וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלמנסון לא בסגל הנבחרת לקראת יוון, קטש: "יכולים לעשות את זה"

27.6.2018 / 19:50

שחקן הפנים סובל ממתיחה במפשעה ולא יעמוד לרשות המאמן, אך יחזור מול בריטניה (ה', 19:30, ערוץ 5). פניני: "אם קוריאה ניצחה את גרמניה, כנראה שהכל אפשרי בספורט. יש מספיק כישרון"

צילום וידאו: ליאור מזור, עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת ישראל תפגוש מחר (חמישי, 19:30, ספורט5) את נבחרת יוון במחזור החמישי במוקדמות אליפות העולם. השחקנים של עודד קטש מגיעים למשחק במאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים, בידיעה שניצחון יעלה אותם לשלב הבתים השני, והפסד עלול לשלוח אותם בספטמבר למשחקי הכניסה למוקדמות אליפות אירופה. ישראל מגיעה עם קוף לא קטן על הגב, של למעלה מ-20 שנים ללא ניצחון על נבחרת יוון, שמאז שיחקה נגד הכחולים-לבנים 11 פעמים. קטש פגש לאחרונה את נבחרת יוון בגמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה בקיץ 2017, והפסיד.

עידן זלמנסון סובל ממתיחה ולא ייכלל בסגל, אך יחזור למשחק מול בריטניה. הסגל כרגע (שאף ייצא למשחק מול בריטניה ביום שני בגלאזגו) מונה את גל מקל, רביב לימונד, אבי בן שימול, בר טימור, תמיר בלאט, חואקין שוכמן, רפי מנקו, גיא פניני, נמרוד לוי, גולן גוט, ג'ייק כהן, ריצ'רד האוול ובן אלטיט. המאמן יכריז על ה-12 שיעלו לפרקט לאחר אימון נבחרת יוון.

החלון הנוכחי הוא חשוב מאוד עבור נבחרת ישראל במטרה להעפיל לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם, שהמשמעות שלו היא הבטחת המקום במוקדמות אליפות אירופה 2021. כדי לעשות זאת תצטרך ישראל לנצח משחק אחד לפחות מבין יוון או בריטניה, או לקוות להפסד של בריטניה נגד אסטוניה. אם בריטניה תנצח את אסטוניה וישראל תפסיד ליוון, יוכלו השחקנים של עודד קטש להפסיד במקרה הקיצוני ביותר ב-11 נקודות ועדיין להעפיל, בהנחה שייוון תנצח את בריטניה.

נבחרת יוון הגיעה אמש לישראל וערכה הבוקר אימון ביד אליהו ובסיום אימון נבחרת ישראל תערוך את האימון המסכם שלה. כמו נבחרת ישראל, גם היוונים ילונו בכפר המכביה. יוון ניצחה עד כה את כל ארבעת משחקיה, ויודעת שאם תשמור על מאזן מושלם בבית, תהיה קרובה מאוד לעלות לאליפות העולם עוד לפני הכניסה לשלב הבתים השני.

עוד בנושא:

לערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

עידן זלמנסון שחקן נבחרת ישראל עם אבי בן שימול. קובי אליהו
יחזור בהמשך הקמפיין. זלמנסון עם בן שימול/קובי אליהו

"נראה לי שבכדורגל יותר קל לעשות הפתעות, אבל גם בכדורסל יש", אמר עודד קטש. "יהיה משחק קשה, ננסה להיכנס למשחק טוב, זה עניין של ביטחון, צריך לזכור שגם מחליפים כדור, זה מאוד משמעותי, במיוחד לקלעים, אני מקווה שמחר זה ייכנס. פציעות משפיעות, חלק מהשחקנים שלא בנבחרת זה גם בגלל פציעות, נצטרך לבחון את זה. אני מרגיש שיש פה 4-5 שחקנים שעשו פלייאוף טוב ושהם מגיעים יותר מוכנים, במיוחד שמדובר בשחקנים צעירים כל שנה של ניסיון היא קריטית. אנחנו לא הקבוצה הכי מנוסה אבל אני מרגיש את השחקנים יותר טוב מאשר בחלונות הקודמים. אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לעשות את זה, זה תמיד יכול לעזור שאנחנו משחקים בארץ. כשמדובר בנבחרת הלחץ הוא אחר, לרוב זה משפיע טוב על השחקנים".

גיא פניני הוסיף: "אם קוריאה ניצחה את גרמניה אז כנראה שהכל אפשרי בספורט. אפשר לנצח את יוון, אני חושב שפה בהיכל הזה עם האנרגיות של הקהל אפשר לעשות דברים יפים. כמובן שאנחנו צריכים להיות במיטבנו ולשחק את הכדורסל הכי טוב שלנו כי מולנו יש יריבה מאוד חזקה, כולם מכירים אותה ויודעים כמה היא טובה. אני חושב שיש מספיק כישרון, זה עדיין נבחרת בתהליך, זה כמובן לא התוצר הסופי, יש הרבה שחקנים חדשים שצריכים לצבור ניסיון. יש את הכישרון, הרעב והמוטיבציה להצליח, כמובן שצריך סבלנות. בפורמט הנוכחי אתה בעיקר מתרכז בעצמך, אין הרבה זמן להתכונן, אתה רוצה להביא את עצמך לרמת ביצוע כמה שיותר טובה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
משימה קשה. קטש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully