וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרד וקאזינס מועמדים, לאנס סטיבנסון סיכם: מי יצטרף ללברון בלייקרס?

בשעות שאחרי המעבר, השמועות על כוכבים נוספים שיחברו לקינג ג'יימס ב-LA מתפשטות. קוואי הפך ל"אופציה מועדפת", קאזינס וקאפלה על הכוונת, הנמסיס מאינדיאנה מצטרף, וגם ג'בייל מגי

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס לונזו בול. GettyImages
מי יישאר בלייקרס מהסגל הנוכחי? לברון עם לונזו בול/GettyImages

בשעות שאחרי ההודעה על המעבר של לברון ג'יימס ללייקרס, בארצות הברית תוהים איך תיראה הקבוצה בעונה הבאה, ועד כמה הסגל ישתנה. נכון לעכשיו הסגל מלא בצעירים מבטיחים, אולם ספק רב אם לברון יסתפק בכך. הנשיא מג'יק ג'ונסון וה-GM רוב פלינקה עומדים בפני הכרעות לא פשוטות וינסו לעשות הכל על מנת לצרף ללברון עוד כוכבים שיעזרו לו בהשגת המטרה הסופית: לזכות בטבעת רביעית בקריירה.

לצערם, כמה מהשחקנים הבכירים ביותר שהיו עשויים להיות על המדף כבר לא יגיעו. פול ג'ורג' התחייב במפתיע לחזור לאוקלהומה סיטי, במהלך שנראה כעת עוד יותר משונה, וגם כריס פול שהיה שחקן חופשי סיכם לארבע עונות נוספות ביוסטון. על פי דיווחים ג'יימס ניסה לגייס ללייקרס את קווין דוראנט, אולם MVP הגמר סירב וסיכם על חוזה חדש בגולדן סטייט. מאגר הכוכבים הזמינים, אם כן, דליל יחסית, ולכן רוב המאמצים של הלייקרס מופנים כעת למשא ומתן עם סן אנטוניו על קוואי לאונרד.

אמש (ראשון) דווח שהלייקרס לא מנהלים משא ומתן "אגרסיבי" עם הספרס על הסמול פורוורד, וכי הקליפרס נמצאים חזק יותר בתמונה. אולם אחרי המעבר של ג'יימס ללייקרס, כך נראה, פני הדברים השתנו. על פי סם אמיק מ-USA TODAY, הפוקוס של הלייקרס כעת הוא בלצרף את לאונרד ולמנוע ממנו לעבור לפילדלפיה, שנראתה בימים האחרונים כמו האופציה ההגיונית יותר לטרייד עם הספרס. כדי להביא את לאונרד לסטייפלס סנטר הלייקרס יצטרכו לוותר על לא כמה נכסים עליהם שמרו מכל משמר. לאחרונה דווח שהלייקרס לא מוכנים למשל לוותר על ברנדון אינגרם, אולם ייתכן שכעת כשהלחץ להוסיף כישרון ליד ג'יימס גובר, הם ישתכנעו.

עוד בנושא

עידן חדש ב-NBA: לברון ג'יימס סיכם לארבע שנים בלייקרס
לאונרד וקאזינס מועמדים, סטיבנסון סיכם: מי יצטרף ללברון?

שחקן סקרמנטו קינגס דמרכוס קאזינס. AP
בדרך ל-LA? קאזינס/AP

פרט לכך, הלייקרס בעיקר מחפשים סנטר בכיר. דמרקוס קאזינס שמתאושש מפציעה ארוכה נחשב מועמד להצטרף, ובימים האחרונים פורסם שישנה התקרבות בינו לבין הלייקרס במגעים על חוזה מקסימום לשנתיים. הבוקר דווח שנציגי הלייקרס אף נפגשו עם קלינט קאפלה שמתלבט אם להישאר ביוסטון. גם הרקסים ברוק לופז ודוויט הווארד עשויים להצטרף על פי דיווחים שונים.

על פי 'יאהו', הלייקרס מאמינים שיוכלו לצרף שחקנים איכותיים במחירים נמוכים יחסית, בשל העובדה ש"זה הפך להיות היעד המועדף על שחקני NBA החל מהיום". האפשרות לשחק לצד לברון ג'יימס בעיר נוצצת ותוססת כמו LA הופכת את הלייקרס למקום אטרקטיבי במיוחד, יש שיגידו אפילו יותר מהאלופה גולדן סטייט.

כך או כך, הלייקרס כבר ביצעו שני מהלכי בזק לחיזוק הקבוצה. קנטביוס קולדוול פופ, המיוצג על ידי אותה סוכנות כמו לברון ג'יימס, חתם זמן קצר לאחר ג'יימס על חוזה לעונה נוספת בלייקרס במהלכה ירוייח 12 מיליון דולר. לאחר מכן הגיעה החתמה מפתיעה מאוד: לאנס סטיבנסון, שנחשב ליריב ותיק של ג'יימס זכר לסדרות הפלייאוף הרבות בהן נאבקו ראש בראש (כולל תקרית הנשיפה המפורסמת), סיכם לעונה תמורת 4.5 מיליון דולר.

זמן קצר לאחר מכן הגיעה עוד החתמה: ג'בייל מגי עזב את גולדן סטייט וסגר לעונה אחת על חוזה מינימום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס מול שחקן אינדיאנה פייסרס לאנס סטיבנסון. רויטרס
עכשיו הם באותה קבוצה. לברון ולאנס סטיבנסון בימים היפים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully