וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מעלים הילוך: "ריאל ויובנטוס סיכמו על סכום הפיצוי על רונאלדו"

עיתונאי המקורב לפלורנטינו פרס מדווח שהבלאנקוס השלימו עם עזיבת הפורטוגלי, רונאלדו יקבל חוזה עד 2022 וירוויח 30 מיליון יורו לעונה: "הוא ידע על העניין של יובנטוס בגמר ליגת האלופות"

עריכת וידאו: מתן חדד

הדיווחים שהתפרסמו בימים האחרונים ב"טוטו ספורט" האיטלקי על כך שכריסטיאנו רונאלדו עשוי לרשום מעבר מפתיע ליובנטוס, צוברים תאוצה והיום (שלישי) גם התקשורת הספרדית והפורטוגלית מיישרת קו עם המדיה האיטלקית. ב"אס" אף דיווחו בשם העיתונאי ג'וזפ פדררול מ"אל צ'ירינגיטו", הנחשב מקורב לפלורנטינו פרס, שריאל ויובנטוס קרובות להגיע לסיכום על סכום הפיצוי שהאיטלקים ישלמו - 100 מיליון יורו. בדיווח נטען שרונאלדו ידע עוד לפני גמר ליגת האלופות מול הגברת הזקנה על האפשרות שיעבור לשם, ולכן גם פלט בסיום המשחק רמיזה על כך שיעזוב.

על פי הדיווח רונאלדו מעדיף את יובנטוס על פני מעבר אפשרי לפריס סן ז'רמן, או לליגה הסינית, ואלופת איטליה החלה בגישושים עם ריאל מדריד. יובנטוס מודעת למחלוקות שיש בין הכוכב הפורטוגלי הגדול לפלורנטינו פרס נשיא ריאל, וכעת המכשול שמפריד בין הצדדים הוא עלות חוזהו של השחקן.

עוד בנושא:

סלאח חתם על חוזה חדש בליברפול: "מאמין בליברפול וגם היא בו"
די מריה חושף: נשבר לי הלב כשריאל מדריד מנעה ממני לשחק בגמר מונדיאל 2014

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, שחקן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני. רויטרס
עונה הבאה ביחד? קייליני ורונאלדו/רויטרס

רונאלדו, כך על פי הדיווחים, דורש שכר של 30 מיליון יורו לעונה, והאיטלקים שלא רגילים לשלם משכורות כאלו מנסים לגייס מקורות מימון לעסקה. כידוע, לרונאלדו יש סעיף שחרור בסכום "צנוע" של מיליארד יורו, אבל הכל נתון למו"מ ואם הבלאנקוס יבינו שהשחקן לא רוצה להמשיך אצלם, הם עשויים למכור אותו בסכום של בסביבות 100 מיליון יורו.

כזכור, יובנטוס סבלה קשות מרונאלדו בליגת האלופות בשנתיים האחרונות. בעונה החולפת הוא הבקיע שלוש פעמים מולה בצמד המשחקים ברבע הגמר, כולל צמד ושער במספרת מרהיבה ב-0:3 בטורינו ולפני שנתיים רונאלדו כבש צמד והוליך את קבוצתו ל-1:4 גדול בגמר בקרדיף.

(עדכון ראשון: 11:17)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully