וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: החתמת אלי אלבז מקדמת את הגעתו של קלאודמיר

22.6.2018 / 10:13

החלוץ ("חזר מהדלת הראשית") חתם לאחר שהוסרו המשקעים בינו לבין כץ. הברזילאי ממתין שגנסארי יחתום, הגעת חלוץ נוסף תסלול את הדרך לעסקה. ארמלי מחכה לשחרור, נשקלת פניה למלמד

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

אחרי החתמת אלי אלבז, עימו התנהל משא ומתן לאורך כל השבועיים האחרונים, בהפועל חיפה מסמנים את המטרה הבאה שלהם: השארת ראדו גנסארי, שאתמול בשעות הערב הושגה התקרבות במשא ומתן עם סוכנו, וכן החתמת קלאודמיר - שאמור להיות הרכש המרכזי של הקבוצה בחלון ההעברות. החזרה של אלבז, שעל המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, לא הייתה פשוטה. בחודשים האחרונים החריפה המתיחות בינו לבין הבעלים יואב כץ, זאת לאור משקעי העבר, אבל רובם הוסרו לאחר התערבות של צדדים נוספים בעסקה. ההצטרפות של אלבז עדיין לא מבטיחה שהוא יהיה השחקן המרכזי בחוד של הפועל חיפה.

במועדון מחפשים חלוץ ישראלי נוסף כדי לסלול את הדרך לעסקת קלאודמיר. כץ מנהל משא ומתן עם סוהיל ארמלי, שמתעכב בין היתר בשל חוסר הודאות בנוגע לתנאי השחרור שלו ממכבי תל אביב. בנוסף, במועדון רוצים להחתים חלוץ נוסף. שמו של גיא מלמד עלה השבוע וייתכן שכץ יפנה אליו בהמשך. "אלבז עזב את הפועל חיפה בטריקת דלת, אבל הוא חזר מהדלת הראשית. עכשיו הוא יצטרך להוכיח האם הוא באמת עשה שדרוג כשבחר לעזוב לאפולון סמירניס היוונית", אמרו במועדון. אלבז, 26, כבש שלושה שערי ליגה ב-18 משחקים ביוון. שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא עומרי בן הרוש.

מספר שחקנים בקבוצה שוחחו עם קלאודמיר ואמרו לו כי הם מקווים שהוא יצטרף לקבוצה. "הם יעשו נכון אם יבחרו בו. הוא שחקן שיכול לשדרג אותנו מאוד", אמרו שחקנים בקבוצה. נציגיו של רועי שוקרני קיבלו את טיוטת החוזה והם ממתינים להודעה רשמית של המועדון לגביו. גם חן דילמוני אמור להצטרף. גיא חדידה מבית"ר תל אביב רמלה זומן לתחילת האימונים של הקבוצה, ששוקלת לזמן שחקנים נוספים מליגות נמוכות למבחנים.

שחקן בית"ר ירושלים קלאודמיר מאוכזב. יוסי ציפקיס
ההחתמה המרכזית של הקיץ. קלאודמיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully