וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה לא מוותרת על קאניוק. ניסיון להנחית את קריסטינסון

27.6.2018 / 8:04

שוער אקסלסיור יקבל החלטה היום. לוי ביקש לבחון את סוגיית סיבוק פעם נוספת ומעדיף את בריבו על אמיר חלאיילה. לידור כהן הוצע לקבוצות בבלגיה. פסר על אלישע לוי: "מתרגש שמאמן בסדר גודל כזה מגיע"

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

אחרי שפתחה אתמול את העונה באופן רשמי, מכבי פתח תקוה תנסה לקדם בימים הקרובים הגעת שוער וחלוץ זרים. ישנו ניסיון להנחית בארץ את שוער אקסלסיור ההולנדית ונבחרת איסלנד לשעבר, אוגמונדור קריסטינסון. במועדון הציעו לשוער בן ה-29 להגיע ולהתרשם מהמדינה ומקווים שינחת בקרוב.

בפתח תקוה אישרו כי יש להם כוונה לצרף את גידי קאניוק. לאחרונה הציע המועדון לקשר לחתום אך הוא מוכן להגיע לעונה אחת בלבד. הבעיה בהעברתו נעוצה בתג המחיר שלו. פחטקור טשקנט לא מוכנה לשחררו בחינם ודורשת מיליון יורו, אבל הקשר מעדיף לחזור לארץ ויודע שאם לא יחזור פתח תקוה לא תבטל את התביעה נגדו.

רומאריו פירס יגיע מחר (חמישי) לאימון ועוד קודם לכן יחתום על חוזה בהתאם לסיכום אליו הגיע בתום העונה. גיא מלמד היה אמור להגיע לקבוצה בעסקה סיבובית שכוללת את העברת אלון תורג'מן לבאר שבע, אך החלוץ החליט לשחק באירופה ומלמד יצא למחנה עם באר שבע. אלישע לוי מתלבט מאודלגהי אמיר חלאיילה, בעיקר משום שהוא מעוניין להחתים חלוץ זר וגם לתת דקות משחק לתאי בריבו.

עוד בנושא
סוהיל ארמלי קרוב לחתימה בהפועל חיפה. כץ יקבל אופציה לרכישת הקשר
מאבקי השליטה בבית"ר ירושלים: טביב מנסה לזעזע, אוחנה לא נבהל
נבחרת ישראל: לוי וקלינגר יזומנו לראיון בשבוע הבא. אנורתוזיס נתנה אור ירוק

גידי קאניוק שחקן מכבי תל אביב. טל לוי
מה יקרה אם הוא לא יחזור? קאניוק/טל לוי

כרגע אין שינוי במעמדו של מנור סולומון. בנפיקה החליטה לרדת, לפחות כרגע, מהאפשרות לצרפו. "אחרי המונדיאל נהיה חכמים יותר", אמרו בסביבתו של השחקן. סוכנו של לידור כהן הציע אותו לגנט ולסטנדרד ליאז' בניסיון להוציא אותו לבלגיה. תג המחיר של החלוץ עומד על 700 אלף יורו. כהן אמר אתמול: "כרגע אני פה, יש לי חוזה לעוד שנתיים. גם אם עשיתי עונה טובה, בכדורגל אף אחד לא זוכר את זה. אני מקווה להמשיך כך. הלוזונים בדרך כלל לא משלמים דמי העברה, סכומים כאלה, אני יודע שהם מעריכים אותי. אני מקווה שאישית וקבוצתית נתקדם".

נאור פסר הוסיף: "כמו כל עונה יש התרגשות, במיוחד עם מאמן חדש. יש הרבה שחקני נוער מסביב, זה לא יהיה הסגל הסופי. מתחילים כך כל עונה, ואז מגבירים. מרגש מאוד שמאמן בסדר גודל כזה מגיע אלינו. יש לו רזומה מדהים. אלישע הוא מאמן ברמה גבוהה. אני מקווה שנצליח יותר השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully