וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרקוס קאזינס סיכם לעונה אחת בגולדן סטייט, רונדו בלייקרס

האלופה סיכמה עם הסנטר הנהדר של הפליקאנס על חוזה לעונה אחת בעלות של 5.3 מיליון דולר בלבד ותציג חמישייה של אולסטארים בעונה הבאה. הרכז הוותיק ינסה לזכות באליפות שנייה עם לברון

עריכת וידאו: מתן חדד
שחקן ניו אורלינס פליקנס דמרכוס קאזינס. AP
חבר חדש בקבוצת החלומות של גולדן סטייט. דמרקוס קאזינס/AP

בזמן שהלייקרס עושה ככל שביכולתה כדי לבנות קבוצה כמה שיותר חזקה סביב לברון ג'יימס שתקרא תיגר על האליפות, גולדן סטייט טרפה הלילה (בין שני לשלישי) את הקלפים אחרי שסיכמה על חוזה לעונה אחת עם דמרקוס קאזינס, הסנטר הנהדר של ניו אורלינס פליקאנס.

קאזינס, שמתאושש מפציעה קשה באכילס, ירוויח 5.3 מיליון דולר בלבד בשורות האלופה, כאשר על פי הדיווחים הוא בחר בגולדן סטייט על פני בוסטון סלטיקס וכעת הוא יהפוך את הווריירס לקבוצה הראשונה מאז הסלטיקס בעונת 1975/6 שתעמיד בעונה הבאה חמישיית אולסטארים, והשישית בסך הכל.

קאזינס, שעבר לפליקאנס מסקרמנטו בטרייד יחד עם עומרי כספי, רשם בעונה החולפת ממוצעים של 25.2 נקודות, 12.9 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים ב-48 משחקים עד שנפצע בינואר האחרון. הוא מגיע למעשה במקומו של ג'בייל מגי שהצטרף ללייקרס של לברון, אך אם קאזינס יחזור להציג את היכולת המוכרת שלו הוא יהפוך את הווריירס למכונה משומנת עוד יותר וישלים חמישייה מהטובות בתולדות הליגה יחד עם קרי, תומפסון, דוראנט וגרין. כזכור, קאזינס נפצע בצורה די קשה באכילס בינואר האחרון, מה שמנע ממנו בסופו של דבר לשחק באולסטאר ובפלייאוף, ואולי גרם לו לוותר על לא מעט כסף כדי להצטרף לקבוצה מנצחת ולנסות לזכות באליפות.

מי שינסה למלא חלק מהחלל שהותיר קאזינס הוא ג'וליוס רנדל הפורוורד של הלייקרס שסיכם על חוזה לשנתיים בקבוצה תמורת 18 מיליון דולר. רנדל חווה עונה טובה מאוד אשתקד עם ממוצעים של 16.8 נקודות ו-8 ריבאונדים עבור הקבוצה של לוק וולטון. כזכור, הפליקאנס הגיעו אשתקד לחצי גמר הפלייאוף שם הודחו על ידי גולדן סטייט למרות שקאזינס הפצוע לא שיחק. כעת, ללא קאזינס וגם ללא רונדו שעבר ללייקרס, אנתוני דייויס יצטרך צוות מסייע חדש.


עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עסק מסוכן: ניתוח בחירתו של לברון ג'יימס לחתום בלוס אנג'לס לייקרס
קובי וקארים נרגשים, סוכנויות ההימורים מעדכנות את סיכויי האליפות
לאונרד וקאזינס מועמדים, לאנס סטיבנסון סיכם: מי יצטרף ללברון בלייקרס?

סטף קרי מגיב על ההחתמה של קאזינס

שחקן ניו אורלינס פליקנס רייג'ון רונדו. AP
מצטרף לפרויקט. רונדו/AP

עוד חבר ללברון: רונדו עובר ללייקרס

הלייקרס ממשיכים לעבוד, ולבנות את הצוות שינסה לסייע ללברון ג'יימס לזכות באליפות בעונה הבאה. אחרי צירופם של המלך ושל לאנס סטיבנסון וג'בייל מגי, הלילה (בין שני לשלישי) הגיע חיזוק נוסף, בדמותו של רייג'ון רונדו. ראשית הגיע הדיווח של אדריאן ווז'נראוסקי, על הסיכום של הרכז הוותיק בעיר המלאכים ולאחר מכן התווסף לכך ציוץ של הכתב שאמס צ'ראניה, לפיו רונדו יחתום לעונה אחת בה ירוויח תשעה מיליון דולר.

פילדלפיה לא הצליחה להחתים בקיץ הנוכחי את פול ג'ורג' או את לברון ג'יימס, ובעוד המגעים עם סן אנטוניו בנוגע לקוואי לאונרד נמשכים, ראשי הסיקסרס פועלים במקביל גם בכיוונים אחרים. במהלך הערב דיווחו בארצות הברית שהקבוצה החתימה לעונה נוספת את ג'יי ג'יי רדיק, שעתיד להרוויח 12-13 מיליון דולר. רדיק, שחתם לעונה אחת גם בקיץ שעבר, סיפק עונת שיא עם 17 נקודות, כולל 42 אחוז מחוץ לקשת.

seperator

עוד ברחבי ה-NBA

* סת' קרי, אח של סטף קרי, שהחמיץ את כל העונה שעברה בשל פציעה, עוזב את דאלאס וסיכם על חוזה לשנתיים אצל פורטלנד תמורת 5.6 מיליון דולר.

* אייברי בראדלי הגארד שסבל מפציעה בעונה החולפת, חתם על חוזה חדש לשנתיים בקליפרס תמורת 25 מיליון דולר. בראדלי שיחק רק שישה משחקים בקליפרס אשתקד, אחרי שהגיע לקבוצה כחלק מהטרייד על בלייק גריפין לפיסטונס. בראדלי מחזיק בממוצעי קריירה של 12.3 נקודות, 3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים ושיחק שבע עונות במדי בוסטון.


* דרק פייבורס, שהיה אחד השחקנים החופשיים המבוקשים בשוק לאחר שהשמות הגדולים יצאו ממנו, סיכם לשנתיים נוספות ביוטה תמורת 36 מיליון דולר.

* אחרי עונה מסויטת בדאלאס, בה רשם ממוצעים של 4.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק, נרלנס נואל סיכם לשנתיים באוקלהומה סיטי. בסיום העונה הראשונה תהיה לו אופציית שחקן.

* מינסוטה החליטה לא לממש את האופציה על נמניה בייליצה, שהפך לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

* קליבלנד טענה שהיא מתכוונת להשאיר את קווין לאב בעונה הבאה, אולם ברחבי הליגה טוענים שהקאבס פתוחים לטרייד עליו, כך על פי "האתלטיק".

* טייריק אוואנס, שהיה מצוין בממפיס אשתקד, נפגש עם לוס אנג'לס לייקרס. ביום שישי שעבר נפגש השחקן החופשי גם עם ראשי אוקלהומה סיטי.

* אינדיאנה מימשה את האופציה על דארן קוליסון, שירוויח בעונה הבאה 10 מיליון דולר.

* אלפריד פייטון סיכם לעונה בניו אורלינס, ועל פי דיווחים יקבל קצת מעל שכר המינימום - 2.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully