וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו דורשת: אינגרם, קוזמה, הארט ובחירות דראפט תמורת קוואי לאונרד

הספרס מציבים דרישות גבוהות על לאונרד, שבעקבותיהן הלייקרס שוקלים לוותר ולנסות להחתימו ב-2019. גם לסיקסרס שהתעניינו בטרייד הוצבה בקשה דומה. יוסטון תשווה כל הצעה על קאפלה

קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
הספקס מקשיחים עמדות. קוואי/AP

שוק השחקנים החופשיים ב-NBA נפתח בסערה עם מבול החתמות כולל שתיים מדוברות במיוחד של לברון ג'יימס ודמרכוס קאזינס, אולם ביממה האחרונה שומרות קבוצות הליגה על פרופיל נמוך יחסית. מטבע הדברים, כל הפוקוס כעת הוא על השחקן הבכיר ביותר שעשוי להחליף קבוצות: קוואי לאונרד.

ב-ESPN דווח היום (רביעי) שסן אנטוניו "מקשיבה" להצעות על הסמול פורוורד המצטיין, "אבל לא מרגישה דחיפות לקדם אותן" מתוך אמונה שהוא יוכל להשתכנע להישאר בקבוצה לעונה נוספת ולעזוב רק לאחריה, עם סיום חוזהו. הלייקרס, מצידם, מנסים לגבש חבילה אטרקטיבית מספיק כדי שהספרס יתרצו, אבל גם הם לא מתנגדים באופן נחרץ לנסות לצרפו פעם נוספת ב-2019, על פי אדריאן ווג'נראוסקי.

במהלך השיחות שכן התקיימו בין השתיים התבררו מהן הדרישות של סן אנטוניו. על פי דיווח ב"ספורטינג ניוז" הספרס דורשים לקבל תמורה גבוהה במיוחד, ולא יתפשרו על פחות מלקבל את ברנדון אינגרם, קייל קוזמה, ג'וש הארט, שתי בחירות סיבוב ראשון עתידיות ושתי בחירות דראפט נוספות. ספק אם הלייקרס יסכימו להצעה שכזו, במיוחד משום שמג'יק ג'ונסון התעקש מספר פעמים להשאיר את אינגרם בכל מחיר.

במקביל נמשכים גם המגעים בין הספרס לסיקסרס. על פי 'יאהו', סן אנטוניו דורשת מפילדלפיה לקבל שני שחקנים "בכירים" מהסגל הנוכחי - ככל הנראה דריו שאריץ' ורוברט קובינגטון - לצד שלוש בחירות סיבוב ראשון עתידיות.

שחקן לוס אנג'לס ליייקרס ברנדון אינגרם מול שחקן ניו יורק ניקס טים הארדוויי ג'וניור. רויטרס
מג'יק לא מוכן לוותר עליו בקלות. ברנדון אינגרם/רויטרס

עוד חדשות NBA

* על פי דיווח ב-USA Today יוסטון מתכוונת להשוות כל הצעה שתגיע על קלינט קאפלה, גם אם תהיה גבוהה במיוחד. הסנטר הוזכר כמועמד להצטרף ללייקרס ולפיניקס.

* אמיר ג'ונסון חתם על חוזה חדש לעונה בפילדלפיה.

* אדריאן ווג'נראוסקי טוען שהחתמת רייג'ון רונדו בלייקרס "הייתה מסר ללונזו בול, אחרי שמקורביו הדליפו את הפציעה שלו".

* סן אנטוניו מקווה להחתים את טוני פארקר בן ה-36 על חוזה חדש, אולם הוא בוחן גם אופציות אחרות בשוק.

* הקליפרס מנסים להחתים את קייל אוקווין, שמחוזר גם על ידי גולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully