וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: לוי וקלינגר יזומנו לראיון בשבוע הבא. אנורתוזיס נתנה אור ירוק

27.6.2018 / 11:07

הימצאותם של חלק מחברי הוועדה בחו"ל, דחתה את הפגישה עם השניים. בוועדה שוקלים לזמן גם מועמד זר לראיון. לרוטנשטיינר הובהר: תהיה חלק מהוועדה, אך לא תקבע את זהות המאמן לבדך. לוין עשוי לקבל תפקיד שיסייע לנבחרת

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

רוני לוי וניר קלינגר יזומנו לראיון בוועדת האיתור של נבחרת ישראל, כך הוחלט אמש (שלישי) לאחר מינויו של המנהל הטכני בהתאחדות, ווילי רוטנשטיינר. בשיחה שנערכה עם האוסטרי לפני החתימה על החוזה, הוא ביקש לשקול גם הגעה של מועמד זר לראיון.

בהתאחדות לכדורגל הבהירו לו כי המינוי צריך להתבצע מהר, בתוך פחות משבועיים, משום שמאמנים כמו קלינגר ולוי הבטיחו לבעלי הקבוצות שלהם תשובה תוך מספר ימים. יש לציין כי תחילה תוכנן לזמן את המאמנים כבר ביום חמישי לפגישה, אולם הדבר נדחה. הסיבה: חברי הוועדה מורן מאירי ואלי אוחנה יהיו בחו"ל. אם לא ישוב בזמן, ייתכן ומאירי יהיה שותף לנושא בחירת המאמן באמצעות הסקייפ. בדומה בקלינגר, לוי קיבל אישור מבעלי אנורתוזיס לעזוב לנבחרת.

בניגוד לשמועות, רוטנשטיינר לא יהיה מנהל טכני של הנבחרת הבוגרת והעיסוק שלו יתמקד בהכנת הנבחרות הצעירות ובקידום הכדורגל הישראלי. הוא יהיה שותף לבחירת המאמן אך לא יקבע אותו בעצמו, אלא במסגרת דיונים בוועדה. הוא לא יהיה אמון על בחירת הסגל ולא יהיה שותף בבחירת ההרכב. המעורבות הישירה שלו בנוגע לקביעת מדיניות בנבחרות תהיה אך ורק בנבחרות הצעירות. יחד עם זאת, הוא כן יטפל בבעיות משמעת. בהתאחדות לא פסלו אתמול אפשרות שניר לוין יקבל תפקיד מסוים שקשור לנבחרת הבוגרת, אך יחליטו על כך במסגרת ישיבות הוועדה.

עוד בנושא
מאבקי השליטה בבית"ר ירושלים: טביב מנסה לזעזע, אוחנה לא נבהל
רק לאחר שהציג תעודת יושר: אדי סילבסטרה הגיע להתרשמות בהפועל באר שבע
מכבי פתח תקוה לא מוותרת על קאניוק. ניסיון להנחית את קריסטינסון

רוני לוי מאמן אנורתוזיס פמגוסטה. האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
הקבוצה שלו ממתינה. רוני לוי/אתר רשמי, האתר הרשמי של אנורתוזיס פמגוסטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully