וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחת הטלפון עם הנשיא, האוקיי מקרי: על מעבר קאזינס לווריירס

הסנטר המצוין "נעלב" שלא קיבל הצעות משום קבוצה ואחרי מפגש עם קרי, דוראנט וגרין, התקשר לנשיא בוב מאיירס והסכים לחתום על חוזה צנוע (5.3 מיליון דולר). "זה היה מהלך השחמט שלי"

ההחתמה של דמרקוס קאזינס בגולדן סטייט מעלה לא מעט תהיות. ראשית, ב-NBA מופתעים איך הסנטר שעד לפני הפציעה שלו בינואר נחשב לטוב בליגה, חותם על חוזה של 5.3 מיליון דולר בלבד. שנית, נשאלת השאלה כיצד בליגה שמקדשת את ערך התחרותיות, גולדן סטייט הפכה לשלטת הבלעדית, ותעמיד בעונה הבאה חמישייה של אולסטארים שכולם משתייכים לסגל נבחרת ארה"ב, חמישייה שספק אם קבוצה כלשהיא תצליח לקרוא עליה תיגר, כולל הלייקרס בעידן לברון ג'יימס.

קאזינס, שרשם ממוצעים של 24.2 נקודות, 12.9 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים ב-48 משחקים במדי הפליקאנס בעונה החולפת, סיפר לכתב ESPN מארק ספירס שהוא היה מבולבל ופגוע מהעובדה שלא היתה לו הצעה מאף קבוצה, כולל לא מהפליקאנס עצמה.

עוד בנושא:

מבול העברות ב-NBA: קאזינס בגולדן סטייט, רונדו בלייקרס
עסק מסוכן: ניתוח בחירתו של לברון ג'יימס לחתום בלוס אנג'לס לייקרס
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

אנתוני דייויס, דמרקוס קאזינס, ניו אורלינס פליקנס. AP
חיסל את התחרותיות בליגה? דמרקוס קאזינס עם דייויס/AP

קאזינס חשף שהוא יצר קשר עם סוכנו לגבי עתידו והם דיברו על מספר אופציות לגביו, כולל מעבר לווריירס שאיבדו את הסנטר ג'בייל מגי שעבר כשחקן חופשי ללייקרס. בארה"ב מדווחים שקאזינס התלבט בין גולדן סטייט לבוסטון ואחרי שבחר באלופה התקשר בעצמו לנשיא של הווריירס בוב מאיירס וביקש ממנו להצטרף לקבוצה.

"זה מהלך השחמט שלי", אמר קאזינס, שסיפר כי היתה לו שיחה נהדרת עם קרי, דוראנט וגרין, כולם חבריו לנבחרת ארה"ב, "כל אחד מהם היה נרגש מהמעבר שלי" , סיפר.

אחרי השיחה של קאזינס עם כוכבי הווריירס הוא התקשר לנשיא הקבוצה כאמור בשני בערב ואמר לו שהוא מתכוון לחתום. המעבר של קאזינס לגולדן סטייט נותן לו זמן להחלים מהפציעה הקשה שחווה בגיד האכילס כשבסוף העונה הבאה הוא יהפוך שוב לשחקן חופשי ואם יחלים ויחזור להציג את היכולת שהפכה אותו לאולסטאר, הוא יקווה לקבל חוזה מקסימום ארוך טווח כפי שמגיע לשחקן במעמדו. ובינתיים, גולדן סטייט עשויה רק להרוויח משחקן שאם יחזור למיטבו אחרי הפציעה, יהפוך אותה לקבוצה כמעט מושלמת, קבוצה שלא נראתה פה אולי מאז ומעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully