וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: דני פרנקו יאמן את הפועל תל אביב גם בעונה הבאה

28.6.2018 / 18:32

המאמן שהוביל את האדומים לפיינל פור ימשיך גם בעונת 2018/19. היו"ר רמי כהן: "החיבור בין הצדדים הוא נכון. מצפים לתוצאות גם בעונה הבאה". בקבוצה ינסו להשאיר את אדריאן בנקס לעונה נוספת

one

זה היה ברור עוד מלפני סיום העונה, והיום (חמישי) הודיעה הפועל תל אביב באופן רשמי על כך שדני פרנקו יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה. פרנקו, שהגיע להפועל בקיץ שעבר, הוביל את האדומים למקום החמישי בטבלה ולהופעה ראשונה של המועדון בפיינל פור מזה 13 שנים. העונה ידריך את הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות, כשאמש נקבע כי האדומים יחלו את דרכם במפעל האירופי בסיבוב המוקדמות הראשון כבר ב-20 בספטמבר.

"היה ברור לנו שדני יהיה איתנו לשנתיים לפחות - ובתקווה להרבה יותר", אמר יו"ר האדומים רמי כהן בהודעה לעיתונות מטעם הקבוצה, "מלכתחילה החוזה נבנה כך שתהיה לו המשכיות וכך היה. החיבור בין הצדדים הוא נכון ואנו מקווים להשיג תוצאות טובות גם בשנה הקשה והאינטנסיבית שבפתח".

שני שחקנים מלבד מחזיקים בחוזה ללא אפשרות יציאה בהפועל - הקפטן רביב לימונד והפורוורד תומר גינת. לרפי מנקו גם כן יש חוזה במדים האדומים, אך לשני הצדדים יש אפשרות יציאה עד לשבוע הבא. בקבוצה מעוניינים להשאיר גם את אדריאן בנקס, ונמצאים עמו במגעים כדי לנסות ולהשלים את המהלך. הכישרון הצעיר ים מדר עלה השבוע מקבוצת הנוער וחתם על חוזה ל-4 שנים. צוף בן משה ויונתן רבינוביץ' יחזרו מהשאלות בליגה הלאומית ובקבוצה יקבלו החלטה לגבי עתידם.

עוד בנושא
הפועל אילת: פרדריק בורדיון ימשיך לעונה נוספת
זלמנסון לא בסגל הנבחרת לקראת יוון, קטש: "יכולים לעשות את זה"
ניק קלאתיס יישאר בפנאתינייקוס, קייל קיוריק בדרך לברצלונה

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. מגד גוזני
עוד עונה באדום. דני פרנקו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully