וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: רוטנשטיינר שוחח עם לוי וקלינגר. גורם בוועדה: "רק חזן יסכים להגיע לטווח קצר"

בוועדה התייחסו לרעיון של רוטשטיינר, שמטרפד כרגע את מינוי קלינגר ולוי ונועד כדי להכשיר את הקרקע למינוי חזן כמאמן לקמפיין אחד. ההתאחדות חשפה: לאוסטרי מענק של 150 אלף יורו על העפלה לטורניר גדול

עריכת וידאו: מתן חדד

"אף מאמן מלבד אלון חזן לא יסכים להגיע לטווח קצר לנבחרת ישראל. כרגע, זאת הדרישה של רוטנשטיינר ואולי היא תשתנה. אבל אם לא, קלינגר ולוי יסרבו וכך הוא יוכל לשלוט על מה שקורה בנבחרת". כך אמר גורם בוועדת האיתור אחרי שהאוסטרי קיים שיחות ראשוניות עם רוני לוי וניר קלינגר.

כזכור, האוסטרי, שמונה לתפקיד המנהל הטכני של ההתאחדות, הבהיר כי הוא מעדיף מאמן לטווח קצר, וכרגע נראה שרק מי שמשמש כמאמן הזמני, אלון חזן, יוכל להסכים לדרישה הזאת.

עוד בנושא
המהלך שישנה את פני הנבחרת? ועדת האיתור תציע חוזה לשנה בלבד
סערה סביב הנבחרת: "מאמן שמכבד את עצמו לא יסכים למתווה"

מאמנה הזמני של נבחרת ישראל אלון חזן. ברני ארדוב
היחיד שיסכים. חזן/ברני ארדוב

בנושא אחר: הנהלת ההתאחדות הודיעה כי היא אישרה רשמית את מינויו של ווילי רוטנשטיינר למנהל הטכני של ההתאחדות לכדורגל בהתאם להמלצה של חברי הפורום המקצועי: אלי אוחנה (יו"ר), עו"ד מורן מאירי, דרור קשטן, דודו אוואט, ד"ר איציק בן מלך.

גזבר ההתאחדות, דודי גיל, הציג את עלויות השכר של רוטנשטיינר: 22 אלף יורו נטו, שכר חודשי; 25 אלף יורו מענק חתימה ו-25 נוספים בעוד שנתיים במידה שהצדדים יחליטו על המשך ההתקשרות; 75 אלף יורו מענק העפלה לפיינל פור ליגת האומות; 150 אלף יורו מענק העפלה לטורניר גמר אליפות אירופה או גביע העולם; 30 אלף יורו תשלום עמלת סוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully