וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.7: דיווח באנגליה - "אנטוניו קונטה פוטר מצ'לסי"

באנגליה טוענים שיו"ר המועדון הגיע למתחם האימונים והודיע למאמן האיטלקי על פיטוריו. ז'אן מיקאל סרי, קשרה של ניס הצרפתית, הפתיע וחתם בפולהאם. ליברפול מעוניינת בפאולו דיבאלה

צילום מסך

העברות

* הבלם הצרפתי קלמון לנגלה חתם רשמית בברצלונה. לידיעה המלאה

* שתי החתמות מרשימות מאוד לפולהאם העולה החדשה לפרמיירליג. ז'אן מיקאל סרי, קשרה של ניס שהיה מחוזר על ידי צ'לסי, ברצלונה ומי לא, חתם לארבע שנים במועדון הלונדוני. יחד איתו הגיע גם מקסים לה מרשן. סכום ההעברה של שניהם: 35 מיליון יורו בלבד.

* ריאל סוסיאדד החתימה את קשר ניוקאסל מיקל מרינו (22) תמורת 12 מיליון יורו.

* לאציו מצאה מחליף לסטפן דה פריי: פרנצ'סקו אצ'רבי, בלם נבחרת איטליה בן ה-30, נרכש מססואולו בסכום של 10 מיליון יורו (ועוד 2 מיליון בונוסים) וחתם על חוזה לחמש שנים.

* נאני חזר הביתה לספורטינג ליסבון. אחרי עונת השאלה בלאציו ומתוך הבנה שהוא לא נמצא בתוכניות של ולנסיה, שחקן הכנף של נבחרת פורטוגל (31) חזר לקדנציה שלישית בקבוצת נעוריו, הפעם עם חוזה לשנתיים.

* מי שסיים את חוזהו בספורטינג הוא הקשר בריאן רואיס, 32, קפטן נבחרת קוסטה ריקה במונדיאל, שחתם לשנתיים בסנטוס הברזילאית.

* איינטרכט פרנקפורט שילמה 3 מיליון יורו על החלוץ הפורטוגלי גונסאלו פאסיינסיה (23) שהשתייך לפורטו.

* אחרי שחרורו מריינג'רס הסקוטית, ברונו אלבש הוותיק חתם בפארמה, העולה החדשה לסרייה A. הבלם הפורטוגלי בן ה-36 כבר שיחק באיטליה בצורה מוצלחת לפני שנתיים, בקליארי.

* אטאלנטה צירפה את החלוץ הקולומביאני דובאן ספאטה (27) כמושאל לשנתיים, עם אופציה לרכישה ב-14 מיליון יורו.

* באזל רכשה את המגן/קשר השוויצרי סילבן וידמר (25) מאודינזה ב-6 מיליון יורו.

* שיקגו פייר מה-MLS השלימה את רכישתו של אלכסנדר קטאי, הקשר הסרבי בן ה-27 ששיחק אצלה כמושאל מאלאבס וכבש שמונה שערים ב-18 משחקים. סכום ההעברה לא פורסם, קטאי חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

* נים, העולה החדשה לליג 1 בצרפת, החתימה את מוסטפה דיאלו המנוסה. הקשר הסנגלי בן ה-32 סיים חוזה בגנגאן וחתם לשנתיים בנים כשחקן הרכש השישי שלה הקיץ.

* מונפלייה הציגה רכש שלישי בדמות פלורן מולה, הקשר בן ה-26 של מץ, שחתם לארבע שנים לאחר שנרכש ב-2.2 מיליון יורו.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ברצלונה הפעילה את סעיף השחרור של קלמון לנגלה

פולהאם מכריזה על סרי

שמועות

* בבריטניה מדווחים שצ'לסי החליטה לפטר את מאמנה, אנטוניו קונטה, אחרי שנתיים בתפקיד. ה"סאן" מדווח שיו"ר המועדון, ברוס באק, הודיע על החדשות לאיטלקי ושהקבוצה קיבלה חופש מהאימון שהיה אמור להתקיים היום. למרות זאת, אין עדיין אישור רשמי מהמועדון או מהמאמן לדיווחים.

* ברצלונה ממשיכה לעבוד בעניין וויליאן. אלופת ספרד הגישה הצעה בסך 60 מיליון יורו לצ'לסי תמורת הקשר הברזילאי בן ה-29.

* פליפה אנדרסון סיכם בווסטהאם, שתשבור את שיא ההעברות שלה ותשלם על הקשר הברזילאי 35 מיליון ליש"ט ללאציו.

* ליברפול מוכנה לשלם 90 מיליון יורו על פאולו דיבאלה, כך לטענת אתר TYC ספורטס בארגנטינה. על פי הדיווח, נציגי סגנית אלופת אירופה יצרו קשר עם אנשיו של שחקן נבחרת ארגנטינה, שעשוי להימכר בעקבות הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו.

* לגבי גונסאלו היגואין, ב"סקיי ספורט איטליה" טוענים כי יובנטוס רוצה למכור אותו ב-60 מיליון יורו, אבל לא קיבלה כל הצעה. צ'לסי היא היחידה שהביעה עניין.

* אחרי שהעביר את רונאלדו ליובנטוס, סוכן העל ז'ורז'ה מנדש מנסה לתווך בין ריאל מדריד ללאציו ולסייע לאלופת אירופה לרכוש את הקשר הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' בסכום של יותר מ-100 מיליון יורו.

* "לה פריסיאן" מאשר: הושג הסכם בין ברצלונה לבין הקשר אדריאן ראביו, שיעזוב את פריס סן ז'רמן שנה לפני תום חוזהו. ראביו צפוי לחתום לחמש שנים ולהרוויח 7.2 מיליון יורו לעונה, לאחר שתומאס טוכל נתן את אישורו למכירה. פ.ס.ז' תדרוש מברצלונה 40 מיליון יורו.

* על פי "פרמיום ספורט", אינטר הגישה הצעה בסך 34 מיליון יורו לאתלטיקו מדריד על המגן הימני שימה ורסאלקו, אחד ממצטייני נבחרת קרואטיה במונדיאל.

* מי ייקח את ג'ו הארט? השוער האנגלי בן ה-31 חזר למנצ'סטר סיטי עם חוזה לעונה נוספת, אבל אין לו מקום בסגל של פפ גווארדיולה והשכר הגבוה שלו מרתיע מחזרות. ניס, ספורטינג ליסבון וניו יורק סיטי הוזכרו כאופציות, אבל הצעה קונקרטית לא הגיעה.

* נאפולי תשלח ככל הנראה את אמאטו צ'יצ'ירטי לגנואה בהשאלה עם אופציה לרכישה בסיום העונה. הקשר בן ה-24 שיחק חצי עונה כמושאל בפארמה וסייע לה לחזור לסרייה A.

* פנרבחצ'ה פנתה לליברפול במטרה לקבל בהשאלה את החלוץ הבלגי דיבוק אוריגי.

אדריאן ראביו שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
אמא סידרה לו את ברצלונה. אדריאן ראביו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully