וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לווילבקין יש הסכם לשנתיים עם אנאדולו אפס"

במכבי תל אביב ממשיכים לנהל מו"מ עם הכוכב הגדול של דארושפקה, אך ב"יורוהופס" מדווחים שמה שמונע את הגעתו להיכל הוא סיכום לשנתיים עם הטורקים, שמציעים לו 3 מיליון דולר ולא מתכוונים לוותר

מכבי תל אביב כבר ביצעה שתי החתמות לקראת העונה הבאה, אך ה-"מלפפון הלוהט" שלה צפוי להיות סקוטי ווילבקין, הגארד הנהדר שהוליך במו ידיו את דרושאפקה של בלאט לזכייה מפתיעה ביורוקאפ אשתקד. אתמול (רביעי) דיווחנו שבמכבי הצליחו להסיר את רוב המכשולים ושקרוב לוודאי שהוא יחתום בקבוצה, אך ב"יורוהופס" מדווחים שלווילבקין יש הסכם לשנתיים עם אנאדולו אפס, שתשלם לו בסך הכול 3 מיליון דולר.

עוד בנושא:

הערכות במכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין יחתום בקרוב בקבוצה
טל בורשטיין: "נבנתה במכבי תל אביב קבוצה חדשה לגמרי, ברמה חסרת תקדים. לרוב זה לא מתחבר"
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

שחקן דרושאפקה סקוטי ווילבקין. GettyImages
יבחר במכבי תל אביב או באפס? ווילבקין/GettyImages

זו הסיבה שלמרות שלמכבי תל אביב יש סיכום עם דרושאפקה, השחקן לא עובר עדיין לצהובים כשכעת מחכים לראות כיצד תגיב אפס והאם מכבי תציע לשחקן חוזה מפתה יותר. נכון לעכשיו, לאלופה הישראלית יש יתרון על פני אנאדולו, אך העסקה רחוקה מלהיות סגורה. דרושאפקה מעדיפה כמובן למכור את השחקן לקבוצה של ספאחיה ולא ליריבה שלה בליגה הטורקית, אך אפס נחושה להחתים את השחקן שמחזיק באזרחות טורקית ולא ייחשב כזר.

ווילבקין (25, 1.88 מ') השלים ארבע שנים במכללת פלורידה, בין 2010-2014. לאחר שלא נבחר בדראפט של 2014 שיחק בליגת הקיץ של ה-NBA, אך לא קיבל חוזה והחל את הקריירה הבינלאומית שלו בליגה האוסטרלית. לאחר עונה אחת בא.א.ק אתונה חתם בדרושאפקה ב-2015, והחל לבסס את מעמדו כאחד הגארדים הטובים ביבשת. אשתקד היה אחד הגורמים הבולטים בזכיה של דרושאפקה ביורוקאפ, עם ממוצעים נהדרים של 19.7 נקודות (45 אחוז מהשדה, 42 אחוז ל-3), 2.4 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully