וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פול ג'ורג' יהפוך לשחקן חופשי, סן אנטוניו במגעים עם בוסטון

הפורוורד לא פוסל חזרה אל הת'אנדר, כשגם הלייקרס בתמונה. הספרס מאמינים שלסלטיקס יש את הנכסים הכי טובים בטרייד על לאונרד, אך ממשיכים לדבר גם עם LA. וגם: לברון פנה אל דוראנט?

עריכת וידאו: מתן חדד

ב-ESPN מדווח היום (חמישי) כי פול ג'ורג' יידע את אוקלהומה סיטי ת'אנדר שהוא לא יממש את האופציה שבחוזה שלו ויהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הקרוב. לג'ורג' יש עד מחר בלילה (דקה לפני חצות שעון מזרח) להודיע סופית אם הוא מעוניין לממש את האופציה, אבל לפי המידע של אדריאן ווז'נאוסקי הוא כבר החליט שלא יעשה כן. ג'ורג', שצפוי לדחות חוזה בסך 20.7 מיליון דולר עבור 2018/19, עשוי לשקול ברצינות את האפשרות לחזור לאוקלהומה סיטי גם אחרי שיהפוך לשחקן חופשי, אבל גם לוס אנג'לס לייקרס נחשבת לאופציה רצינית מאוד עבורו. קבוצות נוספות שמעוניינות בסמול פורוורד הן פילדלפיה ויוסטון, כך לפי הידיעה.

אינדיאנה העבירה את ג'ורג' לת'אנדר לפני שנה, שם הוא בנה מערכת יחסים יציבה עם ראסל ווסטברוק והעמיד ממוצעים של 21.9 נקודות, 5.7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק. לפני שחתם באוקלהומה סיטי, ג'ורג' אמר לפייסרס שהוא תכנן לעבור ללייקרס. ג'ורג' ולברון ג'יימס הם שני השחקנים שמהווים את המטרות המשמעותיות ביותר עבור הלייקרס הקיץ. בקבוצה מעיר המלאכים עובדים במרץ כדי להחתים גם את קוואי לאונרד מסן אנטוניו. ג'ורג' בן ה-28 יכול לחתום על הארכת חוזה לחמש שנים ב-OKC הקיץ תמורת 176 מיליון דולר, אבל ככל הנראה גם אם יחתום הוא יתחייב לזמן קצר כך שיוכל לשלוט על עתידו.

עוד בנושא:

הלייקרס חידשו את המגעים עם הספרס על לאונרד: "זה מקרב את לברון"
טרייד מפתיע ב-NBA: מרצ'ין גורטאט עבר לקליפרס תמורת אוסטין ריברס
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

פול ג'ורג', אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
יעזוב את אוקלהומה סיטי? יישאר? ג'ורג'/AP

עוד ברחבי הליגה

* אדריאן ווז'נאוסקי טוען כי סן אנטוניו ממשיכה לנהל מגעים עם מספר קבוצות, ביניהן הלייקרס ובוסטון, בנוגע לקוואי לאונרד. "לבוסטון יש את הנכסים שהספרס רוצים בטרייד פוטנציאלי", טען העיתונאי של ESPN. "סן אנטוניו יכולה לחכות ולנסות לתקן את מערכת היחסים ואז להציע ללאונארד חוזה מקסימום, הדחיפות כרגע היא של הלייקרס".

* על פי סטיבן איי סמית', "שמעתי שלברון שלח לקווין דוראנט הודעה, כדי לבוא לשחק איתו בלוס אנג'לס לייקרס. אני לא יודע מה דוראנט השיב, אבל שמעתי שמאחורי הקלעים דוראנט תהה 'מדוע שאעשה את זה? אני צריך להיחשב כשחקן הטוב בעולם'. הוא לא יגיע, הוא מתכנן להישאר בגולדן סטייט, הוא רוצה לקבל שם חוזה חדש, הוא רוצה לעקוף את לברון, אין לו כוונה לשחק ביחד איתו".

* טרבור אריזה צפוי להיפגש עם מספר קבוצות ב-1 ביולי, כשיהפוך לשחקן חופשי. הוא מעוניין בחוזה רב שנתי של 50-60 מיליון דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
לאן הולכים מכאן? לאונרד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully