וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מאוכזב, מאוכזב, מאוכזב. היו להם תשובות לכל דבר"

28.6.2018 / 21:58

מאמן נבחרת ישראל סיכם בפשטות את תחושותיו אחרי המפלה מול נבחרת יוון בהיכל במוקדמות אליפות העולם: "הייתה חסרה לנו בגרות". גיא פניני: "לא עשיתי טעות שחזרתי לנבחרת. אני נהנה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

כל מי שחיפש הוכחה נוספת לכך שהכדורסל הישראלי נמצא במשבר חריף קיבל אותה הערב (חמישי). זאת לאחר שנבחרת ישראל הפסידה ללא תנאי להרכב משני של נבחרת יוון 96:78 בשלב הבתים הראשון של מוקדמות אליפות העולם.

המאמן עודד קטש סיכם את התחושות בשלוש מילים: "מאכזב, מאוד מאכזב". לאחר מכן קטש המשיך ואמר: "הם טובים מאיתנו, קבוצה טובה יותר, במחצית הייתה לנו הרגשה שאפשר לחזור למשחק, אבל ברבע השלישי מבחינה התקפית איבדנו הרבה כדורים, איבדנו ביטחון והייתה הרגשה רעה. הם יודעים לנצל את האיכויות שלהם וביחד עם האחוזים לשלוש, קשה לעצור את זה. חזרנו עם פתרונות מסוימים, אבל היו להם תשובות לכל דבר. לפעמים דברים לא הולכים טוב, ואמרתי לשחקנים שצריך להישאר עם הראש למעלה, יש לנו משחק הכי חשוב ביום שני, נצטרך להמשיך להילחם. רצינו דברים טובים יותר עבור הקהל שלנו, אבל הם היו טובים היום".

עוד בנושא
לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מוקדמות אליפות העולם: נבחרת ישראל הובסה 96:78 בידי נבחרת יוון
רשמית: דני פרנקו יאמן את הפועל תל אביב גם בעונה הבאה
ניק קלאתיס יישאר בפנאתינייקוס, קייל קיוריק בדרך לברצלונה

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. ברני ארדוב
ביום שני עוד מבחן מול בריטניה/ברני ארדוב

המאמן הלאומי המשיך במונולוג והכריז: "אני לא רוצה לסכם, אבל יכולנו להיות במצב יותר טוב, ויכולנו להיות במצב יותר גרוע. עשינו ניצחונות בבית הזה מול נבחרות ברמה שלנו. המשחק היום, ושני משחקי החוץ היו נראים לא טוב, הייתה חסרה לנו בגרות מסוימת, ומעט יכולת, צריכים להתגבר על זה ולמצוא את הדרך, קשה לעשות את זה בחלונות. אנחנו יוצאים למשחק בבריטניה במטרה לנצח. יוון עשו משחק יוצא דופן באחוזי קליעה. באנו עם תכנית משחק לעשות הגנה מסוימת על בורוסיס, ובמקום לחטוף קיבלנו שלשה. זה מסמן הכל. ראיתם המון שכל במשחק היווני. ביום שני יש לנו משחק לא פחות קשה, הם קבוצה אתלטית שכופה איבודי כדור, נצטרך להיות מרוכזים. אחרי שייגמר המשחק הבא שכל אחד ירגיש את מה שהוא רוצה, כישלון, אכזבה, מה שרוצים. אני גאה להיות במקום שאני נמצא בו".

הפורוורד גיא פניני הוסיף: "היוונים שיחקו משחק מצוין והגיע להם לנצח, לא ציפינו לסגנון משחק כזה מבחינתנו, רצינו לשחק טוב יותר, להופיע טוב יותר, יש ימים כאלה וצריך להסתכל קדימה.אני ממש לא חושב שעשיתי טעות שחזרתי לנבחרת, אני נהנה מהנבחרת, יש פה שחקנים צעירים טובים, יש פה שחקנים טובים, לא יודע כמה מהם שיחקו בעבר נגד בורוסיס, הם יהיו טובים יותר בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully