וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 3.7: סוכמה העברת ריאד מחרז למנצ'סטר סיטי

האלג'יראי של לסטר עובר לאלופה תמורת 60 מיליון ליש"ט. לנגלה הודיע על עזיבה וברצלונה תשלם לסביליה 38 מיליון יורו, לאציו החתימה את ואלון ברישה, מנצ'סטר יונייטד רכשה ומכרה שוער

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* לאציו הציגה את ואלון ברישה, 25, שחקן הכנף הקוסוברי של רד בול זלצבורג, אותו החתימה לחמש שנים אחרי ששילמה לאלופת אוסטריה 7.5 מיליון יורו.

* גם אייאקס הציגה רכש טרי: דושאן טאדיץ', קשר נבחרת סרביה בן ה-28, חזר להולנד אחרי ששיחק בעבר בכרונינגן וטוונטה, וחתם לארבע שנים. סאות'המפטון קיבלה בסופו של דבר "רק" 10 מיליון ליש"ט.

* בטיס הודיעה על החתמה שנייה שלה בקיץ: הקשר סרחיו קנאלס (27) שהגיע בהעברה חופשית מריאל סוסיאדד וחתם עד יוני 2022. סרטון ההצגה הביזארי משהו, נמצא כאן.

* קון מכרה את הסקורר שלה, איבן סנטיני הקרואטי בן ה-29, לאנדרלכט הבלגית תמורת 3 מיליון יורו.

* ווסט ברומיץ' שילמה 6.5 מיליון ליש"ט למנצ'סטר יונייטד על השוער סם ג'ונסטון (25) שחתם לארבע שנים אחרי ששיחק כמושאל בעונה האחרונה באסטון וילה.

* לעומת זאת, מנצ'סטר יונייטד רכשה את השוער לי גרנט מסטוק סיטי ב-1.5 מיליון ליש"ט.

* וולבס העניקה לכוכבה הפורטוגלי, הקשר בן ה-21 רובן נבס, חוזה חדש ומשודרג לחמש שנים. נבס, שכבש שישה שערים בעונת העלייה לפרמיירליג והיה חלק מנבחרת העונה בליגת המשנה, ירוויח כעת כ-50 אלף ליש"ט לשבוע.

* המגן ג'ו בנט, 28, חתם על חוזה חדש בקרדיף סיטי עד 2021, אחרי שהיה שותף בכיר לעלייה לפרמיירליג.

* אחרי חצי עונה כמושאל, המעבר של המגן הימני קוקה (31) משאלקה ללבנטה הפך קבוע עם חוזה עד 2022.

* דורטמונד שלחה את המגן/קשר פליקס פסלאק (20) לשנת השאלה בנוריץ' מליגת המשנה האנגלית, אחרי ששיחק כמושאל בהופנהיים.

* אחרי חצי עונת השאלה, נוטינגהאם פורסט רכשה מווטפורד את קוסטל פנטילימון, שוער נבחרת רומניה בן ה-31, בסכום של 1.5 מיליון ליש"ט והעניקה לו חוזה לשלוש שנים.

* פאבל ציביצקי, חלוצה בן ה-24 של לידס יונייטד, הושאל לחצי עונה למולדה הנורבגית.

שמועות

* לסטר סיטי ומנצ'סטר סיטי סוף סוף הגיעו לסיכום על העברתו של ריאד מחרז. אלופת אנגליה תשלם לשועלים 60 מיליון ליש"ט והאלג'יראי ישחק החל מהעונה הבאה תחת פפ גווארדיולה.

* כריסטיאנו רונאלדו בדרך ליובנטוס? בספרד יישרו קו עם הדיווחים בתקשורת באיטליה וטוענים שהביאנקונרי מנהלים מו"מ עם ריאל מדריד לרכישתו של הכוכב הפורטוגלי הגדול. לידיעה המלאה

* על פי "ספורט" הקטלאני, קלמון לנגלה הוא הרכש הראשון של ברצלונה בקיץ הנוכחי ויחתום על חוזה לחמש שנים. בארסה מקווה לסגור עם סביליה על רכישה בסכום של 35 מיליון יורו פלוס 3 מיליון בונוסים, כדי להפוך את המעבר של הבלם הצרפתי בן ה-23 לרשמי כבר ביום חמישי, אחרי שהוא הודיע לאנדלוסים כי החליט לעזוב.

* באופן חריג, ריאל מדריד הגיבה היום באופן רשמי לדיווחים ב-TVE לפיהם הקבוצה הציעה הצעה גרנדיוזית לפריס סן ז'רמן על ניימאר. "לא הגשנו שום הצעה כזו לפ.ס.ז' או שלקחן", נמסר מהמועדון בתגובה לא אופיינית לעוד דיווח אחד מיני רבים, "ריאל מדריד מופתעת שערוץ הטלוויזיה הציבורי של ספרד מדוגל לשדר מידע כזה שגוי מבלי שאף אחד יפנה אל מישהו מהמועדון על מנת לנסות לאשר את המידע, שהיה מוכחש על ידינו מיד".

* באיטליה מדווחים כי הסחבת המתישה בנוגע להעברתו של ז'ורז'יניו למנצ'סטר סיטי סוף כל סוף מגיעה לסיומה, כשנאפולי תקבל מאלופת אנגליה 55 מיליון יורו עבור הקשר הברזילאי שהתאזרח בנבחרת איטליה.

* נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו מזהיר: "סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' לא יימכר בזול, אנחנו לא חייבים למכור. אין אין לכם את הכסף, אתם לא יכולים לקנות אותו.

* אלסנדרו אנטונלו, המנכ"ל של אינטר, התייחס למעמדו של מאורו איקרדי ואמר: "הוא הקפטן שלנו, יש לו חוזה קיים. יש נכונות מצד שני הצדדים לדון בחידוש ההסכם, כרגע לא קיבלנו עליו שום הצעה. לחלוץ סעיף שחרור של 110 מיליון יורו, שתוקפו יסתיים בעוד שבועיים.

* אביו של לוקאס טוריירה אישר כי בנו יעבור את הבדיקות הרפואיות בארסנל לאחר שאורוגוואי תסיים את דרכה במונדיאל. הקשר כבר סיכם את תנאיו וסמפדוריה צפויה לקבל כ-30 מיליון יורו.

* לקראת פרידה? מריו באלוטלי הבריז מאימון הפתיחה של ניס. היה זה גם אימון הבכורה של המאמן החדש פטריק ויירה, שלא הסתיר את אכזבתו מכך שהאיטלקי וגם אלסאן פלאה לא הופיעו: "ציפינו שכולם יהיו כאן, זה לא מקובל".

* דיווח ב"ל'אקיפ": אטאלנטה הגישה הצעה בסך 5 מיליון ליש"ט לבורדו על לוקאס לראגר בן ה-24, קשר נבחרת דנמרק שרשם הופעה אחת במונדיאל כשנכנס בתוספת הזמן מול צרפת.

* על פי "טלגרף", השוער הוותיק בן פוסטר קרוב לחתימה בווטפורד, שתשלם עליו לווסט ברומיץ' 2.5 מיליון ליש"ט.

* מרווין פלאטנהארדט, מגנה השמאלי של נבחרת גרמניה והרטה ברלין, מבוקש בפרמיירליג. בין המתעניינות: אברטון, בורנמות' והאדרספילד.

* לואיק רמי, חלוץ נבחרת צרפת לשעבר וכיום בלאס פלמאס, צפוי לעבור לליל תמורת 1.4 מיליון יורו.

שחקן ניס מריו באלוטלי. רויטרס
לא מכובד. מריו באלוטלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully