וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה סביב הנבחרת: "מאמן שמכבד את עצמו לא יסכים למתווה"

3.7.2018 / 7:38

לצד לחץ לבטל את ההצעה של רוטנשטיינר למינוי מאמן זמני, אותו יוכל לפטר אחרי ליגת האומות, בוועדת האיתור יש תומכים בהצעה. הבעיה: לוי וקלינגר לא צפויים להסכים. במקרה כזה, לחזן יוצע לאמן זמנית

רויטרס

"מאמן שמכבד את עצמו לא יסכים לאמן זמנית את נבחרת ישראל. רוטנשטיינר יצטרך להציע חוזה לשנתיים, הכולל את מוקדמות היורו כדי שהמאמנים הבכירים יגיעו לכאן". כך אמר גורם בהתאחדות לכדורגל בעקבות יוזמת המנהל הטכני האוסטרי, אחד מחברי וועדת האיתור, להציע למאמן הנבחרת הבא חוזה למספר חודשים אחריו יוכל לפטר אותו ולמנות מאמן חדש. לצד לחץ שמופעל מצד מאמנים לביטול ההצעה, בוועדה יש מי שתומך ברעיון שנולד בעקבות טענה של רוטנשטיינר כי הוא רוצה להכיר את הכדורגל הישראלי לפני שימנה מאמן לטווח ארוך.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
לא יסכים לשמש כמאמן זמני. ניר קלינגר/ברני ארדוב

האוסטרי יקיים השבוע שיחות עם ניר קלינגר ורוני לוי ובהן הוא אמור לבחון איתם את האפשרות שיאמנו זמנית. בהתאחדות בטוחים שהשניים יסרבו למתווה. רוטנשטיינר הציע כי במידה וכך יקרה הוא ימנה מאמן זמני מתוך הנבחרות הצעירות, כך שייתכן שישאיר את המאמן הזמני אלון חזן בתפקידו. "אין לנו מה להפסיד. הנבחרת לא תסיים במקום הראשון בבית", הביע גורם בוועדה פסימיות לגבי הטורניר הקרוב.

בטורניר שיחל ב-7 בספטמבר ישראל תשחק בבית אחד מול סקוטלנד ואלבניה. מספר חודשים אחר כך תחל ההכנה למוקדמות היורוף ועל רוטשטיינר מופעל לחץ למנות מאמן לתקופה ארוכה יותר כך שיכין את הנבחרת לטורניר הבא. ביום חמישי יעזוב האוסטרי את ישראל ובוועדה מקווים שעד אז תתקבל החלטה. אחרת, המינוי יתעכב וייתכן שלפחות אחד המועמדים יוותר על התפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully