וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החתמות מוזרות? הכל חלק מהתכנית של לוס אנג'לס לייקרס ללברון ג'יימס

בארה"ב הרימו גבה נוכח צירופם של רונדו וסטיבנסון, אולם ב-ESPN טוענים שג'יימס מרוצה, גם מהניסיון לשנות את סגנון משחקו. וגם: איפה בלאט בדירוג המאמנים הכי טובים שהיו ללברון?

עריכת וידאו: מתן חדד

לוס אנג'לס הרעידה את כל ה-NBA כשהחתימה את לברון ג'יימס, אך מיד לאחר מכן גרמה לאנשים להרים גבה עם החתמות מעט מוזרות יותר: ג'בייל מגי, לאנס סטיבנסון ורייג'ון רונדו - שחקנים בעלי אופי מעט בעייתי לפרקים, וכאלה שהקליעה מבחוץ היא לא המעלה העליונה שלהם.

על פי ESPN, ראשי הלייקרס מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה הסבירו ללברון בדיוק מה הם מתכננים לעשות כשנפגשו איתו ב-30 ביוני. "הלייקרס מנסים לשרטט מסלול חדש לעתיד של ג'יימס, ששונה מאוד מהכדורסל שהוא שיחק בקליבלנד", נכתב. בכתבה אף צוטט מקורב כאומר: "לברון כבר מגיע כאחד הגדולים אי פעם, אין עליו לחץ להוכיח שום דבר. הוא רוצה כמה שינויים, אבל יכול להרשות לעצמו לתת לתהליך הזה לנשום בכוחות עצמו".

בקליבלנד ובמיאמי, על פי רוב, השתדל לברון להקיף עצמו בקלעים מדופלמים - מה שקשה להגיד על הסגל הנוכחי של הלייקרס, הכולל בין היתר את לונזו בול (30 אחוז ל-3 אשתקד), רייג'ון רונדו (30 אחוז לאורך הקריירה) ולאנס סטיבנסון (30 אחוז לאורך הקריירה). בעונה שעברה, דורגה הקבוצה של לוק וולטון במקום השני מהסוף באחוזים מחוץ לקשת, עם 35 בלבד.

"מה שמג'יק מכר ללברון זה קבוצה מלאה בפליימייקרים קשוחים כמו סטיבנסון ורונדו, שיוכלו לשחרר את ג'יימס לסיים מהלכים ולפעול בצבע, במקום ליצור בעצמו ולהיות אחראי על רוב ההתקפה", נכתב ב-ESPN. "רונדו וסטיבנסון אף מגוונים הגנתית, ויכולים להיות יעילים בחילופים".

על פי מנהל בקבוצה מתחרה במערב, "חלק מהאנשים מרימים גבה, אבל אני אוהב מה שהלייקרס עשו. אפשר למצוא קלעים, הם בחרו כמה בדראפט. פליימייקרים זה דבר חשוב, ויותר קשה למצוא אותם".

הכוונה של מג'יק היא לגרום ללברון לשנות את צורת משחקו כשהוא הולך ומזדקן, כשם שעשו קובי בריאנט ומייקל ג'ונסון, ולתפקד יותר בצבע מאשר להתחיל במהלכים מקשת השלוש. "לברון אמר למג'יק שזה ייקח זמן, ושיש הרגלים שקשה לשבור", נכתב ב-ESPN. "אבל הוא יודע שלשחק בצבע ולוותר קצת על הכדור חשוב בזמן שהוא מתבגר והאתלטיות שלו דועכת".

עוד בנושא:

סן אנטוניו דורשת: אינגרם, קוזמה, הארט ובחירות דראפט תמורת קוואי לאונרד
בדרך לקבוצת על חדשה? "ג'ימי באטלר וקיירי אירווינג מתכננים לשחק יחד"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

לברון ג'יימס עם רייג'ון רונדו. GettyImages
החיבור הזה באמת יכול להצליח? לברון ורונדו/GettyImages

ב-USA TODAY דירגו את שבעת המאמנים שהיו ללברון ג'יימס מאז הגיע ל-NBA. כך זה נראה:

1. אריק ספולסטרה
2. טיירון לו
3. לוק וולטון
4. מייק בראון
5. דיוויד בלאט
6. פול סיילאס
7. ברנדן מאלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully