וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב פותחת את אימוניה, נמשכת הציפייה לעומר דמארי

האדומים שקיוו להציג רכש משמעותי בפתיחת האימונים, יסתפקו בזיקרי, לבקוביץ', רז כהן ורוג'ר. החלוץ עדיין מנסה להגיע לפשרה עם לייפציג, אחמד עאבד נותן עדיפות לקבוצה של רפואה

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הפועל תל אביב תערוך היום (ראשון) את אימון הפתיחה שלה לעונת 2018/19, בה היא תחזור לליגת העל. האדומים קיוו להציג כבר בפתיחת האימונים רכש משמעותי, אך הסתפקו בארבעה שחקנים חדשים בלבד: הקשרים רוג'ר ורז כהן, השוער רובי לבקוביץ' והחלוץ רועי זיקרי. הקבוצה תצא למחנה אימון בפולין בעוד כשבועיים ובצוות המקצועי מקווים שעד אז יחתמו שחקן כנף וחלוץ חדשים. האדומים מנהלים מגעים עם כמה שחקנים בעמדו הללו.

האדומים עדיין מפנטזים על חזרתו של עומר דמארי למועדון ואם הוא ישוב, הוא כנראה יקבל את סרט הקפטן. במסיבת העיתונאים שתערך הערב, אוראל דגני יוצג כקפטן הזמני. אם דמארי יצטרף, דגני ישמש כקפטן שני. החלוץ דן בימים אלה עם ר.ב לייפציג הגרמנית על התרת חוזהו. לדמארי יש חוזה לעונה נוספת במדי לייפצג ושכרו בכ-750 אלף יורו נטו לעונה. בסביבתו של החלוץ הבהירו כי ינסו לקבל פיצוי על חלק משכרו בתמורה לסיום החוזה. אם הגרמנים לא יהיו מוכנים לפצות את דמארי, הוא יטוס בשבוע הבא לפתיחת האימונים של הקבוצה.

גם אחמד עאבד על הכוונת של הפועל תל אביב. החלוץ נרכש בעונה שעברה בכ-100 אלף יורו על ידי גירסונספור הטורקית ויש לו חוזה לעונה נוספת. הוא מעוניין לשוב לארץ ולחתום בקבוצה ממתחם חודורוב, אבל גירסונספור לא רוצה לשחרר אותו. בימים האחרונים האחרונים התקיימו שיחות בין הצדדים ואם עאבד ישוחרר ללא תמורה, הוא ייכנס למו"מ עם הפועל תל אביב לה הוא נותן עדיפות.

ז'אורז'יניו ומוחמד גאדיר עדיין לא ירדו לגמרי מהפרק, אבל צירוף שלהם כנראה יהיה קשור בדמארי ועאבד, כך שרק בעוד כמה ימים אפשר יהיה להבין האם הם יגיעו.

עוד בנושא:

נס זמיר ייבחן בהפועל חיפה
מכבי חיפה מכרה את גיורגי קוסטדינוב
הפועל באר שבע לא תתיר את חוזהו של גדיר

עומר דמארי הפועל תל אביב בועט פנדל. ברני ארדוב
כל תמונת הרכש תלויה בדמארי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully