וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 1.7: "רונאלדו וסוכנו מכינים את הקרקע למעבר ליובנטוס"

באיטליה טוענים שסיום הסכסוך בין ז'ורז'ה מנדש לבין ראשי יובנטוס מקרב את הפורטוגלי לטורינו. פנרבחצ'ה בעקבות ג'רי מינה, בארסה קיבלה הצעה על מרלון, גם וידאל מבוקש. מאייר במו"מ עם ארסנל

one

העברות

* סביליה השלימה את רכישתו של איברהים אמאדו מליל תמורת כ-15 מיליון יורו. הקשר האחורי כבר היה סגור בקריסטל פאלאס בינואר, אבל העסקה בוטלה בגלל פספוס של כמה דקות ביום של סגירת חלון ההעברות.

* אחרי הפרידה המהירה מסינישה מיכאילוביץ', ספורטינג ליסבון מינתה את ז'וזה פסיירו למאמנה החדש. פסיירו חוזר לקדנציה שנייה, אחרי שהדריך את הירוקים בין השנים 2004 ל-2006.

* אמיין רכשה מאסטודיאנטס את החלוץ חואן אוטרו. הקולומביאני בן ה-23 עלה 2.2 מיליון יורו.

* גלאטסראיי מימשה את האופציה לרכישת יוטו נגאטומו. הטורקים ישלמו לאינטר כ-3 מיליון יורו על המגן היפני ששיחק במדיהם כמושאל בעונה החולפת.

* צ'לסי השאילה ללידס את הקשר לואיס בייקר. האנגלי בן ה-23 הושאל לשלל קבוצות בשנים האחרונות ויש לו רק הופעה אחת במדי הבלוז, בגביע האנגלי אי שם בעונת 2013/14.

עוד בנושא:

מתאו פלוטיאנו חתם באינטר, יונייטד רוצה את פקיר
חאבייר מסצ'ראנו הודיע על פרישה מנבחרת ארגנטינה
מילאן הורחקה ממהמפעלים האירופאים לשנתיים

שמועות

* בעיתון האיטלקי "טוטוספורט" מדווחים שכריסטיאנו רונאלדו וסוכנו ז'ורז'ה מנדש "מכינים את הקרקע" לקראת מעבר של כוכב ריאל מדריד ליובנטוס. על פי הדיווח, עסקת העברת ז'ואאו קאנסלו מולנסיה ליובנטוס חתמה סכסוך שך 13 שנה בין מנדש לראשי יובנטוס, וכעת הסוכן יחד עם רונאלדו "נחושים לבדוק את האופציה הזאת".

* ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שפנרבחצ'ה רוצה לשאול מברצלונה את ג'רי מינה. לפי הדיווח, בכירים במועדון הטורקי המריאו לרוסיה כדי לשכנע את הקולומביאני לעבור.

* על פי סקיי ספורטס, סאות'המפטון הגישה לברצלונה הצעה בגובה 10 מיליון ליש"ט על הבלם מרלון. הברזילאי בן ה-22 שיחק בעונה החולפת כמושאל בניס.

* שחקן נוסף שלא נמצא בתכניות של ברצלונה, אלש וידאל, מועמד לאינטר.

* ז'לסון מרטינס ממשיך למשוך תשומת לב אדירה ברחבי אירופה. אחרי הדיווחים על התעניינות של אברטון, כעת גם בטיס נכנסה לתחרות. שחקן הכנף של נבחרת פורטוגל התיר את חוזהו בספורטינג ליסבון.

* מקס מאייר שסיים את חוזהו בשאלקה, מוזכר באנגליה כמועמד לארסנל. בין הצדדים כבר התחילו מגעים ראשוניים, אבל בינתיים התותחנים מסרבים לשלם לו 4 מיליון ליש"ט לעונה - הדרישה שהציב סוכנו.

* ההחתמה של ראג'ה נאינגולן באינטר אמורה לסלול את הדרך החוצה לבורחה ואלרו. אספניול מאוד מעוניינת בקשר בן ה-33.

שוער צ'לסי, טיבו קורטואה. GettyImages
חוזר למדריד? קורטואה/GettyImages

* מהפך בגזרת השוערים? "דיילי מייל" מדווח שצ'לסי תציע לרומא 65 מיליון ליש"ט על השוער הברזילאי אליסון, כשהם צתפים שהשוער הנוכחיע של הקבוצה, טיבו קורטואה הבלגי, יעזוב לריאל מדריד, שתשלם עליו 50 מיליון ליש"ט. לקורטואה נותרה עוד עונה אחת בחוזה.

* ברצלונה הצטרפה למירוץ אחר סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', הקשר הסרבי המבוקש של לאציו, ועל פי הדיווחים בספרד, בארסה עשויה לצרף את ראפיניה לעסקת הרכישה.

* עוד בברצלונה: "מונדו דפורטיבו" מדווח שבארסה קיבלה הצעה על פאוליניו, 29, קשר נבחרת ברזיל, על סך 50 מיליון יורו: "זו הצעה שאי אפשר לסרב לה".

* "גאזטו דלו ספורט": "אחרי שנעשה בהרחקה מאירופה בעקבות הפרה של חוקי הפייר פליי הפיננסי, מילאן עלולה להיאלץ למכור את הבלם לאונרדו בונוצ'י, מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשחקן".

* בצרפת טוענים שהקרב על נביל פקיר מתחמם. ליברפול לא מוותרת על קשרה הצרפתי המבוקש של ליון, שלכאורה כבר הודיעה שהוא נשאר בצרפת. עם זאת, כעת מתברר שגם מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בשחקן. כל פי הדיווח: "ליברפול החליטה להוריד את ההצעה על פקיר ב-5 מיליון יורו בגלל הבעיות שלו בברך, דבר שלא מונע ממנו לשחק במונדיאל... אבל לא חסרות לליון הצעות על פקיר, כשהאחרונה היא מיונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully