וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קלינגר מתקרב לחתימה לשנתיים. ארמלי קרוב לסיכום

23.6.2018 / 21:44

לאחר שיחה נוספת עם כץ בהפועל חיפה טוענים: המאמן יסגור עד שני על חוזה חדש, הכולל סעיף יציאה לנבחרת. קשר מכבי ת"א מתקרב. חלוץ הפועל עפולה, שגיא דרור, יגיע להתרשמות. ומה עם קלאודמיר?

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

הפועל חיפה תפתח ביום שני את עונת 2018/19 עם שחקן רכש אחד, אלי אלבז, אבל במהלך היומיים הקרובים היא צפויה להרחיב את הסגל שלה ולבצע את אחד המהלכים החשובים שלא קרו עד כה - החתמת ניר קלינגר. לאחר שיחה נוספת עם יואב כץ, במועדון מאמינים כי המאמן יחתום עד מחר (ראשון) על חוזה לשנתיים, לאחר שחלה התקרבות נוספת. "הדברים עדיין לא סגורים, אבל נראה שניר יחתום עד האימון הראשון", אישר גורם במועדון.

ומי עוד יגיע לאימון? חלוץ הפועל עפולה, שגיא דרור, שהחל את העונה שעברה ברעננה, יגיע להתרשמות. שחקן נוסף שכבר זומן הוא קשר בית"ר תל אביב רמלה, גיא חדידה. מלבד השניים הללו, הפועל חיפה לא תבחן שחקנים נוספים בשלב זה. ייתכן ואחד מהם יצטרף כשחקן משלים לסגל. מי שמתקרב לקבוצה הוא הקשר סוהיל ארמלי, שכבש תשעה שערים בעונה שעברה במדי בית"ר תל אביב וכרטיסו שייך למכבי תל אביב.

עוד בנושא:

החתמת אלי אלבז מקדמת את הגעתו של קלאודמיר
אלי אלבז חתם לעונה אחת בהפועל חיפה: "שמח לחזור הביתה"
אלמנתו של רובי שפירא: "כץ מונע מאגו. זאת עונה טובה מעונת האליפות?"

קלאודמיר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בהפועל חיפה מתלבטים. קלאודמיר/ברני ארדוב

ומה עם קלאודמיר? אחרי הסיכום עימו, במועדון מתלבטים האם להפוך את הסיכום לחוזה. הקשר הברזילאי מוערך מאוד על ידי ניר קלינגר שרוצה לצרף אותו. להפועל חיפה יש כבר ארבעה זרים, ראדו גנסארי אמור לחתום עד מחר וקלינגר מתלבט האם להחתים את הברזילאי כזר שישי ולנסות להחתים חלוץ ישראלי או לוותר עליו ולהחתים חלוץ או מגן שמאלי זר. "ההחלטה קשה. קלאודמיר הוא השחקן הטוב ביותר בארץ בתפקיד שלו. מצד שני יש מגבלת זרים. נראה איך נפתור את זה", אמרו במועדון. רועי שוקרני אמור לחתום גם הוא לשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully