשון בטורניר ושני בעולם שייט מול יאן לנארד שטרוף הגרמני (64 בעולם) המפתיע, שהופיע לראשונה בקריירה שלו בסיבוב השלישי בטורניר גרנד סלאם. הפנומן השוויצרי, שגבר על שטרוף גם באליפות אוסטרליה השנה, נזקק לקצת יותר משעה וחצי כדי לעלות לשמינית הגמר עם 3:6, 5:7, 2:6. הוא לא עמד מול אף אפשרות שבירה לכל אורך המשחק, בדרך למפגש עם אדריאן מנארינו הצרפתי (22 בטורניר), שגבר בדרמה הגדולה של היום 4:6, 3:6, 6:4, 7:5, 3:6 על דניל מדבדב הרוסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ונוס וויליאמס, טניסאית אמריקאית. רויטרס
לא הפעם. ונוס ווילאמס/רויטרס

מילוש ראוניץ' נעל את יום המשחקים במגרש מספר אחת מול דניס נובאק האוסטרי המפתיע, אך השניים לא הצליחו להגיע להכרעה לפני רדת החשיכה. בזמן הפסקת ההתמודדות, שתימשך מחר, הטניסאים היו ב-1:1 במערכות - 6:7 (5), 6:4, 6:5. נובאק הצליח להפתיע בענק עם הגעתו לסיבוב השלישי והוא רוצה להמשיך להדהים. אם ראוניץ' יעבור אותו, הוא ישחק מול מקנזי מקדונלד. האמריקאי גבר 4:6, 4:6, 6:7 (8) על גידו פז'ה הארגנטינאי, שבסיבוב הקודם הדהים את מארין צ'יליץ' אך כנראה ששם כוחותיו תמו בטורניר הזה.

קווין אנדרסון הדרום אפריקאי מדורג שמיני בעולם והגיע אל הסיבוב השני אחרי ששמט מערכה בניצחון מול אנדראס ספי בסיבוב השני, אבל זה לא מנע ממנו לנצח בצורה מרשימה את פיליפ קולשרייבר (25), 3:6, 5:7, 5:7. והוא יפגוש את גאל מונפיס (44) בעולם שהתגבר על סם קוורי (11 בטורניר) 7:5, 4:6, 4:6, 2:6. מונפיס שומר על מאזן מושלם במפגשים מול קוורי וזהו הניצחון השלישי שלו על האמריקאי.

ג'ון איזנר (9), שעבר בקושי את רובן במלמנס, התקשה פחות מול ראדו אלבוט המולדבי המפתיע, וניצח 3:6, 3:6, 4:6. בסיבוב הבא הוא ישחק נגד סטפנוס ציציפאס (31), שגבר 2:6, 1:6, 4:6 על תומאס פביאנו תוך כשעה וחצי בלבד.

טניסיאת אמריקאית סרינה וויליאמס. AP
המבחן האמיתי הראשון עבר בהצלחה. סרינה וויליאמס/AP

נשים

מלדאנוביץ' כבר הוליכה 3:5 במערכה הראשונה, אבל זוכת ווימבלדון שבע פעמים בעבר שמרה על קור רוח ועם ארבעה משחקונים רצופים לטובתה עלתה ליתרון. גם המערכה השנייה הייתה צמודה, אבל האמריקאית שייטה בשובר השוויון והיא תשחק בשמינית הגמר נגד המדורגת 120 בעולם יבגניה רודינה, שעשתה את כל הדרך מהמוקדמות וחוללה הפתעה נוספת בטורניר הזה כאשר גברה 5:7, 7:5, 4:6 על מדיסון קיז (10 בטורניר).

אחותה הגדולה של סרינה, ונוס וויליאמס (9), סיימה את דרכה בטורניר אחרי הפסד 6:2, 6:7 (5), 8:6 לקיקי ברטנס ההולנדית (20), שאמנם רושמת את התוצאות הכי טובות שלה בדרך כלל על חימר, אבל נראית טוב בינתיים גם בדשא של ווימבלדון השנה. ונוס ניצחה את ברטנס השנה במיאמי, אבל הפעם נכנעה למרות קאמבק יפה במערכה השנייה. זה השלב המוקדם ביותר מאז 2014 בו ונוס, שזכתה בטורניר חמש פעמים בקריירה, מודחת ממנו. ברטנס, עבורה זה הישג שיא בווימבלדון, תשחק בשמינית הגמר נגד קרולינה פלישקובה (7), שנחלצה מפיגור וגברה 6:3, 6:7 (3), 1:6 על מיכאלה בוזארנסקו (29).

יוליה גרגס (13 בטורניר) הצליחה לעלות בפעם השלישית בקריירה ולראשונה מאז 2012 לסיבוב השלישי בווימבלדון.
היא תשחק שם נגד ברבורה סטריצובה הצ'כית (23) כשהמנצחת תפגוש בסיבוב הבא את דונה וקיץ' שניצחה את יאנינה ויקמאייר 6:7 (2), 1:6

טניסאית הולנדית קיקי ברטנס. רויטרס
קיקי ברטנס מאושרת/רויטרס
טניסאית אמריקאית מדיסון קיז. רויטרס
עוד הפתעה. קיז הולכת הביתה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully