וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ג'יימס: "ההצעה שמכבי תל אביב הגישה עליי לא היתה מספיק טובה"

גארד פנאתינייקוס בעונה החולפת, שחוזר על ידי הצהובים הקיץ, חשף בטוויטר שהם הציעו לו שכר של 600 אלף דולר בלבד לעונה: "אם הייתי רודף אחרי כסף, הייתי כבר מזמן בליגה הסינית"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בזמן שסקוטי ווילבקין הולך ומתקרב למכבי תל אביב, מתבררים פרטים על המשא ומתן שהתנהל עם מועמד אחד שכבר ירד מהפרק, מייק ג'יימס. הגארד שעדיין מחפש קבוצה אחרי העונה הטובה במדי פנאתינייקוס התכתב עם אוהדים בטוויטר ושפך אור על ההצעה שהצהובים הגישו לו, שלטענתו הייתה נמוכה בהרבה מכפי שדווח באתרים השונים.

בתשובה לגולש ישראלי שהתעניין מדוע לא חתם במכבי תל אביב למרות הצעה "יפה", השיב ג'יימס: "כנראה שהיא לא הייתה מספיק יפה, אני מניח".

בהמשך כתב ש"אני לא אומר שאני שווה מיליארדים, אבל רק טוען שאני שווה קצת יותר מ-600 אלף דולר. אם הייתי רודף אחרי כסף הייתי עובר לליגה הסינית כבר לפני ארבע שנים". כשעומת עם הסכומים שהוצע לו כביכול על ידי מכבי תל אביב (1.7 מיליון דולר לעונה) צייץ בתגובה: "אם להיות כן, אני חושב שזאת טעות".

כזכור, בימים האחרונים פורסם שמתנהל בין מכבי תל אביב לסקוטי ווילבקין משא ומתן מתקדם, ושהוא אמור לשתף פעולה בקו האחורי של נבן ספאחיה בעונה הבאה עם ג'רמי פארגו, שגם אותו מכבי תל אביב מקווה להחתים בקרוב על חוזה חדש.

עוד בנושא

עוזב את הפועל ירושלים? ריצ'רד האוול במגעים מתקדמים עם דרושפאקה
תמיר בלאט חתם לשנתיים בירושלים: "מהכשרונות המבטיחים בישראל"
נייג'ל וויליאמס-גוס על סף סיכום באולימפיאקוס, סוני ווימס לברצלונה?

מייק ג'יימס שחקן פנאתינייקוס מול צ'ייסון רנדל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"אני שווה יותר מ-600 אלף דולר". מייק ג'יימס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully