וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי אלבז חתם לעונה אחת בהפועל חיפה: "שמח לחזור הביתה"

21.6.2018 / 18:50

החלוץ ששיחק בעונה האחרונה באפולון סמירניס היוונית, שב לקבוצת נעוריו: "מקווה לעזור לחברים לשחזר את העונה הקודמת". גל אראל חתם לשנתיים נוספות, מו"מ עם סוהיל ארמלי, גנסארי קרוב לסיכום

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

החלוץ אלי אלבז חתם היום (חמישי) לעונה אחת בשורות הפועל חיפה. אלבז (26) הוא בוגר מחלקת הנוער של הפועל חיפה ובעונה שעברה שיחק באפולון סמירניס היוונית. על המגעים בין אלבז להפועל חיפה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

אלבז אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחזור הביתה למקום בו גדלתי ולפגוש שחקנים וחברים שאיתם שיחקתי בגיל צעיר יותר. אני מודה לבעלים יואב כץ על האמון ומקווה לעזור לחברים לקבוצה לשחזר את העונה הקודמת בליגה וגם ובמסגרת האירופית".

גם הקשר גל אראל המיוצג על ידי אבי נמני חתם רשמית על חוזה לשנתיים במועדון. כזכור, חיפה הודיעה לאחרונה על סיכום אליו הגיעה עם ניסו קפילוטו, דור מלול ואראל, אך האחרון חתם רק היום על החוזה באופן רשמי.

אראל (28) גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה, ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2008. ב-2013 עזב להפועל באר שבע, ולאחר מכן המשיך בהפועל פתח תקוה, חימנסטיק, זבישה בידגושץ', הפועל רעננה והפועל עכו, איתה עלה לליגת העל במהלך 2016/17. בקיץ שעבר שב לקבוצת נעוריו וסייע לה להעפיל לפלייאוף העליון ולזכות בגביע המדינה.

עוד בנושא:
אור אינברום חתם רשמית בבית"ר ירושלים: "חובת ההוכחה עליי"
ההתאחדות צפויה לבטל את סעיף הזיקה. שינו זוארץ עשוי לשמש כממלא מקום
הרכש הרביעי של הפועל רעננה: עומר ורד חתם לשנתיים

אלי אלבז שחקן הפועל חיפה. אתר רשמי הפועל חיפה, אתר רשמי
חוזר מיוון לליגת העל. אלי אלבז/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל חיפה

כעת מנסה כץ לסגור את עסקת ראדו גנסארי. הערב שוחח סוכנו עם הפועל חיפה ונרשמה התקדמות נוספת שאמורה לסלול את דרכו לחתימה עוד השבוע. יחד עם זאת, גנסארי וגבריאל תמאש עשויים לעזוב בהמשך אם ניר קלינגר לא יישאר בקבוצה. סוהיל ארמלי נמצא גם הוא בתמונה ועשוי לחתום בימים הקרובים.

גם עדן בן בסט ממתין לכץ. כזכור, הפועל חיפה החליטה להציע לחלוץ חוזה לשנתיים, אך החלוץ דורש חוזה לשלוש שנים. "אין פערים בעסקה הזאת. יואב לא נוהג לתת לשחקנים חוזים ארוכי טווח ולכן ישנם פערים בין הצדדים", אמר מקורב לעסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully