וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס חידשו את המגעים עם הספרס על לאונרד: "זה מקרב את לברון"

אחרי ש"הספרס טרקו את הטלפון" בנסיון הראשון של הלייקרס לטרייד, מג'יק ג'ונסון עם פנייה חוזרת. ב-ESPN מעריכים: אם לאונרד יגיע ללייקרס, גם לברון יעבור לשם. דיאנדרה ג'ורדן לדאלאס?

קוואי לאונרד, סן אנטוניו ספרס. AP
הלייקרס במאמץ אחרון. קוואי/AP

ה-NBA מצפה בקוצר רוח להחלטה של לברון ג'יימס אם לממש את האופציה להישאר בקליבלנד או שמא להפוך לשחקן חופשי, שאמורה להתקבל סופית עד יום שבת. עד אז, נראה שהלייקרס משקיעים מאמצים כבירים כדי לשכנע את ג'יימס לעבור לסטייפלס סנטר. נראה שאיש המפתח לשם כך הוא אחד: קוואי לאונרד.

אם קוואי יגיע - כל על פי ESPN - "לברון ככל הנראה יעבור ללייקרס". אמש דווח בארצות הברית שביממה האחרונה הלייקרס חידשו את המגעים עם סן אנטוניו על לאונרד, אחרי שנסיון הטרייד הראשון הסתיים ב"ניתוק מהיר של הטלפון", על פי רמונה שלבורן מ-ESPN. הלייקרס גם שומרים את הקלפים קרובים לחזה. על פי בריאן ווינדהורסט, הם שוקלים להוסיף להצעתם לסן אנטוניו בחירות דראפט עתידיות, וכמו כן מתלבטים אם להחתים את מו ואגנר שבחרו בבחירה ה-25 בדראפט האחרון, או שמא להכליל אותו בעסקה.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס מאוכזב. רויטרס
עדיין שובר את הראש. לברון/רויטרס

הסיבה העיקרית להאצת המגעים לטרייד על לאונרד היא ככל הנראה התחזקות האפשרות שפול ג'ורג' יישאר באוקלהומה סיטי. ג'ורג', שנחשב לשחקן החופשי הטוב ביותר לעת עתה (כל עוד לברון לא הופך לכזה), העדיף בשלב התחלתי לחתום בלייקרס וחזור ללוס אנג'לס (עיר נעוריו), אולם על פי הדיווחים האחרונים הוא מתחיל להשתכנע לחתום על חוזה חדש בת'אנדר, בין היתר בזכות עבודת שכנוע מאומצת של ראסל ווסטברוק.

כך או כך, הלייקרס הם לא היחידים שרוקמים מהלכים מתחת לפני השטח. על פי מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס", דאלאס נמצאת במשא ומתן "חיובי" עם הקליפרס על טרייד שיביא את דיאנדרה ג'ורדן לטקסס. שלשום הצטרף לקליפרס מרצ'ין גורטאט, מה שמרמז על כך שג'ורדן לא ימשיך ב-LA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully