וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות אליפות העולם: נבחרת ישראל הובסה 96:78 בידי נבחרת יוון

היוונים חגגו ניצחון 12 ברציפות על ישראל, אף שהגיעו ליד אליהו עם סגל משני. שחקניו של קטש הציגו הגנה רעה, קרסו ברבע השלישי וסיבכו עצמם בשלב הבתים הראשון. 21 נק' של ג'ייק כהן לא הספיקו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל הובסה הערב (חמישי) 96:78 בידי יוון ביד אליהו במסגרת מוקדמות אליפות העולם. היה זה ההפסד השלישי של עודד קטש ושחקניו בקמפיין הנוכחי, אך הם עדיין יעפילו לשלב הבתים השני אם בריטניה תפסיד מחר לאסטוניה. ניצחון בריטי עלול לסבך את המצב, ואף עלול לשלוח את ישראל למשחקי הכניסה למוקדמות אליפות אירופה. כך או כך, ביום שני תתארח בגלאזגו הנבחרת של קטש אצל הבריטים למשחק האחרון של שלב הבתים המוקדם.

שחקן נבחרת ישראל גל מקל עם עודד קטש. ברני ארדוב
לא כוחות. גל מקל ועודד קטש/ברני ארדוב

הגנה רעה של הלבנים אפשרה ליוון לברוח ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, אף שזו הופיעה ללא מרבית שחקני המפתח שלה, ובראשם יאניס אנטטוקומפו. תמיר בלאט, ג'ייק כהן וגיא פניני היו פחות או יותר היחידים שתפקדו אצל קטש, והצליחו לצמק במעט, אולם רבע שלישי איום ונורא של המארחת (24:10) סגר את הסיפור, ולא באמת הותיר לה סיכוי לחזור פעם נוספת. בסופו של דבר זה נגמר בהפסד 12 ברציפות של נבחרת ישראל ליוון.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן נבחרת ישראל רביב לימונד. ברני ארדוב
הבדלי הרמות ברורים. לימונד/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

נבחרת ישראל פתחה עם גל מקל, תמיר בלאט, גיא פניני, ג'ייק כהן וריצ'רד האוול. הנקודות הראשונות הגיעו רק אחרי למעלה משתי דקות, כשכהן קלע מהקו, מקל העניק לישראל 5:6, בלאט צלף את השלשה הראשונה של הלבנים, אך יוון רצה ל-0:7 ועלתה ל-11:18. בן אלטיט סיפק פולו-דאנק נהדר, ובסיום הרבע הראשון הוליכה האורחת 17:20.

שחקן נבחרת ישראל ג'ייק כהן מול שחקן נבחרת יוון פנאיוטיס ואסילופולוס. ברני ארדוב
ג'ייק כהן מול פנאיוטיס ואסילופולוס/ברני ארדוב

רבע 2:

יוון המשיכה במומנטום ונעזרה בדקות טובות של קונסטינטינוס מיטוגלו כדי לברוח ל-21:29. הפער צמח ל-24:34, בלאט צלף שלשה בדיוק בזמן והוריד ל-34:29, אך ישראל המשיכה להציג הגנה רעה והאורחת חזרה ל-29:42. בלאט ענה בשלשה נוספת, האוול צימק ל-42:35, יאנוליס לרנצאקיס השיב בשלשה משלו, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הוליכה יוון 42:49. בלאט סיים כקלע המוביל של ישראל עם 10 נקודות, פניני וכהן הוסיפו 8 כל אחד.

שחקן נבחרת ישראל בן אלטיט. ברני ארדוב
אלטיט מטביע/ברני ארדוב

רבע 3:

האוול ספג עבירה שלישית, ישראל פספסה מספר הזדמנויות טובות לנגוס ביתרון ושילמה על כך ביוקר. היוונים ברחו ל-0:16 וטסים ליתרון שיא של 48:70, לא מעט בזכות יאניס בורוסיס. המארחת איבדה, החטיאה, קטש לא הצליח למצוא פתרונות, ובסיום רבע שלישי של 10:24 לזכות היוונים, הוליכה האורחת 52:73.

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. ברני ארדוב
יש המון עבודה. קטש/ברני ארדוב

רבע 4:

הרבע האחרון היה כמובן לפרוטוקול בלבד. יוון הגדילה את יתרון השיא שלה ל-59:85, שני המאמנים הלכו לקצה הספסל שלהם, ובסופו של דבר זה נגמר ב-78:96 קליל לאורחת.

שחקן נבחרת ישראל ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
תבוסה כואבת. האוול/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו לנבחרת ישראל: ג'ייק כהן 21 (7 מ-13 מהשדה, 7 מ-8 מהעונשין), תמיר בלאט 12 ו-5 אסיסטים, גיא פניני 8, בן אלטיט 8, ריצ'רד האוול 8, נמרוד לוי 7, גל מקל 4 (2 מ-7 מהשדה) ו-3 איבודים, רפי מנקו 4, רביב לימונד 4 (1 מ-5 מהשדה). בר טימור (2 דקות) ואבי בן שימול (2 דקות) שותפו ולא קלעו.

בלטו בנבחרת יוון: קונסטנטינוס מיטוגלו 21 (9 מ-11 מהשדה), יאנוליס לרנצאקיס 17 (5 מ-6 מהשדה), פנאיטיוס ואסילופולוס 12.

אוהד נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נציגות לא רעה ביציעים. אוהדי נבחרת ישראל/ברני ארדוב
אוהד של נבחרת ישראל בכדורסל. ברני ארדוב
הבחור הזה לא ראה ניצחון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully