וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן הורחקה לשנתיים מהמפעלים האירופיים

אופ"א הודיעה כי היא מענישה את קבוצת הפאר האיטלקית בשל הפרות על חוקי פייר פליי פיננסי. מילאן, שנרכשה בעונה שעברה על ידי משקיעים מסין, הוציאה בקיץ שעבר כ-220 מיליון יורו

מאמן מילאן ג'נארו גאטוזו. רויטרס
מכה כלכלית. גאטוזו/רויטרס

אופ"א הודיעה היום (רביעי) כי בית הדין העוסק בהתנהלות הפיננסית של המועדונים קיבל החלטה להעניש את מילאן ולהרחיק אותה מהשתתפות במפעלים האירופאיים בשנתיים הקרובות, לעונות 2018/19 ו-2019/20, בשל הפרות של חוקי הפייר פליי הפיננסי.

מילאן הייתה בבעלות של ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני משנת 1986, עד שבקיץ שעבר באפריל 2017 נמכרה לאנשי עסקים מסין תמורת 740 מיליון יורו. מילאן עשתה בקיץ שעבר רכש גדול בסכום כולל של כ-220 מיליון יורו, כולל רכישת לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס תמורת 40 מיליון יורו ואנדרה סילבה מפורטו תמורת 38 מיליון יורו. זו הייתה הפעם הראשונה מאז 2002 שהמועדון רוכש שחקן בלמעלה מ-33 מיליון יורו.

כמו כן, בשנה האחרונה הועלו לא מעט תהיות בנוגע ליכולות הכלכליות של הבעלים הסיניים של הקבוצה, כשתחקיר של "ניו יורק טיימס" גילה שמדובר באנשים בעלי רקע כלכלי מפוקפק. מילאן סיימה את העונה במקום השישי, אחרי שהתאוששה בצורה מרשימה תחת המאמן ג'נארו גאטוסו, ואמורה הייתה להשתתף בליגה האירופית בעונה הבאה. ההיעדרות תגרום למכה כלכלית נוספת למועדון, שכרגע מנסה למצוא רוכש חדש. מילאן מצטטרפת לשורה של מועדונים גדולים שנענשו על ידי אופ"א והורחקו ממפעלים אירופיים, כמו מלאגה, הכוכב האדום וגלאטסראיי.

עוד קודם לכן, התראיין מאמן הקבוצה ג'נארו גאטוסו לאתר הרשמי של המועדון וסיפר שכלל לא רצה לאמן: "הבטחתי לאשתי שנירגע קצת אחרי שפרשתי, אבל המשרות בתחילת הקריירה גרמו לי להתבגר. אני לא מזוכיסט, אבל אוהב לעבוד במקומות עם לחץ וקשיים. אף שהיו לי מספר קשיים במילאן, אני במצב נהדר, יש פה מכונה מושלמת. אני אדם שמח כרגע, יש לי משפחה נהדרת, עבודה שאני אוהב, עבור הקבוצה אותה אהדתי. זה חלום".

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully