וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך שישנה את פני הנבחרת? ועדת האיתור תציע חוזה לשנה בלבד

2.7.2018 / 16:55

בשיחות פנימיות בין חברי וועדת האיתור עלה רעיון למנות מאמן לטורניר הקרוב בספטמבר, ולאחריו לבחון את עתידו מחדש. בנוסף לרוני לוי וקלינגר, עלתה אפשרות לזמן לראיון מועמד זר ואת חזן. האם לוי או קלינגר יסרבו למהלך?

רויטרס

הועדה לאיתור מאמן נבחרת ישראל מתכוונת להציע למועמדים לאימון חוזה לטווח קצר, ככל הנראה לשנה, מה שעשוי לטרפד את מינויים של חלק מהמועמדים. בפגישה שנערכה היום (שני) בצהריים עם המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר, שיעזוב את ישראל ביום חמישי, החליטה הועדה בשיתוף האוסטרי כי בשלב הראשון יוצע למועמדים לאימון נבחרת ישראל חוזה לעונה אחת בלבד, כך שייתכן שיאמנו בטורניר ליגת האומות בלבד ואחר כך תישקל מועמדותם מחדש.

עוד בנושא:

לוי וקלינגר יזומנו לראיון. אנורתוזיס נתנה אור ירוק
ווילי רוטנשטיינר מונה למנהל הטכני של ההתאחדות. אוחנה: "ניהנה מאיש מקצוע מוביל"
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אלון חזן, המאמן הזמני של נבחרת ישראל. ברני ארדוב
עשוי להיות מזומן. אלון חזן/ברני ארדוב

בנוסף, הוועדה החליטה כי מלבד שני המועמדים שהוזכרו, רוני לוי וניר קלינגר, איתם מתכוון לשוחח רוטנשטיינר עד יום חמישי, גם מועמדים אחרים יעלו על הפרק. רוטנשטיינר לא פסל אפשרות של מאמן זר לנבחרת ישראל או מאמן של אחת הנבחרות הצעירות, דוגמת אלון חזן. כעת נראה כי מה שבסופו של דבר יקבע את עתיד מאמן הנבחרת תהיה ההצעה של ועדת האיתור להחתתמת מאמן לחוזה קצר.

אם קלינגר ולוי יסרבו למהלך כזה, עשויה הוועדה לזמן מועמד זר ואת חזן על מנת לבדוק אפשרות שיאמנו לזמן קצר בלבד בנבחרת. הסיבה לכך היא בעיקר מימד הזמן: רוטשנטיינר רוצה למנות מאמן "בלי לחץ", להכיר את הכדורגל הישראלי ואת הנחברת לפני שהוא מקבל החלטה למנות מאמן לטווח ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully