וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוואי לאונרד פנה ללברון ג'יימס לגבי האפשרות שישחקו יחדיו

ב"יאהו" טוענים שכוכב הספרס הסביר לקינג ג'יימס כיצד יוריד ממנו לחץ. סן אנטוניו לא תסתפק בלקבל מהלייקרס רק את אינגרם, דאלאס מסתערת על דיאנדרה ג'ורדן, אינדיאנה בעקבות ארון גורדון

עריכת וידאו: מתן חדד

עוד יום חלף, ועדיין לא ברור לאן פניו של לברון ג'יימס מועדות. לכל ה-NBA ברור כי ברגע שקינג ג'יימס יחליט על עתידו, יחל אפקט דומינו שישפיע על הליגה כולה.

ג'ו וארדון מ-Cleveland.com דחה את הדיווח של סטיבן איי סמית', וטען שלברון לא דיבר עם קווין דוראנט על אפשרות לשתף פעולה בלוס אנג'לס לייקרס. כמו כן, "המעבר של ג'יימס ללייקרס לא ייקבע לכאו או לכאן בהתאם להחלטה של קוואי לאונרד". עם זאת, על פי ג'ורדן שולת מ"יהאו", "קוואי פנה ללברון ואמר לו כמה הוא רוצה לשחק ביחד. הם דיברו על יכולת ההגנה של קוואי, שתוריד לחץ מלברון".

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
דיווח: פול ג'ורג' יהפוך לשחקן חופשי, סן אנטוניו במגעים עם בוסטון
הלייקרס חידשו את המגעים עם הספרס על לאונרד: "זה מקרב את לברון"

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס מול שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד. AP
בקרוב ביחד? לברון וקוואי/AP

עוד ברחבי הליגה

* רמונה שלבורן מ-ESPN טוענת שהלייקרס וסן אנטוניו ממשיכות לנהל שיחות בנוגע לקוואי לאונרד והכיוון חיובי. שמו של ברנדון אינגרם הועלה, אך הספרס מעוניינים לקבל יותר עבור הכוכב שלהם. סם איימיק מ-USA TODAY דיווח על רחשים, לפיהם הלייקרס מוכנים להגיש "הצעת סנדק", שתכלול הרבה יותר מאינגרם עבור לאונרד. גם בוסטון מביעה עניין רב בפורוורד המצוין, אולם עדיין לא קיבלה שום סוג של הבטחה שיהיה מוכן לחתום בשורותיה על חוזה חדש, ועל כן לא ברור על מה תהיה מוכנה לוותר כדי להשיגו. על פי גארי וושבורן מ"בוסטון גלוב", הסלטיקס לא כללו את ג'יילן בראון בדיונים עם הספרס עד כה.

* על פי ESPN, המועמד המוביל שדאלאס רוצה לצרף בשוק השחקנים החופשיים הוא דיאנדרה ג'ורדן. כזכור, סנטר הקליפרס כבר היה על סף חתימה במאבריקס בפעם הקודמת שהיה שחקן חופשי, בקיץ 2015, אך בתום סאגה בלתי נשכחת החליט לבצע פניית פרסה ולהישאר ב-LA. כעת, אם יוותר על אופציית השחקן שלו וייצא לשוק, הוא צפוי להשלים את המעבר. "העניין הוא הדדי", נכתב ב-ESPN. ייתכן ויהיה מדובר בעסקה במסגרתה יעשה ווסלי מתיוז את הדרך ההפוכה.

* אינדיאנה צפויה לרדוף אחר שחקן אורלנדו ארון גורדון, שיהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ הקרוב.

* סקרמנטו עשויה להגיש הצעה לשחקן שיקגו זאק לאווין, שיהיה גם הוא שחקן חופשי מוגבל.

* אנס קאנטר צפוי לנצל את אופציית השחקן שלו (18.6 מיליון דולר), ולהישאר בניקס גם בעונה הבאה.

* ברוקלין מביעה עניין בשחקן אורלנדו מריו הזוניה, שהתקשה לבסס את מעמדו במג'יק.

עוד באותו נושא

דיווח: פול ג'ורג' יהפוך לשחקן חופשי, סן אנטוניו במגעים עם בוסטון

לכתבה המלאה
דיאנדרה ג'ורדן, לוס אנג'לס קליפרס. AP
עניין הדדי. ג'ורדן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully