וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 2.7: ריאל מוכנה לתת לניימאר שכר של 315 מיליון יורו

דיווח ברשת TVE: אלופת אירופה הציעה 310 מיליון יורו לפריס סן ז'רמן ו-45 מיליון יורו לשבע שנים לכוכב הברזילאי. סוקרטיס חתם בארסנל, ריינה וסטריניץ' במילאן, דה פריי ואסמואה באינטר

רויטרס

העברות

* מוחמד סלאח קושר את עתידו בליברפול: הכוכב המצרי חתם על חוזה חדש עד 2023 ללא סעיף יציאה בשורות המייטי רדס, ויהפוך למשתכר הבכיר במועדון לצד וירג'יל ואן דייק ורוברטו פירמינו. לידיעה המלאה.

* ארסנל השלימה רכש נוסף עם צירופו של הבלם היווני סוקרטיס פפאסטאטופולוס בן ה-30, שהגיע מבורוסיה דורטמונד תמורת 17.6 מיליון ליש"ט וחתם על חוזה ארוך טווח. סוקרטיס הוא נציג דורטמונד השלישי שמגיע לארסנל תוך שנה, אחרי פייר אמריק אובמיאנג והנריך מחיטריאן.

* פיורנטינה הודיעה על רכישתו של השוער אלבן לאפון מטולוז בסכום של 8.5 מיליון יורו. הכישרון בן ה-19, שוער נבחרת צרפת הצעירה, חתם על חוזה לחמש שנים. הדבר מונע אפשרות שפרדראג ראיקוביץ' יגיע גם הוא לפירנצה.

* אינטר הודיעה רשמית על צירופו של הבלם ההולנדי סטפן דה פריי בן ה-26, שהגיע מלאציו בהעברה חופשית וחתם על חוזה לחמש שנים. השחקן סיכם את תנאיו כבר בחודש ינואר. כמו כן, הודיעו הנראזורי כי החתימו לשלוש שנים את קוג'ו אסמואה, שמגיע כשחקן חופשי מיובנטוס.

* עוד העברה חופשית שידועה מינואר הושלמה בצד השני של העיר: השוער הספרדי פפה ריינה (35) חתם במילאן לשלוש שנים אחרי שסיים את חוזהו בנאפולי. גם המגן השמאלי איבן סטריניץ', שחקן נבחרת קרואטיה בן ה-30, חתם לשלוש שנים בהעברה חופשית מסמפדוריה

* יורי, מגנה השמאלי הבאסקי של פריס סן ז'רמן, נמכר אחרי עונה אחת לאתלטיק בילבאו בסכום של 23 מיליון יורו וכך התאפשר לאלופת צרפת לסגור את החוב לפייר פליי הפיננסי. יורי חתם לארבע שנים עם סעיף שחרור של 100 מיליון יורו.

עוד העברות

* ליל החתימה את ג'ונתן במבה, שחקן הכנף של סנט אטיין, על חוזה לחמש שנים אחרי שהצטרף בהעברה חופשית. הקבוצה גם רכשה את ג'ונתן איקונה, קשר פריס סן ז'רמן בן ה-20 ששיחק כמושאל במונפלייה, בסכום של 5 מיליון יורו. גם הוא חתם לחמש שנים.

* ווטפורד שילמה 5 מיליון יורו לבולוניה על המגן השמאלי אדם מאזינה בן ה-24, שחתם על חוזה לחמש שנים.

* לנדרי דימאטה, החלוץ הקונגולזי בן ה-20 של וולפסבורג, חזר לבלגיה עם חוזה לעונה אחת כמושאל באנדרלכט.

* בורנמות' ביצעה החתמה ראשונה לקיץ עם רכישתו של דייויד ברוקס משפילד יונייטד ב-10 מיליון ליש"ט. הקשר בן ה-20, שכבש עבור אנגליה בטורניר טולון 2017 ומאז בחר לשחק עבור נבחרת ויילס וכבר רשם שלוש הופעות, חתם על חוזה לארבע שנים.

* חוסם עוואר, הקשר הצעיר של ליון ואחד מתגליות העונה האחרונה בליגה הצרפתית, האריך את חוזהו במועדון עד 2023.

* אייבר הספרדית צירפה גם היא שחקן ראשון: חוסה אנטוניו מרטינס, הבלם בן ה-25 שסיים את חוזהו בקבוצת המילואים של ברצלונה.

* בטיס אישרה את החתמתו של המגן אנטוניו ברגאן, אחרי ששיחק אצלה כמושאל ממידלסברו בעונה שעברה. השחקן בן ה-29 חתם עד יוני 2020.

* קלאב ברוז' הציגה את הרכש השישי שלה בקיץ: הבלם הברזילאי לואן פרס (23) שהגיע מפלומיננזה וחתם לארבע שנים.

* תחרות לאופיר מרציאנו: היברניאן שאלה מליברפול את השוער אדם בוגדן (30) עד לסיום העונה.

שמועות

* רשת TVE הספרדית מדווחת: ריאל מדריד מוכנה להציע לניימאר שכר שיא של 45 מיליון יורו לשבע שנים, כך שירוויח שכר מצטבר של 315 מיליון יורו כשחקן הבלאנקוס. פרט לכך, אלופת אירופה תנפץ את שיא ההעברות ותשלם לא פחות מ-310 מיליון יורו לפריס סן ז'רמן. האם זה יקרה?

באופן חריג, ריאל מדריד הגיבה באופן רשמי לדיווחים. "לא הגשנו שום הצעה כזו לפ.ס.ז' או שלקחן", נמסר מהמועדון בתגובה לא אופיינית לעוד דיווח אחד מיני רבים, "ריאל מדריד מופתעת שערוץ הטלוויזיה הציבורי של ספרד מסוגל לשדר מידע כזה שגוי מבלי שאף אחד יפנה אל מישהו מהמועדון על מנת לנסות לאשר את המידע, שהיה מוכחש על ידינו מיד".

* המנהל הספורטיבי של שטוטגרט מבהיר: "לא נמכור את בנז'מן פבאר תמורת 50 מיליון יורו בשנה הקרובה, המטרה שלנו שישחק כאן עוד שנה". ערכו של מגן נבחרת צרפת הוכפל לאחר השער הנפלא נגד ארגנטינה ל-30 מיליון יורו.

* האם לסטר סיטי תמכור את אחמד מוסא לקבוצה סעודית? על פי דיווחים, המועדון ששמו לא פורסם יצר קשר עם נציגיו של חלוץ נבחרת ניגריה ומוכן לשלם ללסטר סכום של 40 מיליון ליש"ט.

* על פי דיווחים שונים, סטיבן אנזונזי ביקש מסביליה להציבו ברשימת ההעברות, ככל הנראה לקראת מעבר אפשרי לארסנל, שם מחכה לו מאמנו לשעבר אונאי אמרי. הקשר נמצא כעת עם נבחרת צרפת במונדיאל ברוסיה.

* "ל'אקיפ טוען": ג'יג'י בופון ישלים את המעבר שלו לפריס סן ז'רמן בשבוע הקרוב.

* "אל מונדו דפורטיבו" טוען כי ברצלונה נחושה לנסות לצרף את וויליאן, קשר נבחרת ברזיל, למרות סירובה של צ'לסי להצעה בסך 50 מיליון ליש"ט.

* במרוקו טוענים כי קשר הנבחרת חכים זייש יוכרז היום כרכש החדש של רומא, שתשלם 30 מיליון יורו לאייאקס. באיטליה מכחישים כי העסקה נסגרה.

* מילאן ממשיכה לסמן את צ'ירו אימובילה כרכש המרכזי שלה, אבל לאציו דורשת על מלך השערים בין 60 ל-80 מיליון יורו ומתכוונת להציע לו חוזה חדש.

* פיורנטינה נמצאת במגעים עם הקשר הקרואטי מרקו פיאצה ומוכנה לשלם ליובנטוס 25 מיליון יורו, אבל האלופה רוצה גם זכות ראשונים על שחקן הכנף פדריקו קייזה.

* ווסטהאם הגישה הצעה בסך 30.5 מיליון יורו לניס כדי לרכוש את החלוץ אלסאן פלאה, כך על פי "סקיי ספורטס".

שחקן נבחרת צרפת בנז'מן פבאר חוגג. רויטרס
המחיר עולה. בנז'מן פבאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully