וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.6: אינטר החתימה את מתאו פוליטאנו

שחקן נבחרת איטליה עבר מססואולו תמורת סכום כולל של 27 מיליון יורו, מתוכם 7 כדמי השאלה לעונה הקרובה. מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה על נביל פקיר, אנצ'לוטי רוצה את בנזמה בנאפולי

רויטרס

העברות

* מתאו פוליטאנו, שחקן הכנף של ססואולו, עבר רשמית לאינטר תמורת 27 מיליון יורו - 7 על ההשאלה העונה ועוד 20 כאופציה לרכישה בקיץ הבא.

* ינס אודגור, החלוץ הדני בן ה-19 של אינטר, נמכר לססואולו ב-5 מיליון יורו, כחלק מעסקת פוליטאנו. לנראזורי תהיה אופציה לרכוש אותו בחזרה בקיץ הבא, תמורת סכום זהה. ססואולו גם השאירה את הבלם האורוגוואי מאוריסיו למוס כמושאל לעונה נוספת מלאס פלמאס.

* חדשות טובות להפועל באר שבע? נוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ הודיעה שהיא החתימה לשלוש שנים את החלוץ האלג'יראי הילאל סודאני מדינמו זאגרב. סודני (30), שנחשב לאחד מהכוכבים הגדולים של זאגרב וסיים כמלך שערי הליגה הקרואטית בעונה שעברה עם 17 שערים, נמכר ב-3 מיליון יורו.

* קפטן נבחרת דרום קוריאה, קי סונג-יונג (29), עזב את סוונסי וחתם לשנתיים בניוקאסל יונייטד.

* טולוז הציגה רכש כפול: השוער בפטיסט רנה (27) הגיע מדיז'ון תמורת "הרבה פחות מ-4 מיליון יורו שטוענים בתקשורת (כך עקץ המועדון בהודעה הרשמית) והחלוץ ארון לייה איסקה (20), אחיו של מישי בטשואיי, נרכש מאנדרלכט אחרי ששיחק בזולטה וארחם כמושאל. שניהם חתמו לארבע שנים.

* טמו פוקי, החלוץ הפיני בן ה-28 שהיה מועמד להפועל באר שבע לאחר שסיים את חוזהו בברונדבי, חתם לשלוש שנים בנוריץ' מליגת המשנה באנגליה.

* מרטון אפל, החלוץ ההונגרי בן ה-26 שהוזכר כמועמד בקיץ שעבר להפועל באר שבע ומכבי חיפה, נמכר מהונבד לקייראט הקזחית בסכום של 500 אלף יורו.

* החלוץ הברזילאי ג'ונתאס (29) חזר לארצו כמושאל מהאנובר לקורינתיאנס.

* לבנטה ניצלה את אופציית הרכישה על הבלם האורוגוואי אריק קבאקו (23) שחתם על חוזה עד 2022, אחרי שרשם 14 הופעות כמושאל מנסיונל מונטבידאו בעונה האחרונה.

* ריימס, העולה החדשה לליגה הצרפתית הבכירה, החתימה את הקשר טריסטן דינגומה בן ה-27 לשלוש שנים. טרואה קיבלה עבורו מיליון יורו.

שמועות

* על פי "אס", עתידם של לא פחות מתשעה שחקני ריאל מדריד תלוי באוויר. ואלה שמות: כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל, בורחה מיוראל, מתאו קובאצ'יץ', דני סבאיוס, אשרף חכימי, מרקוס יורנטה וקיקו קסיאה. אחרים, כמו קארים בנזמה, יעזבו כמעט בוודאות.

* עוד טוענים ב"אס" שקרלו אנצ'לוטי פנה לקארים בנזמה וניסה לשכנע אותו לעזוב את ריאל מדריד ולעבור לשחק תחתיו בנאפולי. החלוץ, כך על פי הדיווח, שוקל זאת לחיוב.

* עיתון "לה פרוגרס" טוען כי מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה רשמית על נביל פקיר, קפטן ליון שכבר עבר בדיקות רפואיות בליברפול ובסופו של דבר לא חתם. על פי הדיווח, העסקה נפלה אז כי ליברפול החליטה להפחית 5 מיליון יורו מהצעתה בגלל בעיות הברכיים של הקשר.

* אלבן לאפון, שוערה בן ה-19 של טולוז, סיכם את תנאיו בפיורנטינה, שכעת צריכה להגיע עם הצרפתים לסיכום בנוגע לדמי ההעברה.

* על פי דיווחים באיטליה, אלן חלילוביץ' נמצא על סף חתימה במילאן לשלוש שנים. בעונה שעברה שיחק ילד הפלא (כיום בן 22) בלאס פלמאס כמושאל מהמבורג.

* רשת "RMC SPORT" מדווחת שבורוסיה דורטמונד מעוניינת בקשרה של פריס סן ז'רמן, חאתם בן ארפה.

* ה"דיילי מייל" מדווח שמי שעשויה לזכות בסופו של דבר בשירותיו של שחקן נבחרת רוסיה אלכסנדר גולובין היא צ'לסי. הסיבה? הקירבה של הבעלים רומן אברמוביץ' למספר סוכנים מרוסיה שעובדים עם צסק"א מוסקבה וישמחו לשדך את הקשר לבלוז.

* אחד מתגליות המונדיאל הוא ללא ספק שוערה של נבחרת דרום קוריאה, צ'ו היון-וו. השוער בן ה-26 כבר התחיל לגרור התעניינות מרחבי אירופה, כשרשת "BBC" מדווחים שהעולה החדשה לפרמיירליג, קרדיף סיטי, מאוד מעוניינת בשירותיו. היא צפויה להיתקל בתחרות מצד מספר קבוצות גרמניות שעל פי הדיווח כבר פתחו במו"מ עם סוכניו.

צ'ו היון-וו שוער דרום קןריאה. רויטרס
המרדף החל. צ'ו היון-וו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully