וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "לברון ג'יימס ויתר על החוזה בקליבלנד ובחר להיות שחקן חופשי"

הכתב ג'ו וארדון טוען שהכוכב, שאמור היה להודיע עד הלילה לגבי עתידו בקאבס, החליט ככל הנראה לעזוב את קליבלנד ליעד חדש. האפשרויות הריאליות: לוס אנג'לס לייקרס ופילדלפיה

עריכת וידאו: מתן חדד

בדרך לעזיבתו של המלך? ג'ו וארדון, המסקר את קליבלנד קאבלירס עבור אתר cleveland.com, דיווח היום (שישי) שלברון ג'יימס החליט שלא לממש את אופציית השחקן על חוזהו, מה שיהפוך אותו לשחקן חופשי שרשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה כבר ביום ראשון הקרוב. ג'יימס יכול היה להחליט לממש את האופצייה (העומדת על 35.6 מיליון דולר) עד יום שישי בערב, אך הסוכן שלו ריץ' פול עדכן את הקאבס כבר בבוקר שהוא לא מתכוון לממש את האופצייה והוא ככל הנראה יעזוב את קליבלנד בפעם השנייה.

דיווחים שונים קושרים את ג'יימס לאחרונה למעבר ללוס אנג'לס לייקרס, סן אנטוניו ספרס, יוסטון רוקטס או פילדלפיה 76'. מדובר בחדשות רעות לקבוצות כמו סן אנטוניו ויוסטון, להן אין יותר מדי מקום בתקרת השכר, והן לא יוכלו להעביר את ג'יימס בטרייד תמורת שחקנים אחרים ויהיו מוכרחות לשחרר שחקנים על מנת להביא אותו. ישנה גם אפשרות שלברון יישאר בקליבלנד תמורת חוזה גבוה יותר, אך היא לא מוגדרת כריאלית על ידי מספר אנשי מקצוע.

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיווח: קוואי לאונרד פנה ללברון ג'יימס לגבי האפשרות שישחקו יחדיו
דיווח: פול ג'ורג' יהפוך לשחקן חופשי, סן אנטוניו במגעים עם בוסטון

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. GettyImages
שחקן חופשי. לברון ג'יימס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully