וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוהיל ארמלי קרוב לחתימה בהפועל חיפה. כץ יקבל אופציה לרכישת הקשר

27.6.2018 / 12:43

האדומים ומכבי תל אביב קרובים לסגירת העסקה, הבעלים יקבל אופציה לרכישתו. קלינגר לשחקנים: "רוצים לעשות עונה טובה יותר, מי שרוצה להישאר צריך לקחת זאת בחשבון". השחקנים מתלוננים: מכונת הקרח מקולקלת

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

"אנחנו רוצים לעשות עונה יותר טובה מאשר בעונה שעברה. כדאי ששחקנים ייקחו את זה בחשבון, אלה שרוצים להישאר ואלה שרוצים לעזוב". כך אמר ניר קלינגר לשחקנים במהלך אימון הפועל חיפה, באסיפה קצרה ראשונה שקיים מאז תחילת האימונים. קלינגר יוזמן בשבוע הבא לוועדת האיתור, אבל ממשיך להתנהל כרגיל. עוד לפני האסיפה, השחקנים השמיעו מספר טענות לגבי התנאים שהם מקבלים. באימון שהתנהל שלשום הופתעו שחקני הקבוצה לגלות שמכונת הקרח שבמועדון אינה פועלת. מכונת הקרח משמשת אותם בעיקר לאחר פציעות באימון. בסופו של דבר, נושא רכישת הקרח מומן על ידי אחד האוהדים. "אלה דברים בסיסיים שההנהלה צריכה לדאוג להם", אמרו. "לא יכול להיות שמועדון בליגת העל, שזכה בגביע, יתנהל בצורה הזאת", אמר אחד מהם. לאימון היום הגיע השוער ארנסטס שטקוס.

סוהיל ארמלי ממשיך להתקרב לקבוצה ועשוי לחתום בימים הקרובים. הוא יגיע בהשאלה ממכבי תל אביב לעונה אחת. במקביל, הפועל חיפה החלה לחפש גם מגן שמאלי זר. במועדון בודקים את האפשרות להתחזק בעמדה הזאת, זאת במקביל לחיפושים אחר חלוץ ישראלי. קלינגר שקל להתחזק תחילה בחלוץ זר, אך כעת הוא ממקד את החיפושים סביב מגן. כזכור, לפני כחודש וחצי פרסמנו כי מיחאי קורהוט הוצע למאמן, ששוקל את הנושא. קלינגר שוחח עם חיים מגרלישווילי, שלא הגיע לאימון הקבוצה בשל העובדה שבמועדון הוחלט להביא מגן שמאלי נוסף. הוא הציע לו להגיע לאימונים ולשמור על כושר, אך המגן סירב.

עוד בנושא
נבחרת ישראל: לוי וקלינגר יזומנו לראיון בשבוע הבא. אנורתוזיס נתנה אור ירוק
מאבקי השליטה בבית"ר ירושלים: טביב מנסה לזעזע, אוחנה לא נבהל
קובי מויאל צפוי לחזור לישראל, מועמד להצטרף למ.ס. אשדוד

סוהיל ארמלי שחקן בית"ר תל אביב/רמלה (שמאל) מול מתן אוחיון שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
מתקרב להפועל חיפה. ארמלי משמאל/מגד גוזני

יש לציין כי במועדון עדיין לא ירדו סופית מאופציית קלאודמיר, שהבהיר לראשי המועדון שימתין לתשובה עד סוך השבוע.. להפועל חיפה יש כעת ארבעה זרים חתומים, כשרסמוס סויסטדט התבקש להגיע לישראל כדי לחתום על החוזה (הקבוצה הודיעה על מימוש האופציה, אך השבדי טרם חתם) וראדו גנסארי מנהל משא ומתן מתקדם. אם אחד מהם לא יחתום, קלינגר יעדיף את קלאודמיר אך עשוי לצרף בהמשך מגן שמאלי ולשחרר את אחד הזרים שלו. "כרגע, כמו שזה נראה, קלאודמיר יגיע רק אם אחד הזרים לא יחתום. אחרי שנקבל החלטה סופית לגבי העניין הזה, יכול להיות שנעדיף מגן על חלוץ", אישרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully